בקי
פרידה קשה ומאד מרגשת בין האוהבים המקסימים שלנו שיחות הטלפון יזרמו כמו לחמניות טריות והשיחות במחשב דרך האינטרנט וגולת הכותרת הפגישה שנקווה כי תתקיים בעוד זמן לא רב הלוואי ♥

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכייני לעת זיקה ככלות כוחי על תעזבייני פרק כ"ג

בקי 25/01/2012 480 צפיות אין תגובות
פרידה קשה ומאד מרגשת בין האוהבים המקסימים שלנו שיחות הטלפון יזרמו כמו לחמניות טריות והשיחות במחשב דרך האינטרנט וגולת הכותרת הפגישה שנקווה כי תתקיים בעוד זמן לא רב הלוואי ♥

יונית ודניאל התקדמו לאט לעבר מגרש החנייה ושניהם היו עסוקים עם הרהורים והמחשבות.

יונית הראשונה שהתעשתה : "דניאל יקירי, תנסה לחזור לשגרה ותכנן כבר את הפגישה הקרובה עם לבי, האהבה מגשרת על פני ימים ואגמים האהבה משנה את האוהבים, האהבה שמציפה את שניכם דניאל, חייבת להמשך ולבסס אותה לבל חלילה תסתיים."

"את צודקת יונית לא העליתי בדעתי שכך אפשר להתאהב בפרק זמן קצר יחסית, אני כל כך אוהב את האשה הצעירה הזו וכדברייך עלי כבר לתכנן את מועד הנסיעה שלי אליה אל אהבת חיי".

שני הידידים נפרדו וכל אחד עלה אל מכוניתו ונסע הביתה.

דניאל הגיע לביתו וכאשר נכנס לחדר השינה שלו כשהוא מתכוון להיכנס לחדר האמבטיה ראה על הכרית את האריזה היפהפייה ולא להאמין הפרופסור חובק עולם בעל ידע עצום בפרץ בבכי, הוא אימץ את האריזה ופשוט ישב ובכה, כמו ילד קטן כשלוקחים ממנו את הצעצוע שהוא הכי אוהב.

לאחר זמן רב, הוא פתח את האיזה מאד בזהירות לבל תיקרע וראה את התמונה היפהפייה אשר קנתה לו לבי בשוק הפרחים כנראה בזמן שהוא חיפש חנייה, ואוו איזו מקסימה ואוו כמה אני אוהב אותה.

לפנות בקר הצליח להירדם ושנתו נקטעה מפעם לפעם עד שהעדיף לקום מהמיטה ולאחר שהכין לו שתייה עם כמה עוגיות עשה חשבון שעוד כשעה מקסימום הן אמורות לנחות בנתב"ג ולבי הבטיחה לו שמיד עם הנחיתה היא תצלצל אליו, הוא ספר את הדקות וציפה לצלצול שלה כמו לגואל.

ואכן הטלפון הגיע מישראל הרחוקה: "היי מתוק שלי מה שלומך?" "לבי מתגעגע אלייך נואשות" "דניאל, אנחנו צריכים להשתדל להמשיך בחיים שלנו וכמובן נדר יום יום דרך המחשב אך חלילה שלא נשקע בדיכאון כי אז הכל ירד לטמיון, אנחנו ניפגש לעיתים קרובות כך אני מקווה,

אני רוצה לומר לך משהו, יכולתי לבקש חופשה כבר בעוד חדש יש לי ימי חופשה שלא ניצלתי למעשה מעולם שמגיעים לחדשים ארוכים, אך אני חייבת לדאוג לשתי הגברות כיצד הן תתאקלמנה במוסד ולאחר שאהיה בטוחה שהן בסדר אטוס אליך ישר לתוך זרועותיך מלה של לבי חחחחחח"

"כמה את נבונה אלוהים אני כל כך הייתי רוצה שתהיי כאן לידי אך הטלפון שלך והאנרגיה שאת מזרימה אלי כבר עשתה את שלה ואני מרגיש טוב יותר, מוכן לצאת לעבודה ואכן נקווה שניפגש מהר מאד מאד"

"יופי חמוד שלי, צא לעבודה תמשיך כהרגלך ואני אסע דבר ראשון לביתי יחד עם שתי המלוות שלי ולאחר שננוח מהטיסה ומהריגושים (מדובר עלי חחחח) אסע לעבודה שלי שללא ספק הרבה מאד מהשוהים שם ישמחו לקראתי."

"תודה מאמי אוהב אותך ושולח לך מיליון נשיקות ואין לי מלים להודות לך על השי המקסים שמצאתי על הכרית שלי, את גברה מהממת את משהו שאין למצוא כמוך, תשמרי על עצמך ואל תשכחי אני אוהב אותך ואת שלי לצמיתות"

"ואוו אני שמחה שאהבת את השי הצנוע שלי לעומת הסט שאתה קנית לי השי הזה הוא אפילו לא פסיק, אך הוא מוגש לך באהבה חוצבת גבולות, מאחדת לבבות".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך