בקי
קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה - מזל טוב ♥♥♥♥

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכייני לעת זיקנה" פרק ע"ב

בקי 22/02/2012 503 צפיות 2 תגובות
קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה - מזל טוב ♥♥♥♥

בשעה מאוחרת התעוררו לבי ודניאל כשהחשכה אפפה את היקום. "מה השעה שאלה לבי את דניאל"

"ואוו לא תאמיני השעה 02.00 איך ישנו כנראה מתוכנה של המזוודה שקיבלנו מהשופט רושר, לבי היום אנחנו מתחתנים, כן היום אנחנו מתחתנים"

"יש לך ד"ש עם שיר מהמתוקים שמתרוצצים בתוכי כנראה שמשעמם להם כשאני ישנה והם עושים את כל מה שלעיל ידם כדי שאתעורר, בוא דניאל שים את ראשך על בטני ותרגיש את מה שאני מרגישה כל שנייה"

הוא הניח את ראשו על בטנה והיה המאושר שבאבות בעתיד הקרוב, כל היופי הזה בעוד חדשים מעטים יהוו את הטעם את האושר ואת המשמעות של החיים, רק הם המתוקים שזקוקים ללטיפה, לנשיקה, לארוחה, לטיטול נקי הם האושר בחיים.

דניאל ירד מהמיטה ושאל את לבי באם בא לה לאכול משהו, "רעיון מדהים" תכין מה שבא לך תפתיע אותי ועד שיהיה מוכן אני אשתובב יחד 3 השובבים שלנו"

הגבר שאוטוטו ישא לאשה את בחירת לבו נכנס למטבח והכין שתייה חמה ומספר כריכים טעימים וחזר לחדר השינה כדי שיאכלו שניהם בצוותא.

"יכולתי להגיע למטבח, מה הפינוק הזה"?

"כלה יפה שכמותך מגיע לה פינוקים ואני כבר מתחיל בפינוקים חחחחח".

לאחר שסיימו את הארוחה שהייתה ממש טעימה וערבה לחיכם, נכנסה לבי לאמבטיה והחלה להתכונן לנישואיה. היא חפפה את ראשה והשיער הארוך והמדהים שלה בהק מניקיון והתלתלים הטבעיים שלה הרטיבו את המגבת שבה עטפה את ראשה.

לאחר כמה דקות האיץ בה דניאל שתסיים להתקלח כי לא בריא לאשה במצבה להיות בחדר אמבטיה זמן רב.

כשהיא יפהפייה עוטה את החלוק בצבע תכלת שקנה לה דניאל ומגבת תואמת על ראשה נראתה כוונוס יפהפייה אמיתית והכל טבעי ללא תכשירי יופי היא הייתה יפה מיוחדת במינה.

"דניאל חיבק אותה ולחש לה גבירתי אהובתי את האשה היפה ביותר שפגשתי אי פעם במהלך חיי "

"תודה מתוק שלי אני מבקשת למדוד עכשיו את השמלה כדי שנדע אם צריך לרוץ לחנות שמלות כלה לקנות שמלה גדולה יותר"

דניאל עזר לה להתנגב והיא לבשה את השמלה הצחורה והמהממת יופייה היה חובק עולם, מקסימה פשוט מקסימה, השמלה הלמה אותה כל כך עד שהלב פשוט פעם פעימות ארוכות כשהוא מזדהה עם הכלה המדהימה.

דניאל הוביל את לבי לעבר המראה הגדולה מראה מקריסטל אמיתי וזז ממנה כדי שתוכל לצפות על עצמה והיא חייכה ואמרה "ואללה חחחחח יפה השמלה נכון מתוק שלי" יפה הגברת שלובשת שמלה זו יפהפייה היא".

לבי הפשיטה את השמלה ולבשה חלוק קצר והברישה את שיערה היטב והניחה על ראשה את ההינומה עד כדי כך שדניאל ביקש ממנה :"לבי אני לא עומד בכל היופי הזה, אנא תחזרי למדים שלך חחחחחחחחחחחחח".

דניאל גם הוא נכנס להתקלח להתגלח ויצא מחדר האמבטיה כשהוא עוטה את חלוק הקטיפה השחור שלו פשוט גבר מושלם. לבי ניגשה אליו חיבקה אותו והתנשקו בנשיקה מלאת אהבה הורים צעירים שיתחתנו בעוד כמה שעות ובעוד מספר חדשים יהפכו להורים של זוג תאומות ובן אחד בתווך. מזל טוב לכם אנשים יפים אנשים צעירים אנשים שאוהבים לאהוב אתכם.

בסביבות השעה 08.00 צלצל ניסן מהמוסד הגריאטרי לברר באם הכל כשורה ולבי שמחה מאד מאד לשוחח עמו. סופי שהתה בחדרו של ניסן וגם היא ביקשה לדבר עם החתן והכלה בעוד שעות מעטות.

דניאל שאל את סופי באם היא קבעה עם יונית לנסוע לבית הכנסת והיא השיבה לתדהמתו ולשמחתו בד בבד כי ניסן ארגן הסעה לכמה מהחברות ומהחברים שרוצים להשתתף בחתונה של היקרה שלהם כך שמבחינת ההגעה לבית הכנסת הכל מסודר.

המשך יבוא


תגובות (2)

וואו מקסים !! תמשיכי

22/02/2012 22:01

בקר אור מירי החמודה בא לי שתכתבי איזה סיפור אולי למעני ♥♥ תחשבי על זה תודה ממני בקי ♥♥

22/02/2012 22:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך