בקי

כמה אהבה מרעיפים על לבי שלנו מגיע לה היא מיוחדת במינה ממש כך ♥

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכייני לעת זיקנה" פרק נ"ט

בקי 16/02/2012 496 צפיות אין תגובות

כמה אהבה מרעיפים על לבי שלנו מגיע לה היא מיוחדת במינה ממש כך ♥

לבי יצאה מהחדר של שתי חברותיה כשהיא שבה ומודה לעמנואל על רוחב לבה שפשוט נעתקו המלים בפיה כיד להביעו.

היא נכנסה לחדרו של ניסן והוא מיהר לקום ממקומו וקיבל אותה בזרועות פתוחות.

"בקר טוב לבי שלי המתוקה, מה שלומך חמודה?"

"בקר אור ניסן שלי היקר כל כך , שלומנו בסדר ח ח ח ח ח תודה לאל והרופא נתן לי היתר לבוא לעבודה במשרה חלקית בלבד כדי שלא אתעייף וזה עלול חס וחליל להזיק לי ולעוברים שבקרבי"

"אני מבין שהכנת עבורנו תאומים"??!!

"אלחש לך בסוד ניסן יקירי שאני הכנתי לכם ואנא אל תתעלף בבקשה ובכן הכנתי לכם שלישייה 2 בנות ובן וכולם מרגישים נפלא תודה לאל ואני כבר בשבוע ה-16 להיריון"

"לבי את רצינית ? לדעתי את חומדת לצון, שלישייה ואת כה שברירית אלוהים כיצד תוכלי להחזיק שלל עוברים שלבטח הם מהממים בתוכך מתוקה שלי"???

"ניסן אני רוצה לומר לך כי כשהתחלתי לשמוע את הדופק שלהם בקרבי ואת התנועות שהם משתוללים בתוך בריכת השחייה נכנסתי למצב של פיכחון יצאתי מהדיכאון שהייתי שרויה בו עקב שהרופא אסר עלי לזוז מהמיטה פרט ירידה איטית לשירותים,

אך כשהרגשתי את השלישייה הזו בתוכי הבטחתי להם כי : אמא תעשה הכל כדי שתגיחו לאוויר העולם שמחים ונינוחים וכמובן לאחר מכן ישרור רק אשר וכייף בביתנו עם בן זוגי המדהים דניאל שלי"

"ואוו את פשוט מהממת, איזו חשיבה הגיונית את ממש ממש נהדרת".

"תודה ניסן בזכותך יאמר למדתי להיות שקולה ולבחור בעקר ואת התפל פשוט להתעלם ממנו"

"תודה לבי שלי אני רוצה להציע לך הצעה אשר מקווה אני שתסכימי לקבלה.
הצעתי היא שלא תשובי לעבודה, המשכורת שלך תשולם ממשרד הבריאות יש לזכותך המון ימי מחלה וכן ימי חופשה רבים, את מוזמנת לבקר אותנו מדי יום או כשתחושי שאת מספיק חזקה , אך ברשותך אני אזמין מחברת כח אדם פקידה למספר שעות לפי הנדרש לעבודת מזכירות , אני מפציר בך לא לסרב להצעתי? "

"ואוו ניסן איזה בן אדם יקר אתה, אודה כי בעוד שבוע ימים אנו מתחתנים בבית הכנסת הגדול שבתל אביב ואכן אהיה כנראה עסוקה מעט במשלוח ההזמנות ועוד , ונדיבותך מרגשת אותי לפני ולפנים, אך אנא השאר לי צוהר להגיע לכאן להתמלא באנרגיה חיובית זה מה שקורה לי כאן במוסד שאני כה אוהבת לאהוב ולאחר מכן אשוב לביתי."

ניסן קם ממקומו הושיט את ידו ללבי ואמר עשינו עסק בהצלחה.

לבי יצאה מחדרו של ניסן ונכנסה לחדרה הקטנטן והכל כך אהוב ולהפתעה מצאה בו זר פרחים יפהפה עטוף בצלופן אדום וחבילה ארוזה מונחת לצידו. היא הבינה שעליה להתיישב מיד חלילה שמא תמעד ובזהירות פתחה את החבילה כשבתוכה היו מונחים צמיד עדין מעוטר בלבבות, טבעת וסיכת ראש נפלאה גם היא מעוטרת עם לבבות יפהפיים ופתק כמובן בצורת לב שעליו נכתב ללבי שלנו ברוכה הבאה יקירה של כולנו.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך