בקי
יובל לא מרפה עצם זה שהוא נשוי ואב לילדים ועצם זה שיובלי נשואה האם זה לא אומר דרשני? האם הוא חייב להפסיק להטריד אותה בבית נכון ?????

אהבה בלתי אפשרית פרק כ"ג

בקי 12/12/2011 687 צפיות 2 תגובות
יובל לא מרפה עצם זה שהוא נשוי ואב לילדים ועצם זה שיובלי נשואה האם זה לא אומר דרשני? האם הוא חייב להפסיק להטריד אותה בבית נכון ?????

שניהם נסעו למסעדה שאכן היא מיוחדת במינה עצם העיצוב שבה פשוט מקסים ונוסף לכך הייתה תזמורת שניגנה להנאתם של הסועדים, וטרם הגענו לתפריט הבלתי נגמר של תבשילים , של אומצות ברוטב כזה או אחר של יין עתיק שבעתיק ואת המתוקים אין מה לתאר הכל היה פשוט נפלא.

תוך כדי ההמתנה למלצר הזמין מיכאל את רעייתו לסבב ריקודים ענק כשהוא מחבק חזק חזק את יובלי ולוחש לה דברי אהבה.

לבסוף החליטו לשוב לשולחן והחלו לאכול ולהינות מטעמו המשובח. תוך כדי ההמתנה לקינוחים הזמינה הפעם יובלי את האיש שלצידה בטנגו סוחף ולאחריו ריקודים נוספים , לפתע הרגישו שהם הזוג היחיד שמחולל ברחבת הריקודים ויובלי ביקשה לשוב לשולחן וכשהם עזבו את רחבת הריקודים כל הסועדים ללא יוצא מהכלל מחאו להם כפיים וביקשו הדרן חחחחחחחח

הארוחה התפרסה על שעתיים, כן ממש שעתיים והכיף היה אדיר.

בסיומה שבו בני הזוג יובלי ומיכאל לב לדירתם שבעים ונינוחים להפליא.

שניהם נכנסו פנימה ומיכאל היה מעט עייף הוא ביקש סליחה מרעייתו והבטיח לה כי בעוד כמחצית השעה יבוא לשהות לצידה.

"בבקשה לך לנוח מיכאל ותנסה להירדם , ובקשר אלי הסר דאגה מלבך יש \לי המון עבודה לארגן את הבגדים שלי כי מחרתיים כידוע לשנינו לשנינו שוב יאסרו אותי לעוד 3 ימים וחוזר חלילה"

"בואי אלי ביקש מיכאל ונישק את שפתיה כשהיא כמובן מחזירה לו נשיקות מתוקות מיין , גם לעבודה הזו יהיה סוף , אני מאד מאד רוצה שיוולד לנו תינוק או תינוקת , אין לי ספק בכלל כי את תהיי אמא מושלמת והלוואי שהבת תהיה דומה לך, רכושי יגדל בעשרת מונים לחוות אהבה משתי יפהפיות ".

יובלי גררה אותו לחדר השינה וכשהוא מביט אליה כאילו מבקש משהו היא חייכה את חיוכה ויצאה מחדר השינה לעבר המטבח.

לאחר כמחצית השעה יובלי סיימה לגהץ את המדים שלה ועוד כמה פריטים וישר ניגשה למקום הסתר שלה וכמובן המשיכה לכתוב במחברת את כל תחושותיה, על הימים המהממים שהיא חווה בבית אך מאידך גיסא גם בעבודה היא מאד נהנית והאם רצתה לכתוב עוד??? היא רצתה אך ויתרה ומדוע תמיד לבה פועם ביתר מהירות מדוע ?????

לאחר כשעתיים בהם גם היא שכבה על הספה הכל כך נוחה התעורר מיכאל ושמח כי גם יובלי ישנה , גם היא צריכה לאגור כוחות חשב בינו לבין עצמו. העבודה התובענית הזו פשוט לוקחת ממנה את כל מה שיש לה ועצם אופייה המהמם כולם רק רוצים את חברתה.

מיכאל הכין לו כוס קפה וישב במטבח להמתין לבת זוגו שתתעורר משנת היופי שלה.

תוך כדי לגימת הקפה צלצל הטלפון ומיכאל מיהר לענות לבל תתעורר יובלי, "הלו ענה מיכאל הוא שב וחזר הלו אך איש לא ענה לו, כנראה שזו טעות אמר בקול רם והמשיך לשתות את הקפה.

יובלי התעוררה מצלצול הטלפון ועצם זה שאיש לא דיבר ידעה גם ידעה בדיוק מי הוא המצלצל.

היא חשה חוסר אונים היא פשוט רצתה לגלות למיכאל את הסיפור הטיפשי הזה אך לא רצתה לתת לו חמר למחשבה ואין לה מושג כיצד הוא יגיב.

היא החליטה כי עם שובה לעבודה היא תצלצל אליו ותהיה חופשייה לומר לו את כל מה שיש בלבה, כיצד הוא מצלצל אליה הביתה כיצד ?????????????

המשך יבוא


תגובות (2)

ייאאעעייי ראשונה P:
מוושללם בקי, תמשיכי :]

12/12/2011 11:55

תודה מעמק לבי לך עדן המתוקה אוהבת אותך ומודה לך שתהיה לך הצלחה בכל אשר תפני באהבה בקי ♥♥♥

12/12/2011 11:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך