בקי
מה קורה בין שני היובלים??????? כימד משתלטים על המצב שארע אשר איש לא הזמין אותו מה לעשות ??????????????????

אהבה בלתי אפשרית פרק י"ח

בקי 10/12/2011 640 צפיות אין תגובות
מה קורה בין שני היובלים??????? כימד משתלטים על המצב שארע אשר איש לא הזמין אותו מה לעשות ??????????????????

האוטו המבריק כשבתוכו בעל האוטו שמבריק לא פחות ממנו נסע לדרכו.

יובלי מיהרה להיכנס לדירתה וממש שמחה כי מיכאל טרם הגיע. היא נכנסה ראשית כל לחדר האמבטיה והתקרצפה עם כל הסבונים הריחניים שברשותה בד בבד חפפה גם את ראשה ורק לאחר דקות ארוכות יצאו החוצה וחשה כי דבר מוזר חוסם את לבה.

היא מיהרה להיכנס לפיג'מה היפהפייה שברשותה , אחת מני רבות ולאחר שסירקה את שיערה הג'ינג'י הפראי שארך ממש עד מתחת לכתפיה, הכינה לה כוס קפה של הבית , איזה כיף ו, והטלפון צלצל:

"היי אמר מיכאל" "היי מאמי היכן אתה"? "יובלי אני ממש מצטער אך אגיע רק בעוד שעה וחצי ואולי שעתיים" "אוקי סיים את אשר צריך לסיים ובכל זמן שתגיע אקבל אותך בשמחה" "יובלי איך הגעת הביתה"? "הסר דאגה מלבך היה לי טרמפ עד הבית". "תודה לאל ," ביי מתוקה, מקווה שלא אמצא אותך ישנה" והטלפון נדם.

יובלי ישבה במטבח ביתה הכינה לעצמה משהו קל לאכול והדליקה את הטייפ המשוכלל שהיה ברשותה, נעימות קלות נשמעו ממנו נעימות שיובלי מאד נהנתה להקשיב להן ותוך כדי האזנה היא פשוט לא קלטה מה קורה לה, דמעות ניגרו על פניה המושלמים. הגבר הזה הצליח לעשות תהפוכות בלבה , אלוהים כיצד אחלץ מהדבר הזה? ועל אחת כמה וכמה כי הוא מתכונן לשוב עוד פעמים קרוב לודאי רבות , כדי להקיף את כל האסירים בהרצאות שירצה בפניהם.

יובלי פתחה את אחת המחברות בה רשמה לעיתים זיכרונות כאלה ואחרים והחלה לכתוב ולכתוב ולכתוב את כל אשר חשה בלבה פנימה. המחברת הייתה מוסתרת כמובן כי זה היה כעין יומן כעין זיכרונות מאד מאד אישיים.

הטלפון צלצל ויובלי שמחה כי כנראה מיכאל מקדים לחזור הביתה אך מעבר לקו לא היה מיכאל אלא היה מישהו אחר: "הי את יכולה לדבר"? "למה אתה מצלצל ? הלוא שנינו אנשים נשואים ושנינו אוהבים את בני הזוג שלנו אז למה ללבות את האש ? למה ללבות את האש במקום להשתדל לכבותה למה יובל?"

"רציתי רק לברר באם הכל בסדר"? "איזו סיבה יש שלא יהיה בסדר? הלא הסעת אותי עד לפתח ביתי , תקשיב לי בבקשה תקשיב לי במלוא הרצינות, במקרה בעלי טרם שב הביתה ואינני יודעת מה עם רעייתך אם היא בבית או לאו?? אני מאד מאד אודה לך כי לא תצלצל אלי הביתה בחיים לא, אם אתה מעריך אותי בתור אדם אזי אין לי ספק ששיחה זו הבהירה לך את כל אשר טעון הבהרה, ערב טוב והיא ניתקה את הטלפון"?

המשך יבוא

.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך