בקי
אוטו חדש משהו גרנדיוזי מעניקה עמנואל ללבי ברכות לבי ♥

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכייני לעת זיקנה" פרק נ"ח

בקי 15/02/2012 546 צפיות אין תגובות
אוטו חדש משהו גרנדיוזי מעניקה עמנואל ללבי ברכות לבי ♥

שבוע ימים של שמירת היריון חלפה ולבי טלפנה לפרופסור רון לדווח לו על מצבה ושירשה לה לחזור לעבודה חלקית בלבד.

הפרופסור שמח שהשבוע חלף ללא בעיות והא שאל אותה באם היא הסתובבה בדירה מדי פעם ולא שכבה כל היום במיטה, לאחר שהיא אישרה כי אכן ברוב היום היא הסתובבה בדירה הכינה לעצמה ארוחת בקר ואפילו סידרה מדי בקר את המיטה הזוגית קיבלה את בירכתו של פרופסור רון להגיע לעבודה למספר שעות בלבד וכמובן לשמור מכל משמר את המתוקים אשר ברחמה מתפתחים.

"תודה פרופסור רון, אני אודיע לדניאל את הבשורה המשמחת ובעוד זמן קצר אסע בשמחה לעבר המוסד לקשישים שמקום זה מהווה עבורי בית חם, אנשים מקסימים ועוד ועוד אשר קצרה היריעה מלומר כמה אני אוהבת את עבודה שלי.

"אני לא מאמין צחק פרופסור רון מי נכנס לחדרי ?"

"תרשה לי לנחש צחקה לבי מישהו מקסים? את קרובה לניחוש חחחחח"

דניאל לקח את האפרכסת מהפרופסור רון ושמח לשמוע את הבשורה הנפלאה כי אהובת לבו רשאית לצאת לעבר עבודה.

"לבי מתוקה שלי פנה אליה דניאל, אם אכן כך המצב ימשך ואני מאד מקווה שאכן כך יהיה אזי התאריך שקבעתי עם גבאי בית הכנסת הגדול יתאים שבו נתחתן ?""

"ואוו אני ממש מאושרת כי בעוד שבוע בע"ה נתחתן כדת משה וישראל וגם כב' השופט רושר יהיה בארץ אז הכל פשוט נפלא, דניאל כמובן תזמין כבר עכשיו את פרופסור רון להשתתף בשמחתנו האדירה"

"ודאי יפה שלי, עכשיו תקשיבי לי, אנא תזמיני מונית לעבודה ובחזרה כי אני לא מסכים שתנהגי באוטו הטרנטלה שלך חחחחח"

"אוקי אדוני המפקד קיבלתי את ההודעה רות עבור .

לפתע נזכרה כי השופט אמור להגיע ארצה רק בעוד שבועיים וצריך לפתור סוגיה זו מאחר והיא עומדת על כך שהוא ישתתף ביומם השמח והנפלא.

היא צלצלה שוב ודניאל ענה לה מיד "מה קרה"??? "דניאל אנא אל תיכנס ללחץ בכל פעם שאני מצלצלת אליך, אנו צריכים לבקש מעמנואל שתצלצל למר רושר ותבקש ממנו שיקדים את הגעתו ארצה מקווה שזה יצלח בידנו ועוד משהו דניאל המתוק שלי צריך להזמין את יונית לחתונה"

"בסדר לבי שלי אני אטפל בשני מקרים אלה ונראה כיצד נוכל להקדים את הגעתו של השופט מאחר ואני לא מתכוון לדחות את מועד החתונה"

השיחה הגיעה לסיומה ולבי התלבשה לאט לאט ושמה לב איזה בטן כבר קיבלה ואוו חייכה בינה לבין עצמה ודאי בהמשך ההיריון אני אהיה הר אדם ומיד מיד חשה את פעימות ליבותיהם של אהובינו והיא לטפה את בטנה ולחשה להם: אני רוצה להיות האמא הכי מקסימה בשבילכם ילדים שלי ועם הדיאטה אסתדר לאחר שתגיחו לאוויר העולם.

לבי הזמינה מונית ולאט לאט התקדמה אליה ובקשה להסיעה למוסד הסיעודי לקשישים.

המונית הגיעה ליעד לאחר זמן לא רב ולאחר שלבי שילמה נכנסה דרך השער הגדול לתוך המוסד.

היא חשה אשר רב לשהות במקום זה.עמנואל סופי ועוד חברות ישב ביצר הגדולה ושוחחו ביניהן, על פניו נראה כי לכולן יש שפה משותפת ועניינים כאלה ואחרים באים לידי ביטוי בין החברות.

לבי ניסתה של יראו שהיא מגיע כי היא רצתה להפתיע אותן ואכן היא הצליחה. לפתע מצאה את עצמה מולם והשמחה וההתרגשות היו כבירים. כולן קמו מיד ממקומותיהן ועטפו את לבי אהבה בנשיקות וחיבוקים למכביר.

מה שלומך מתוקה שאלו אותה כולן? שמענו שאת בהיריון וזו בשורה מדהימה. סופי ליטפה את לחייה ולחשה לה לא לגלות על העוברים, לבי חייכה אליה והנהנה בראשה לאות הסכמה.

לאחר הפגישה המרתקת סופי ועמנואל הזמינו את לבי לחדרן.

לבי נפרדה מכל החברות והבטיחה להן כי החל ממחר היא תחזור לעבודה חלקית בלבד ובמהלך ההיריון הכל יעשה ברשותו של הרופא המטפל בה.

שלוש הנשים נכנסו לחדר ומיד הושיבו את לבי על הכורסא הנוחה.

שתיהן התיישבו לידה וסופי פתחה ושאלה : "איך המרגש מתקה" "סופי למען האמת בהתחלה הכל היה לי קשה, עצם זה שהרופא המטפל בי ציווה עלי להיות במיטה ולרדת רק לשירותים, כל זאת קיבלתי במצב רוח ממש קודר. במהלך הימים כשחשתי בתוך תוכי את פעימותיהם של הפעוטים מצב הרוח שלי קיבל תפנית של 180 מעלות, הרגש האימהי קרוב לוודאי עלה על הכל, מאותה שנייה לא היה איכפת לי כלל באם שמירת ההיריון תמשיך או לאו. הקשר שהתפתח בינינו היה קשר אדיר , פשוט משהו שאין לי אפשרות להביע בפניכן.

לפני שבוע ימים הוזמנו לסריקת מערכות ודקה לפני שנכנסו אמרתי לדניאל כי לדעתי יש לי שלישייה והוא חייך ואמר :"מה קרה בתור התחלה לא מספיקים לנו תאומים"? "מספיקים בהחלט אך יש לי שלישייה"!!!!!

הרופא קיבל אותנו בסבר פנים יפות ומיד דניאל הזליף על בטני את החומר הקר והדביק והסריקה יצאה לדרכה.

כשכולנו הבטנו בעניין רב כמובן לעבר הצג שאלתי אני את 2 הפרופסורים שהיו לצידי נו???? האם יש לי שלושה עוברים??

שניהם חייכו והרופא החל בסריקה : "ובכן הורים יקרים הנה אנחנו צופים בעוברית הראשונה כשהיא שוחה להנאתה בבטן של אמא'לה, היקף ראש נורמלי לחלוטין שתי ידיים קטנטנות 2 רגליים ארוכות, היא עוברית גבוהה מאד, וברשותכם נעבור למס' 2, עוברית מדהימה הכל נראה פרפקט גם היא כאחותה גבוהה ויפהפייה וכעת נראה מה קורה כאן, לפתע ניגלה עובר כן בן זכר, "ואוו התרגש דניאל תראי כמה הוא ברור, פרופסור רון נכון שהוא חייך אלי?" "ודאי הלוא אתה אביו מולידו אז למי אתה רוצה שיחייך אולי אלי??"

העובר ממן זכר היה מהמם הוא שוקל יותר משתי אחיותיו אך הכל עשוי להשתנות חייך הרופא המקסים, וכן קבע שאני הייתי בשבוע ה – 16 ז"א שהיום אני מתחילה שבוע 18"

מזל טוב לבי מתוקה שלנו שתיהן חיבקו אותה באהבה ללא גבול.

"לבי אמרה עמנואל אנא תקשיבי לדברי עד הסוף ולאחר מכן תגיבי רצוי שלא"

"מה קרה עמנואל יש איזו שהיא בעיה חלילה וחס"?

"ממש לא, הכל נפלא, עכשיו ככה אני רוצה להעניק לך שי קטן והכוונה לאוטו חדש בשבילך כי האוטו הזה שיש לך אינו לאשה בהיריון. "

"לא בא בחשבון, דניאל צריך לקבל המון כסף מבית החולים בפריס , מסתבר שהוא לא ניצל שום חופשה, שום קרני נאמנות שנערמו לזכותו ועל כך היא ביקש לשוחח עם השופט רושר כדי שיתעניין היכן המצב עומד, כך שאנא עמנואל אהובתי, הענקת לי מעל ומעבר ועל כך אין לי את המלים המתאימות לנדיבותך ומעכשיו והלאה אנא שמרי משהו לעצמך"

"לבי כנראה אינך מכירה אותי תשאלי את חברתי שהיא יותר מאחות בשבילי אם אני מחליטה אין מצב שאוכל לוותר"

סופי חייכה והנהנה בראש לאמת את דבריה של חברתה הטובה.

"תודה עמנואל חייכה אליה לבי, ועכשיו נעבור לכב' השופט אשר אמור להגיע רק בעוד שבועיים נכון?" "כן שבועיים הסמיקה עמנואל ואני כל כך מגעגעת אליו," "אז עכשיו מה שקורה אמרה לבי אנחנו עומדים להתחתן בעוד שבוע בדיוק ואין מצב שמר רושר ויונית לא ישתתפו בשמחתנו, דניאל הבטיח לי שיצלצל לשופט ויפציר ממנו להקדים את הגעתו ארצה אולי יטוסו עם יונית? מכל מקום 2 האישים הללו חייבים להשתתף בשמחתנו האדירה".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך