בקי
ואו איזה יופי מכל צד שלא תסתובב מגיעים כספים לזוג הטרי והמקסים שלנו

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכייני לעת זיקנה פרק ע"ה

בקי 26/02/2012 481 צפיות 2 תגובות
ואו איזה יופי מכל צד שלא תסתובב מגיעים כספים לזוג הטרי והמקסים שלנו

לבי ודניאל יצאו מביתם לעבר המוסד הגריאטרי כדי להודות לניסן וכן ליתר הקשישים אשר טרחו והגיעו לחתונה וכמה שמחו כי הם לא הפסיקו לרקוד כל הכבוד לכולם.

לאחר שהחנה את המכונית נכנסו פנימה שניהם ומולם מגיעה סופי, היא כמובן מחבקת את הזוג הטרי ומהללת ללא סוף את החתונה המדהימה שחוו.

לבי שאלה את סופי לשלומה של יונית והיא השיבה כי הגבר אשר הכירה נראה כאהבה ממבט ראשון הם לא נפרדו ולא לשנייה חחחח.

היא בררה עם סופי באם היא מתכוונת להגיע למלון שרתון כאשר הוזמנו ע"י השופט ועמנואל כמובן לקפה בשעה 17.00

ודאי השיבה לה סופי ודאי שאני אסע לשם ויונית הבטיחה לי שתבוא לאסוף אותי.

לבי ודניאל נפרדו ממנה וצעדו לעבר חדרו של ניסן. הוא קיבל את שניהם באהבה ללא קץ, הודה על החתונה המהממת אשר היה לו הכבוד להיות מוזמן אליה.

"ניסן אמר דניאל, ראשית תודה רבה ושנית את הצ'ק שהוא בסכום מאד מאד גדול הם מבקשים שיקבל אותו חזרה וכמובן שתחליף אותו בסכום נורמלי חחחח"

"אני לא מקבל שום צ'ק חזרה ואם תחזרו על זה פעם נוספת אכעס"

"תודה רבה ניסן מודים לך מאד מאד ומקווים שתהיה אפשרות לגמול לך כגמולך"

"ועכשיו ניסן המשיך דניאל מאחר וקיבלנו סכום ענק לרגל נישואינו לבי ואני רוצים לתרום כמובן במתן בסתר שאיש לא ידע על כך כמה אלפי שקלים שיעזור לרווחת הקשישים המתוקים שגרים כאן."

"זה סיפור אחר אני מקבל בברכה את תרומתכם למוסד זה ואכן יש כמה צרכים דחופים שעומדים על סדר היום והתרומה ללא ספק תעזור מאד מאד"

"דניאל שלף מכיסו צ'ק בסכום די משמעותי והגיש אותו לניסן כשהוא מדגיש לרווחתם של הדיירים כן במוסד".

"תודה רבה לשניכם והלוואי והלידה שלך לבי שלי תעבור בשלום , כולנו מייחלים זאת וכולנו ממתינים לקבל את הטלפון מדניאל שלבי כבר אחרי הלידה והכל עבר נפלא"

"ניסן אמרה לבי גם אני רוצה לראות את עצמי אחרי אך יש עדיין זמן עד שתגיע הלידה ".

אתה מתכוון להגיע למלון שרתון בשעה 17.00 ודאי הוזמנתי אישית ע"י כב' השופט שהוא איש מקסים מאין כמותו ונמשיך בחגיגות – הלוואי ומנת חלקנו תהיה חגיגה אחת גדולה הלוואי .

לבי ודניאל נפרדו מניסן ומאחר שלבי התעייפה החליטו לשוב הביתה. כשנכנסו ללובי בדק דניאל את תיבת הדאר ולשמחתו המעטפה מבית החולים דגול המתינה לו.

"לבי הגיעה המעטפה כמה כסף את מהמרת שרשום על הצ'ק"??

"מיליון דולר חחחחחחחחחח נשמה שלי העקר שאתה מקבל תגמול על העבודה שעשית בבית החולים ועקב היותך כה מקצועי כה פרופסור מהמם דאגו כולם לתגמל אותך בשל כך.

"דניאל חיבק את לבי ושניהם נכנסו למעלית וממנה לדירה"

לבי נשכבה מיד על הספה ודניאל היה מודאג מאד הוא שאל אותה מעבר לעייפות האם יש מצב חלילה של כאבים או משהו אחר.

היא הרגיעה אותו ואמרה שמעבר לעייפות הכל בסדר ולא לדאוג כלל.

כעבר דקות מעטות נרדמה לבי ודניאל הביט לעברה והתפלל שהכל יעבור בשלום., היא כבר בשבוע ה-22 להיריון אפשר לומר המחצית הראשונה מאחוריה ולא פלא שהיא מתעייפת מהר לשאת בקרבה 3 עוברים זה כלל אינו פיקניק.

דניאל פתח את המעטפה ובקושי התאפק לא לצרוח משמחה. סכום הצ'ק מאפשר לקנות דירה, מאפשר לקנות 3 רכבים ועוד ישאר כסף.

לצ'ק היה מצורף הפירוט של ההתחשבנות והוא פשוט לא האמין כמה הם מדייקים וכמה הם בסדר פשוט מדהים.

הוא לקח את הטלפון הנייד ונכנס לחדר השינה לבל יעיר את לבי וצלצל לבית החולים ע"י בפריס.

המזכירה הרפואית ענתה ושמחה כל כך לשמוע את קולו של דניאל.

"פרופסור יקר שלנו האם לא תבקר אותנו כולם מתגעגעים אליך ועוד משהו מגיע לך עוד סכום אמנם לא בסדר גודל שקיבלת אך זה גם סכום משמעותי אשר יעזור לרעייתך ולך"

"עוד צ'ק חחחחחח מה פתאום כיצד יעלה על הדעת שאתם מעניקים כל כך כספים, הצ'ק בידי ואני פשוט נבוך אם לומר בלשון המעטה ומצלצל כדי להודות לכם ואת מבשרת לי שעוד סכום נאה יגיע אלי "????

"קלטת פיקס אדוני הפרופסור גם את הצ'ק הנוסף תקבל בעוד ימים מספר מאחר והוא נשלח אליך רק אתמול".

המשך יבוא


תגובות (2)

וואו מקסים תמשיכי !

26/02/2012 13:27
Gal Gal

היי בקי ! (:
למרות שנראה שלא עקבתי אחריי הפרקים, אני חייבת להודות שכן עקבתי וקראתי את כל הפרקים לאחרונה !
ונהניתי מאוד (:
מקווה לקרוא המשך בקרוב !
גלי ♥

26/02/2012 15:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך