בקי
ואוו ואוו מתנות כיד המלך הטובה עליו נפלא מזל טוב ♥♥♥

אהבה מיוחדת במינה ,אל תשליכייני לעת זיקנה פרק ע"א

בקי 22/02/2012 551 צפיות אין תגובות
ואוו ואוו מתנות כיד המלך הטובה עליו נפלא מזל טוב ♥♥♥

לבי מיהרה למטבח והכינה לדניאל חביתת ירק גדולה , סלט ירקות בדיוק כפי שהוא אוהב וכמה פרוסות לחם , היא העמידה את הקומקום כדי שתכין לו מיד כוס קפה .

לאחר כמחצית השעה שב דניאל הביתה ובידו המזוודה עבור לבי.

"הי מתוק שלי קיבלה לבי את פני אהובה, מה אתה סוחב כל כך כבד"

"אין לי מושג הכל בשבילך"

"אוקי עזוב את המזוודה כאן ובוא ניכנס למטבח ותראה איזו ארוחת מלכים הכינותי במיוחד בשבילך"

"תודה חמודה בואי ואתן לך נשיקה גדולה ומיוחדת במינה"

"דניאל את הנשיקה המיוחדת במינה אשמח לקבל לאחר שתסעד את לבך כי מי כמוני יודעת לאן מובילה הנשיקה המיוחדת במינה חחחחח"

שניהם ישבו במטבח וסעדו את לבם וכמובן 2 כוסות קפה בעלי ארומה מדהימה שתו כל אחד מהם.

"לבי את מודעת שמחר אנו מתחתנים"?

"יש לי כל כך פרפרים בבטן הייתי מעדיפה שנהיה כבר אחרי"

"האחרי יגיע מוקדם מאד כפי שאינך מתארת לעצמך אך הטקס אמור להיות מיוחד במינו כשהוא מתנהל בבית הכנסת הגדול בת"אץ

"דניאל אמרה לבי תאר לעצמך שהשמלה לא תעלה עלי"?

"יש לי רעיון צחק במלוא פיו את תלבשי את החליפה שלי ואני את שמלת הכלולות שלך ! מה דעתך???

"מרב צחוק אני מתעלפת ותודה לך על התמיכה"

"לבי חמדתי לצון מה כבר יכול לקרות אנחנו צריכים לצחוק יומם ולילה על כל האשר העושר והטוב שהעניק לנו בורא עולם ועל כך אנחנו שנינו מודים לו "

"נכון מאמי אתה צודק סתם התפרצתי בלא טעם אז אני מתנצלת ממש כך".

לאחר שסיימו את ארוחת הבקר וכוס קפה שנייה בידי כל אחד מהם יצאו לעבר "המטמון הנעלם" מה יש במזוודה זו.

דניאל פתח אותה ושניהם נשארו המומים ופעורי פה.

במזוודה היו מפות שולחן בצבעים שונים הכל עבודת יד עם רקמה על כל אחת מהן הכל ארוז וחדש כמובן, מגבות גוף מגבות פנים שני חלוקי אמבטיה וכן בגדי תינוקות קטנטנים אחד יפה מקודמו, ומתחת לכל אלה הייתה מעטפה עם ברכה מכב' השופט רושר בה ראשית לכל הודה על העזרה והאהבה שלבי מענקיה לאהובת חייו הגב' האצילה עמנואל, וכן סכום של 3000 אירו לרווחת התינוקות שיוולדו בשעה טובה ומוצלחת ממני באהבה רושר ובת זוגתי עמנואל.

ואוו שניהם נשארו המומים אלוהים תודה על הכל אך כיצד יוכלו להודות לאותו שופט נדיב עניו ונעתקו המלים ואף המחשבות של שניהם.

לבי התעשתה מיד וצלצלה לנייד של עמנואל וכאשר השיבה לה היא התחילה לבכות, "לבי מה קרה מתוקה את לא חשה בטוב"

"אני חשה מצוין אך כיצד אוכל להודות לכב' השופט אשר העניק לי מזוודה ענקית עם כל מיני פריטים נפלאים וכן המון כסף? איך ניתן להודות לו???"

"מאמי שלי את ודניאל אומצו על ידי רושר ואני כך שאין צורך לומר כלום , אנו ההורים שלכם אז להורים לא מודים נכון מקסימום אני אמסור לו כשיסיים להתלקח כי שניכם מוסרים לו את אהבתכם ונתראה בע"ה מחר בשעה 16.00 בבית הכנסת הגדול בת"א, ביי לבי ותשמרי על הנכדים שלי חחחחחח.

לבי ניתקה את הטלפון ודניאל חיבק אותה חזק חזק ואימצה את לבו, את רואה לבי כמה צדקתי כשאנחנו צריכים להודות יומם ולילה לזה שיושב במרומים ובקשה ענקית משנינו אליו אנא עזור ללבי ללדת את 3 המתוקים אשר נהנים בתוך תוכה , הלוואי והלידה תהיה מוצלחת ותעבור בשלום. אמן!!!!

"דניאל אמרה לבי אני חשה מעט עייפות אז בוא ניכנס לחדר השינה וננוח שנינו כשאני מבקשת שתחבק אותי חזק כפי שאתה יודע"

"בואי מתוקה שלי הוא חיבק אותה ושניהם צעדו לעבר חדר השינה לנוח קימעה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך