בקי
לבי עצובה ולא מפסיקה לבכות כי היא בשמירת היריון נקווה שלאחר סריקת המערכות יאפשרו לה לשוב לחיים רגילים הלוואי ♥♥

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכייני לעת זיקנה " פרק נ'

בקי 09/02/2012 488 צפיות 4 תגובות
לבי עצובה ולא מפסיקה לבכות כי היא בשמירת היריון נקווה שלאחר סריקת המערכות יאפשרו לה לשוב לחיים רגילים הלוואי ♥♥

דניאל הגיע הביתה ולבי כמו נסיכה אמיתית יפהפייה ועדינה המתינה לו כשהיא מחייכת ומושיטה את זרועותיה לנשיקה וחיבוק בדיוק כמו אותם עוללים קטנים אשר מבקשים מההורים נשיקה וחיבוק.

"לבי מתוקה שלי חיבק אותה דניאל מה עשית בהעדרי"?

"שטפתי את כל הדירה, בישלתי לשבוע ימים מטעמים כאלה שלא אכלנו וקרוב לוודאי גם לא נאכל לעולמים ובסיום נכנסתי לחדר האמבטיה ונהניתי מכל רגע".

"מאמי אני מבין את המצוקה שלך אך אנא אל תהיי עצובה יפה שלי, המתיני ואראה לך מה קניתי רק בשבילך"!!!

דניאל מיהר להביא לחדר השינה את השקית הגדולה שבתוכה הייתה שמלת הכלה והוא מצא את לבי בוכה וכל כך מסכנה פשוט לבו כאב. הוא מיהר לעברה, אימץ אותה בחם אל לבו ונישק לה ארוכות על עיניה המלוחות מהדמעות שזלגו מהן כשכל דמעה מרטיטה את לבו.

אט אט היא נרגעה ואף ביקשה סליחה מאהובה והוא המשיך לחבק אותה וללחוש אל אזנה כי אין אדם יותר מאושר ממנו עלי אדמות כשהיא אהובתו רעייתו ואם ילדיו בעתיד הקרוב.

"אוקי היא חייכה לבסוף בוא נראה מה הבאת לי?"

דניאל הוציא את שמלת הכלה מתוך האריזה והניח אותה על המיטה כשלבי לא מפסיקה להתלהב. היא קמה מהמיטה כמובן באיטיות רבה וביקשה למדוד את השמלה. דניאל עזר לה לפשוט את הפיג'מה והלביש אותה בשמלת הכלה , יופי שכזה לא רואים כל יום לבי הייתה פשוט מדהימה, מהממת, דוגמנית כששערה הארוך משתלב עם השמלה להפליא חזית השמלה הייתה חשופה ולבי לא נזקקה לחזייה היא פשוט הייתה מושלמת.

אט אט צעדה עם דניאל לעבר המראה הענקית שבחדר השינה ושניהם נעמדו מול המראה זוג מושלם זוג יפהפה זוג שעתידו ברכה, כבוד הדדי ואהבה ללא סוף.

כששניהם מתפעלים אחד מהשנייה צלצל לפתע הטלפון, דניאל מיהר לענות ומעבר לקו היה ניסן מנכ"ל המוסד אשר שאל לשלומה של לבי. "ערב טוב ניסן אמר דניאל, מה שלומך אדוני היקר?"

"אני מרגיש טוב תודה דניאל ומבקש לברר מה שלום לבי שלנו"? תודה ניסן היא שומרת על המיטה לבל תברח צחק דניאל והנה אני מיד אעביר אליה את השפופרת ותודה שצלצלת".

"היי ניסן יקירי ענתה לו לבי מה שלומך ניסן שלי"?

"לבי כולנו התגעגענו אלייך כולם שואלים השכם והערב מתי תשובי לעבודה ומוסרים לך את אהבתם בתקווה שהכל יהיה בסדר "

"ניסן גם אני מאד מאד מתגעגעת אליך בראש וראשונה וכמובן לכל חברי הקשישים , לעת עתה עלי להיות בשמירת הריון ובעוד שבועיים ניסע עם דניאל לבית החולים תל השומר שם פרופסור רון איש מקסים ונפלא יבצע לי סריקת מערכות ואזי יחליט האם לאפשר לי לחזור לחיים רגילים או חלילה להמשיך לשמור".

"לבי השיב ניסן עלייך לקבל הכל באהבה גדולה מתוקה שלנו, נסי להעסיק את עצמך אולי בגלישה באינטרנט אולי בכתיבת יומן אשר בבוא היום תעניקי אותו לילדייך כדי שידעו כיצד התאמצת לשמור עליהם כדי שיגיחו לעולם בריאים ושלמים".

"תודה ניסן זו באמת עצה נבונה, אבקש מדניאל שיקנה עבורי מחר מחשב נייד ואשתעשע איתו כדי שאצליח להעביר את הימים בקלות יתרה, ניסן אתה מוזמן לבקר אותנו באם זמנך יאפשר זאת, אנא בהתראה של חצי שעה אתה מוזמן לבקר שנינו נשמח מאד מאד לפגוש אותך"

המשך יבוא


תגובות (4)

מקסים !!! תמשיכי

10/02/2012 03:52

היי מירי שבת שלום מתוקה כל טוב ממני באהבה בקי ♥♥♥

10/02/2012 06:33

בקי♥
הפרק היה כזהה מדהים!!
אני ממש מ-א-ו-ה-ב-ת-!
תמשיכי ומהר:)

11/02/2012 06:13

היי לורין המתוקה תודה רבה רבה על התגובה שלך המחממת את לבי, שבוע טוב וכל טוב ממני באהבה בקי ♥

11/02/2012 11:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך