בקי
כב' השופט בדימוס מגיע לישראל לשהות לצדה של אהובתי משכבר הימים.♥♥♥

אהבה מיוחדת במינה אל תעזבייני לעת זיקנה" פרק נ"ז

בקי 14/02/2012 604 צפיות 2 תגובות
כב' השופט בדימוס מגיע לישראל לשהות לצדה של אהובתי משכבר הימים.♥♥♥

דניאל הגיע הביתה ופתח את הדלת בשקט מוחלט כי תיאר לעצמו שלבי ישנה. ואכן הוא נכנס לחדר השינה וראה את האשה המהממת היפהפייה ברמות ישנה כששערותיה מעטרות את הכריות ועל פניה חיוך מקסים.

דניאל שלף את הטלפון הנייד שלו והנציח את התמונה של אהובתו , הוא החליט כי יתחיל לצלם אותו כמובן מבלי שתרגיש כי כל התמונות שהצלמים מצלמים ללא הכנה מיוחדת הן המצליחות ביותר, וכן הוא חייך יבוא היום ואראה את האמא המתוקה כשהיא נושאת ברחמה 3 עוברים מדהימים.

דניאל נכנס למטבח וחימם לו משהו לאכול ובדיוק כשסיים שמע את קולה של לבי שקורא לה.

"היי מאמי שלי מתי חזרת לפני כמה דקות וכבר הספקתי לחמם לי משהו לאכול."

"את רעבה לבי האמת שלא אך בא לי וסליחה הפינוק בא לי מלפפונים חמוצים בחומץ"

"רק כדי לסבן את האוזן מתוקה שלי הצטיידתי מבעוד מועד בתריסר קופסאות כאלה והתפלאתי מדוע אינך מבקשת יותר מלפפונים אך הנה עכשיו את מבקשת ואני מיד אביא לכאן"

"דניאל אני רוצה לשבת בשולחן של המטבח ואתה תשב לצידי"

היא ירדה בזהירות מהמטה ומחובקת את אהבת חייה נכנסו שניים למטבח.

"דניאל אני מבקשת שתכין לי כריך עם גבינה ואנשנש לי בכיף את המלפפונים החמוצים, אגב טלפנה יונית וכל כך שמחה על הבשורה שיהיו לנו 3 ילדים במכה אחת חחחחחחחחח, היא מסרה לך ד"ש לוהט ולפי מה שהבנתי נראה לי שתפתיעה אותנו ותבוא לבקר בראש וראשונה את אמה כמובן וגם אותנו"

"אשמח מאד לפגוש אותה" "גם אני ממש אשמח לפגוש אות"

הטלפון צלצל ומעבר לקו הייתה עמנואל, "יי דניאל מה שלומכם אנחנו מאד מאד מתגעגעות אליכם ושמענו את החדשה המשמחת כל כך כי בעת ובעונה אחת תהפכו להורים של שלישייה, הלוואי והכל יעבור בשלום, כולם כאן מתפללים שלבי תגמור בשלום את ההיריון"

"תודה עמנואל יקירתי, אגב אם הכל יעבור בע"ה בסדר במהלך השבוע, הרופא הרשה ללבי לחזור לעבודה לכמה שעות בלבד, וזה יותר מבחינה נפשית כי הם אוהבת מאד מאד את המוסד"

"מצויין השיבה עמנואל ויש לי משהו אישי לומר לכם, השופט אהובי מאז ומתמיד יגיע ארצה בעוד שבועיים וזה משמח אותי מאד מאד"

"ואוו עמנואל תואילי להמתין שנייה כי לבי חוטפת את הטלפון מממני"

"עמנואל שלי מה שלומך מאמי"??? "שלומי בסדר ושמחתי לשמוע שגם שלומך תודה לאל בסדר ונקווה לפגוש אותך בעוד שבוע אצלנו במוסד" "נכון מאד מקווה שאכן אהיה כמה שעות במקום שאני הכי אוהבת להיות"

"לבי המשיכה עמנואל אהובי מאז ומעולם רושר, יגיע ארצה בעוד שבועיים, זה עושה לי אשר גדול ואני כל היום רק מחייכת וממתינה"

"איזה יופי לשמוע את הבשורה הטובה הזו, דניאל אהובתי, אני מחר בע"ה אטלפן למלון שרתון ואזמין את הסוויטה הכי מפוארת למשך 10 ימים בה תשהי ותהני עמנואל היקרה מגיעה לך ההנאה הזו את מקבלת אותה בזכות ולא בחסד".

"תודה לבי שלי המתוקה תמיד ידעת לומר את הדברים הכי מדהימים ברגעים הכי חשובים ועל זה נאמר עיתוי זה הכל בחיים".

המשך יבוא


תגובות (2)

איזה כייף :) אני מחכה להיות גדולה רק בשביל זה תינוק ואהבה וחתונה חחח …. תמשיכי :)

14/02/2012 11:33

מתוקה שלי
הלוואי ותפגשי את נסיך החלומות שלך אשר יעשה אותך מאושרת לעולמים, את נערה מקסימה ומבקשת ממך אל תתפשרי לכי אחרי כמיהת הלב הוא יאותת בזמן אמת ♥♥♥ באהבה ובברכת ליל מנוחה ממני בקי ♥♥♥♥♥

14/02/2012 11:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך