בקי
האומנם רק בשבילי את כל יפה ?????????

אהבה בלתי אפשרית פרק כ"ב

בקי 11/12/2011 562 צפיות אין תגובות
האומנם רק בשבילי את כל יפה ?????????

יובלי סגרה את הטלפון ופשוט לא קלטה כי שלי שמה לב למה שמתחולל בתוכה, היעלה על הדעת שאני משדרת מצוקה? האם גם מיכאל ער למצב שמשהו בתוכי אינו כתמול שלשום ? מקווה מאד מאד שלא כך הדבר פשוט אינני רוצה להטריד את מיכאל במחשבות לגבי.

יובלי סיימה את עבודות הבית ויצאה החוצה לחוש בחומה של השמש אשר קרניה פיזזו וחייכו לכל האנשים שבחומה נהנים.

מעניין מה עושה יובל? ואוו למה אני צריכה בכלל לחשוב עליו, למעשה אין זה מעניין כלל ועיקר, היא כעסה על עצמה ופשוט חשה אי נעימות וזאת בלשון המעטה.

לאחר טיול ארוך יובלי שבה הביתה והכינה ארוחה קלה לכשישוב מיכאל מהעבודה.

תוך כדי ההכנות במטבח צלצל הטלפון והיא ענתה הלו אך איש לא דיבר מעבר לקו יובלי חזרה שוב ואמרה הלו וקול חלשלוש כמעט בלתי נשמע שאל אותה יובל כן אותו יובל, אם היא לבד.????

לא אני לא לבד וטרקה את הטלפון. מה יהיה כל המתח שהאיש הזה גורם לה שזה ממש מתח מיותר , הוא בחיים לא יזכה לגרום לה לבגוד בבעלה בחיים לא? הטלפון צלצל שנית והפעם לשמחתה היה מיכאל מעבר לקו :"היי מיכאל שלי מה קורה? "סגרתי עיסקה באמצעות הפייס בוק עם לקוח מאד מאד עשיר אשר הופנה כמובן ע"י מר רובינשטיין שסומך עלי ועל לוח הזמנים אשר אני פועל לפיו ולכן המליץ עלי בפני כל אחד מאותם אישים שהיה בקשרים איתם והנה היום זה צלח והעיסקה סגורה.

"ואוו אני כל כך שמחה , מתוק שלי מתי אתה חוזר ? רציתי להזמין אותך למסעדה כדי לחגוג את הפרוייקט שקיבלתי וכמובן בגלל שאת בחופשה ואני לא התפניתי עד לרגע זה לאהוב אותך ולהיות קרובה אלייך"

תודה מיכאל היקר שלי "כן אני בהחלט שמחה לקבל את הזמנתך הנדיבה לאכול במסעדה , מתי תבוא לאסוף אותי ? בעוד שעה בערך תתייפי כפי שרק את יודעת.

יובלי ניתקה את הטלפון ואת הארוחה שהכינה הכניסה למקרר ושבה וסידרה את המטבח והחלה להתכונן לפגישה עם בח"ל הכל כך אהוב.

היא התלבשה בחליפה חדשה אשר קנתה לפני כמה חדשים ולא הייתה לה הזדמנות לחדשה.

החליפה התאימה לשיערה האדמוני והפראי הן בגלל הצבע שמאד הולם אותה וזה ירוק וכן בגלל שגזרתה חטובה פשוט מושלמת.

היא המתינה למיכאל ולאחר כרבע שעה צפר את הצופר המוכר לשניהם והיא מיהרה לנעול את הבית ויצאה בריצה לעבר האוטו שצפר לה.

מיכאל יצא ממושבו ולא התאפק למראה יופייה המדהים , שלא לנשקה, נשיקה מגבר אהוב מגבר שרק את טובת רעייתו הוא המוטיב שלו להתנהלותו בחיים.

"ואוו היה כדאי להתלבש יפה חחחחחחחחח מאמי כל דבר שתלבשי הולם אותך אך עכשיו את זוהרת מתמיד וכל זאת רק בשבילי האומנם?? "

"סליחה מה זה אמור להביע האומנם ? " " כלום סתם צחקתי"י

הלב של יובלי פעם במלוא עוצמתו והיא כיאה לאשה נאורה נכנסה לאוטו ולא המשיכה לשאול אלא פשוט זרמה ונסעה עם בעלה למסעדה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך