בקי
חוויה לאורך שוק הפרחים משהו שאין לתארו במלים מדהים ☺☺☺☺

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכייני לעת זיקנה פרק י"ח

בקי 23/01/2012 517 צפיות אין תגובות
חוויה לאורך שוק הפרחים משהו שאין לתארו במלים מדהים ☺☺☺☺

"קדימה נוסעים לשוק הפרחים, זה אכן באמת מחזה מרהיב ומלבב ובפרט מי שאוהב פרחים זה בהחלט עשוי להיות טיול מאד נעים.

שניהם ירדו מהדירה לעבר המכונית ודניאל החל בנסיעה לעבר היעד שאהובתו ביקשה להגיע אליו.

במהלך הנסיעה תכננו שניהם תכניות לטווח ארוך מי יהיה הראשון שיטוס האם דניאל או לבי ועוד שיחות שכאלה המרגיעות מעט את הקושי והכאב שטמון בכל אחד מהם.

לאחר כמחצית השעה הגיעו לשוק הפרחים שהניחוח העז הימם את חושיהם.

דניאל הוריד את לבי מהאוטו וביקש ממנה שתתחיל בטיול והוא ינסה למצוא מקום חנייה ומיד יצטרף אליה.

לבי החלה לטייל לאיטה והיופי שניגלה לעיניה היה כמו חלום, מעולם לא חוותה מראה כזה עם מאות רבות של פרחים של עציצים של כלים מזכוכית מעודנת אשר אפשר היה בתוכה לעשות סידור פרחים מדהים.

לשמחתה של לבה היא לקחה את הארנק איתה ודבר שמשך את תשומת לבה היה תמונה קטנה של ילדה יפהפייה כשכולה עטורה בפרחים מיובשים והחיוך שלה מחייה נפש האדם.

היא קנתה את התמונה הזו וביקשה מהמוכר שיארוז לה אותה באריזת מתנה ועד שהוא ארז הוא הושיט לה כרטיס ביקור של החנות שלו שגם הכרטיס נעשה במיומנות אדירה כל אות הן של שמו והן של שם העסק שלו היו באותיות בצבעים שונים וכל מלה נסתיימה כשורד קטנטן השתקף בו.

לבי כתבה בצידו השני של הכרטיס "בתקווה שילדה כזו תעטר את חיינו באהבה ללא סוף באהבה פורצת גבולות ממני לבי". המוכר הניח את הכרטיס שלו בתוך המעטפה המיוחדת ו
ובזהירות הכניס אותה לתוך האריזה.

דניאל נראה מחפש את לבי ולשמחתה הוא לא שם לב שבידה החזיקה אריזת מתנה אשר היא רוצה להשאיר על מיטתו כשיצאו מהבית לעבר סופי ועמנואל ומשם לשדה התעופה.היא חיבק את מתניה של אהובתו ושמח כמה היא נהנית מהכמות האדירה של אלפי זנים עם ניחוחות שמתערבלים אלה באלה ויוצרים קונצרט של ניחוחות של יופי של הרגשה נפלאה כך לפחות חשה לבי לשמחתו של דניאל אהובה.

רק כעבר שעתיים תמימות שניהם חזרו חזרה לעבר האוטו כשלא הצליחו לטייל לאורך כל השוק . "את יודעת יקירתי כאן צריכים היינו לבוא כל יום כמה שעות כדי שתצפיני את כל האהבה הזו המושלמת בנשמתך."

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך