בקי
האהבה היא סם החיים אל תשכחו לאהוב ואל תשכחו כי יום שעובר אינו חוזר !!!!!

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכייני לעת זיקנה פרק ס"ח

בקי 19/02/2012 545 צפיות 2 תגובות
האהבה היא סם החיים אל תשכחו לאהוב ואל תשכחו כי יום שעובר אינו חוזר !!!!!

לבי החליטה לנסות לבשל משהו טעים לאהובה , למרות עייפותה ורצונה העז לישון, היא קמה מהמיטה ונכנסה למטבח.

מה יאהב דניאל שאגיש לו כשיגיע הביתה??? כן, אני יודעת אכין לו מקרוני בולונז זה מאכל שאהוב מאד בפריס חייכה לעצמה.

היא נרתמה להכין את המקרוני וכשחשה עייפות לקחה פסק זמן בין לבין נשנשה עם מלפפונים חמוצים ולאחר שעה לערך המטבח היה עטוף בניחוח של בית ניחוח של תבשיל טעים והיא כה שמחה שהצליחה.

עייפה אך מרוצה חזרה לחדר השינה ולאחר ששתתה 2 כוסות מלאות במיץ תפוזים ליטפה את ביטנה והעוללים השיבו לה אהבה 3 לבבות פועמים וזה שבועט הכי חזק קרוב לוודאי הוא הבן , הבנות שקטות יותר תוך כדי שיח וחיוכים נרדמה לבי וישנה שנת ישרים שעות רבות.

דניאל חזר הביתה יחסית די מוקדם והניחוח של המקרוני הקביל את פניו והוא היה מה זה רעב, הניח את כל מה שהיה בידיו נכנס על בהונות רגליו לחדר השינה ושמח שלבי שלו ישנה ומיד חזר למטבח וטרף 2 מנות של התבשיל הטעים ו"גנב" מלפפון חמוץ אחד מלבי והתפלא כי פרט לקופסא אחת הכל חוסל חחחח.

דניאל שב לחדר השינה חלץ את נעליו ונשכב ליד אהובתו. גם הוא שקע בשינה לאחר שהשביע את רעבונו.

לבי התעוררה הראשונה ומיד חשה את דניאל לצידה. היא הסתובבה אליו והחלה לנשק לו וללטף אותו, "ואוו מאמי את יותר טובה מהשעון המעורר, את מעירה את המעוניינים להתעורר בצורה ייחודית. הוא לא הירפה ממנה והמשיך לנשקה וללטפה.

"מאמי התגעגעתי אלייך" "גם אני מתוק שלי, אתה כל כך חסר לי להיכן נעלמת? אולי נעלמתי מסיבות של חששות אך חזרתי במשנה מרץ ומוכן ומזומן לאהוב אותך ללא דיי.

לבי ודניאל החליטו שזה הזמן לאהבה. החשמל בחדר נותק והדלת נסגרה.

לאחר שעות רבות הקיץ דניאל כשהוא קורן מרב אשר והעיר גם את אהובתו כי רצה להביט לתוך עיניה ומקווה שהן מלאות אהבה ואפילו רוצות לומר תודה.

לבי ביקשה לשתות כוס קפה ודניאל מיהר למטבח וחזר מיד לחדר : לבי את השפית הכי טובה שאני מכיר המטעמים שבישלת עבורי היום ראית איך השפיעו עלי חחחחחחח,

שמחתי שהיה לך טעים אהובי.

שניהם נכנסו למטבח שתו את הקפה שדניאל התמחה להכינו הכי טוב בעולם וכמובן שהמזווה היה תמיד מלא בדברי מתיקה דניאל הניח על השולחן עוגיות אהובות על לבי ועבורו פתח חבילה של ביסקוויטים וטבל בקפה ואכל בהנאה. רבה.

"לבי גילוי נאות אך אל תסמיקי חחחח , דיברת עם הפרופסור רון נכון ????"

"כ ן"

"יופי"

הם המשיכו לצחוק ולהתבדח על חשבונם כשמדי פעם הזאטוטים גם הם לוקחים חלק בשיחה מבדחת שכזו.

השעה הייתה מאד מאוחרת ודניאל שטף את הכלים ידני חבל להפעיל את המדיח הסביר ללבי.

היא נכנסה להתקלח ולאחריה נכנס גם הוא להתקלח ושניהם עייפים אך כל כך מרוצים שכבו במיטתם ונרדמו מיד.

ליל מנוחה וחלומות פז .

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים כמו שרשמתי מקודם תמשיכי ככה בקי :)

20/02/2012 13:00

ערב מצויין לך מירי יקירתי אין עלייך את חברה אמיתית פשוט מקסימה תודה רבה ובהצלחה בכל אשר תפני ממני ב♥♥♥ בקי

20/02/2012 13:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך