בקי
נעתקו המלים מה אפשר להוסיף עוד כי כל המוסיף גורע אהבה ושוב אהבה ♥♥

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכייני לעת זיקנה ככלות כוחי אל תעזבייני פרק כ'

בקי 24/01/2012 462 צפיות אין תגובות
נעתקו המלים מה אפשר להוסיף עוד כי כל המוסיף גורע אהבה ושוב אהבה ♥♥

לבי ודניאל הגיעו למועדון שאליו נוהרים רק אנשי ה ה V.I.P. וקבלת הפנים הלבבית חזרה על עצמה גם בפעם זו.

לבי ודניאל נכנסו לשולחן הקבוע ???? של הפרופסור וביקשו להגיש להם ארוחת ערב המבושלת כרגיל מאחד השפים הידועים כאן בפריס.

ואכן הארוחה הייתה טעימה חבל"ז.

התזמורת לא הפסיקה לנגן ולהנעים לאורחים את שהותם כאן במועדון היוקרתי כפי שכבר נכתב לעיל.

בסיומה של הארוחה, הקימה לבי את אהובה ושניהם מיהרו לרחבת הריקודים ורקדו ללא הפסק, לא שבעו מלרקוד, הוא לא שבע מלנשק לה, היא לא שבעה מלנשק לו והפרידה מחר בחצות חלחלה לשניהם אך זה מצב נתון ואתו צריך להתמודד.

בסביבות השעה 03.00 לפנות בקר כלו הכוחות ושניהם נסעו הביתה, כן הביתה ולו לעוד 24 שעות שזה הרבה מאד מאד.

בדרך חזרה הפתיע דניאל את אהובתו ובישר לה שמרגע זה ועד חצות הוא לא מש ממנה ולו פסיעה קטנטנה, הוא לקח לעצמו יום חופש ועם חיוך הוסיף :רק שלא יקראו לי S.O.S אנא בבקשה כל מטופלי שאני אוהב אתכם מאד מאד אנא הרשו לי להישאר עם אהובתי עד חצות אנא בבקשה.

שניהם פרצו בצחוק משחרר משהו והיא הבטיחה לו כי כולם יענו לבקשתו ומצבם יהיה טוב ויניחו להם להיות יחדיו.

השניים הגיעו הביתה ולבי לקחה את המתנה המהממת שהגיש לה דניאל ובאותה הזדמנות בדקה שאכן המתנה שלה טוב היא חייכה בינה לבין עצמה השי שלי אפילו לא מהווה פסיק מהמתנה שקיבלתי אך אני בטוחה שהוא יאהב אותה.

בלובי במעלית בפתיחת הדלת לא הפסיקו להתנשק ולמלמל מילות אהבה, מילות אהבה שנבעו מאי שם בתוכה של הנשמה התאומה שלהם.

דניאל שאל אם לבי רוצה קפה והיא כמובן השיבה בחיוב ושניהם התיישבו במטבח ולגמו לאיטם את המשקה שכמעט בכל העולם כולו בודדים האנשים שלא מכורים לו.

"אתה יודע דניאל חייכה לבי מה דעתך שנלך לישון קצת והכוונה לקצת נכוון את השעון לשעה 10.00 ונמשיך לבלות"?

"באיזה חדר נישן"? חחחחחחחחחח "אתה המארח זו צריכה להיות החלטה בלעדית שלך"

"רגע חושבים חחחחחחחחח מציע שנישן בשני חדרים נפרדים, אך יש בעיה עם השעון המעורר מי יהיה אחראי עליו באיזה חדר הוא יצלצל ????"

"ואוו אתה צודק איך לא חשבנו על כך, אוקיי אז מה כבר יכול להיות בוא נישן בחדר השינה שלך ונתנהג כמו שני ילדים בוגרים, נישן נטו לא מעבר לזה "

הוא הצמיד אותה קרוב קרוב אליו ואירח אותה בחדר השינה שלו רק בגלל השעון המעורר חחחח,

השעה 10.00 בבקר אך איש לא מתכוון לקום מבקשים את הביחד להנציח ולהצפין בתוכם.

אהבה אהבה כמה יפה היא האהבה ואולי גם קורטוב מעצם הפרידה אולי זה גם מוסיף לשלל הנשיקות וחופן של עינוגים, תשוקה בקיצור = א ה ב ה !!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך