בקי
בריאות טוב ללבי ומזל טוב לרגל הנישואין ועוד משהו שדניאל יפנים את מה שאמר לו הפרופסור רון.

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכייני לעת זיקנה" פאר ס"ז

בקי 18/02/2012 481 צפיות תגובה אחת
בריאות טוב ללבי ומזל טוב לרגל הנישואין ועוד משהו שדניאל יפנים את מה שאמר לו הפרופסור רון.

דניאל הוריד את יונית אצל אמה ומיהר לנסוע לתל השומר. הוא נכנס למחלקה של הפרופסור רון ולשמחתו מצא אותו במקום.

דניאל סיפר לד"ר רון על מצבה של לבי שהיא מעדיפה להיות במיטה מאשר להתהלך אפילו בתוך הדירה, האם כדאי אולי לעשות לה בדיקות דם לוודא שמא יש לה אנמיה ומכאן נובעת החולשה שלה?

"דניאל ענה לו פרופסור רון, אתה צריך להבין שבת זוגתך נושאת 3 עוברים בקרבה זה נקרא היריון X 3 , העוברים בועטים העוברים "משחקים אחד עם השני וכל התנועות הללו מכאיבות ללבי למרות שהיא מקבלת הכל באהבה, אך זה גוזל מהכח שלה וכמובן שהיא תעדיף להיות במיטה"

כמובן שאין בעיה לעשות לה בדיקת דם אתה יכול להצטייד בכל מה שצריך ותעשה לה את הבדיקה מחר על הבקר ומיד תביא את המבחנות כדאי שתהיינה 5 מבחנות למעבדה, ועוד משהו רציתי לשאול אותך והוא לחש לדניאל משהו לאזן הוא כמובן הסמיק כמו ילד בגיל העשרה והשיב לא בכלל לא!!!!

"אז אדוני היקר אתה צריך לומר לי בעוד מספר ימים "כן הכל היה בסדר כן".

"תודה פרופסור רון אתה עמית יקר שלי. אגב לפני שאשכח אתה כמובן מוזמן עם בת זוגתך לנישואין שלנו שיערכו בע"ה בעוד 5 ימים מהיום בבית הכנסת הגדול בת"א ומשם נתן קפיצה לאיזו הרמת כוסית באולם קטן ואינטימי, אביא לך כמובן הזמנה אך אנא תעשה מאמץ להגיע זה יסב ללבי ולי נחת רוח ואשר רב."

"תודה דניאל טוב שאתה אומר לי אעשה הכל כדי לא להיות כונן באותו ערב וכמובן נשמח רעייתי ואני לכבד אתכם ביומכם הגדול והשמח ביותר.

דניאל הלך למחלקתו ודרך צלצל ללבי, לשמחתו היא נשמעה עירנית מאד, "הי דניאל לקחת את יונית אל אמה "? "ודאי וכמו כן שוחחתי עם פרופסור רון בקשר לחולשה שלך והעדפתך להיות במיטה והוא הסביר לי שהמצב הזה נורמלי ביותר כשמדובר בהיריון רב עוברים הוא שאל אותי עוד משהו, את ודאי מבינה למה הכוונה וכשאמרתי לו ששאלתו התשובה היא לא, הוא ביקש ממני חד משמעית כשאשאל בפעם הבאה על ידו שהתשובה תהיה חד משמעית כן,

ועוד משהו יקירתי היום אצטייד במכשירים כדי שאעשה לך בדיקת דם ליתר בטחון לוודא שאין לך אנמיה ואחרון אחרון חביב הזמנתי אותו לטקס הנישואין שלנו והוא ממש שמח והבטחתי כי אביא לו הזמנה כבר מחר בבקר"

"כל הכבוד לך דניאל שלי אני ממש נפעמת ממך כל פעם מחדש אהוב לבי היקר.

"חבל שלא נכנסת עם יונית למוסד כדי לקבל את המתנה מידי עמנואל, אך לא נורא ממילא השופט מגיע בעוד יומיים אזי אתה תיקח אותו מנתב"ג ישר למלון שרתון, ומראש תתאם עם עמנואל שתכין את הצ'ק כפי שהיא מאד רוצה ותסיע אותה לעבר המלון להתייחד ולבלות לצידו של אהובה מזה שנים רבות כל כך.

את צודקת לבי שלי ואנא עכשיו נסיים את השיחה הזו ואת תנוחי לך תאזיני למוסיקה שגם ילדינו יאהבו אותה ואנסה לשוב הביתה מהר ככל שניתן.

"תודה חמוד שלי אל תעשה מאמץ להקדים אני בסדר גמור תבוא כשתסיים את כל המטלות לפחות ליום זה, וכבר עכשיו תכין את המכשירים שאתה זקוק להם כדי לעשות לי בדיקת דם"

"תודה לבי שאת מזכירה לי בכניסתי למחלקה אצטייד בכל הדרוש ובינתיים נשיקות לך מכל הלב יפה וגיבורה שלי, מהממת "

המשך יבוא


תגובות (1)

מקסים תמשיכי :)

19/02/2012 12:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך