בקי
בקרוב אצל גל הרווקות והרווקים ♥

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכייני לעת זיקנה פרק ע"ו

בקי 26/02/2012 556 צפיות 2 תגובות
בקרוב אצל גל הרווקות והרווקים ♥

דניאל נשכב ליד לבי וחש כלפיה אהבה בלתי אפשרית אהבה כזו בה הוא אוהב אותה יותר מאשר את עצמו , הוא פשוט סוגד לה , על הסבלנות, על היחס הנפלא לכל אותם קשישים שפשוט אהבו להתעורר בבקר ולהמתין רק לה פשוט היא מקסימה , תוך כדי מחשבות והרהורים שקע גם הוא בשינה ערבה לידה ליד האחת והיחידה.

כנראה חלפו שעות רבות כשלבי פקחה עין תורנית ומיד העירה את דניאל "אני מקווה שלא מאוחר כל כך עלינו להיות במלון שרתון"

"הוא קם מיד ולשמחתם השעה הייתה 16.30 ואוו לבי איך התעוררת בדיוק בזמן מתוקה שלי"

"פשוט אינני עייפה ואני מרגישה טוב אז מספיק לישון חחחחחחחח."

שניהם מיהרו להתארגן כדי לא לאחר להזמנתו של כב' השופט רושר אשר הזמין אותם לקפה בשעה 17.00 .

לבי ודניאל ירדו מביתם ומיד נכנסו לאוטו בדרכם למלון שרתון.

בדרך הוא סיפר לה על הצ'ק שכבר בכיסו ועל זה שאמור להגיע בעוד ימים ספורים והיא פשוט הייתה המומה, "ואוו דניאל אנחנו נחשבים לעשירים מופלגים נכון ??????"

"נכון וחצי אכן אנחנו באלפיון העליון בדיוק כפי שחייתי בפריס הנה הבאתי את הצלחתי מפריס לכאן והכל בגלל שאת רעייתי הטרייה והכל כך אהובה".

לפתע הוא עצר את האוטו בפינה צדדית ונישק לשפתותיה המתוקות בהמון ערגה בהמון אהבה שנובעת מתוך תוכו והיא כמובן חשה אותה מחשבה ומיאנה להיפרד משפתיו שכה אהבה.

"לבי צחק דניאל כב' השופט עלול לאסור אותנו בגין ביזיון בית המשפט כי לא הופענו בזמן חחחחח"

הוא המשיך בדרכו ובדיוק בשעה היעודה החנו בחנייה של בית המלון ונכנסו פנימה.

עמנואל היפהפייה האצילה והמאושרת המתינה להם ליד הכניסה ונישקה לשניהם בהמון המון אהבה.

"ברוכים הבאים ילדים שלי, אני כל כך מאושרת לראות אתכם, לבי יפה שלי? גיבורה שלי תני לי עוד חיבוק אחד וניכנס פנימה כולם כבר הגיעו ואתם אחרונים חביבים"

"טוב צחקה לבי כולם פוחדים מכב' השופט לבל ימרו את פיו"

שלושתם נכנסו פנימה ושולחן ארוך של מוזמנים קמו על רגליהם ומחאו כפיים לכבוד הכלה והחתן המתוקים.

"ואוו כולכם במקום סליחה על האיחור אמר דניאל"

"אדוני הפרופסור השיב מר רושר לשמחתך לא איחרת כלל כי אם אכן היית מאחר אתה יודע מה עלול היה לקרות ?????"

"בוודאי כב' השופט את הקפה של 17.00 היינו לוגמים מאחורי סורג ובריח"

כולם צחקו והמלצר החל להעמיס על השולחן ממיטב העוגות , ממיטב דברי המאפה פרלינים הכי הכי יקרים ועוד כהנה וכהנה מטעמים.

כל המשתתפים שוחחו ביניהם ואיך שלא יהיה השיחה על החתונה של לבי ודניאל עלתה שוב ושוב על הפרק.

כולם נהנו מחתונה זו בצורה בלתי רגילה. מר רושר אמר שהוא התארח בחתונה אחת או שתיים ממרומי גילו המופלג חחחחחחחחח אך חתונה כמו זו לא חווה מעולם.

יונית ובן זוגה הוסיפו ואמרו שהם מקווים כי גם חתונתם תהיה מהממת.

"סליחה קמה לבי מהשולחן אתה ביקשת את ידה של חברתי הטובה"?

"ברגע זה קבל עם ועדה אני מבקש ממך יונית אהובתי כי תינשאי לי"

הוא כרע ברך להפתעתם של כל המסובים שלף טבעת יהלום ענקית וביקש כי תינשא לו.

סופי כמעט התעלפה שלא לדבר על יונית כי המלים פשוט נעתקו מפיה ולא יכלה להוציא ולו הברה אחת , את המצב הציל דניאל "בוודאי שהיא תינשא לך מה השאלה בכלל???

לפתע נכבו האורות והמלצר עם עוגה מדהימה בצורת חתן כלה כשנר דקיק מאיר אותה הגיע לשולחן שלהם והניח אותה בתווך.

המשך יבוא


תגובות (2)

וואו מקסים :) בקרוב במשפחה שלי חחח :) תמשיכי

27/02/2012 10:21

אמן כן יהי רצון מירי שלי המתוקה ♥♥♥ שלחתי לך מייל ומעניין אם קראת אותו ביי מאמי והרבה בהצלחה ♥♥♥♥

27/02/2012 11:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך