בקי
עשירים יפהפים משכילים והדובדבן בעוגת הסברינה שהתנוסס בגאווה בא לגלות עוד מעט הם הורים כן הורים ואוו מזל טוב ♥

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכייני לעת זיקנה פרק ל"ה

בקי 29/01/2012 582 צפיות 5 תגובות
עשירים יפהפים משכילים והדובדבן בעוגת הסברינה שהתנוסס בגאווה בא לגלות עוד מעט הם הורים כן הורים ואוו מזל טוב ♥

לבי ודניאל נכנסו ללשכתו של רושר הבן והוא הספיק להכין את העברה הבנקאית מחשבונה של הגב' עמנואל יורק לזכותה של הגב' לבי פז.

"סליחה אדוני השופט פתחה לבי, אני מבקשת להפקיד סכום זה בחשבונו של בן זוגי פרופסור דניאל לב", השופט הרים את עיניו בתימהון ושאל:
"האם את סמוכה ובטוחה גברת פז"?

"בטוחה בטוחה בטוחה,"

"אוקי תקשיבו בבקשה , אני מאלץ לעזוב אתכם אך מיד יכנס כאן ללשכתי העוזר הראשי שלי ואסביר לו מה עליו לעשות, היה נעים מאד להכיר אותך הגב' פז ופרופסור דניאל לב כמובן גם אותך"

"הוא יצא מהלשכה ודניאל חייך ואמר ללבי כמעט גרמת לו להתקף לב ואת יודעת התקף לב עלול להופיע גם זמן רב לאחר התרגשות מעין זו, ועכשיו ברצינות לבי שלי אנא אל תעשי לי פדיחות בפני בית המשפט העליון בואי תפתחי חשבון ונפקיד אותו בחשבונך"

לבי קמה מכיסאה ויצאה מהלשכה כשבדלת היא כמעט מתנגשת עם עוזרו של השופט, סליחה אדוני מבקש דניאל ויוצא לעבר לבי"מה קורה איתך לבי לאן את בורחת? אני מבינה שאהבתי אליך אינה כמו אהבתך אלי ועל כך אני פשוט מבכה".

"לבי תגידי לי את ירדת כנראה מהפסים מה הקשר עם אהבה כשמדובר בסכום אגדי"? "דניאל אהובי מדובר בסך הכל בכסף זהו רק כסף ורק אם תכבד את בקשתי אני אשוב ללשכה באם לאו נראה לי שלא נוסיף להתראות".

אוקי בואי בבקשה ללשכה. שניהם התיישבו מול עוזרו של השופט והוא עשה מיד העברה משמה של לבי לשמו של דניאל ואפשר להפקיד צ'ק זה בכל חשבון כי הוא צ'ק בנקאי ואפילו העוזר חמור הסבר חייך לפתע תיזהרו אם אתם מאבדים את פיסת הנייר הזו חלאס לפרנקים ח ח ח ח ח ,

לאחר מכן העביר ללבי העתקים מהצוואות , העתק מהצ'ק בנקאי ומיהר לצאת לדרכו.

"לבי מה קורה איתנו" "דניאל יש לי בשורה נפלאה לבשר לך וזו לשמחתי איננה קשורה לכסף"

"אוקי אני מקשיב בדריכות"

"לא אגלה לך כאן במקום הקודר הזה אלא נכנס לבית קפה עם אור ואנשים וכייף ושם אם אצליח לאזור עוז אגלה לך".

הוא חיבק אותה חזק ומיד יצאו מהבניין שאכן היה ממש קודר זה בנין עתיק מאד מאד וכולו אפור וחשוך.

דניאל ולבי נכנסו למכונית והוא נסע לעבר בית קפה יפהפה כשבו המון נשים , צוחקים מחייכים ונהנים מהחיים.

בואי אלי, ילדה רעה שכמוך, ח ח ח ח . שניהם נכנסו פנימה ושולחן פנוי קידם את פניהם. לאחר שהזמינו פעמים קפה ושתי עוגות סברינה מוצפות הררים של קצפת כשמעליה דובדבן יפהפה שמבקש טעמו אותי אני ממש מתוק.

מאזין יפה ופראית שלי : "דניאל אנחנו בהיריון" ו"אוו אני לא מאמין ואוו את בטוחה ואוו אני מאושר ואוו ואוו, דניאל תתעשת תירגע כן אני בטוחה בכך ומאושרת ולכן הנייר הזה עם הפרנקים שייך לשנינו שנינו יורשים את הגב' עמנואל יורק הנדיבה והאצילה.

"לבי את רוצה לומר לי שאני בעוד חדשים אהיה אבא"????

"לעניות דעתי תהיה אבא כי אמא נראה לי שאני אהיה, הוא קם מהכסא הקים את לבי ולעיני הכל נישק לשפתיה שהמתוקות כשקצפת מעטרת אותן ואוו לבי אין מאושר ממני בעולם".

"תסיימי בקשה מהר את העוגה ואת הקפה נבקש שיתנו לנו הביתה כי יש לי סידורים דחופים ביותר עכשיו", "אבל דניאל רק נגמור לשתות" "נגמור אחר כך".

הוא שלם למלצרית והיא העבירה את הקפה שלהם לכוסות עם מכסים ובמהרה יצאו מבית הקפה.

"לאן אתה ממהר"?

"מיד תדעי"!!!

שניהם נכנסו לאוטו ועצרו ליד חנות יפהפייה וקרוב לוודאי גם מאד יקרה של תכשיטים יקרים ביותר.

הוא החנה ליד החנות ומשך את לבי מהאוטו ישר לחנות.

"בונז'ור קיבל אותם גבר צעיר" דניאל דיבר עמו משהו בצרפתית והשיחה הייתה כל כך מהירה כך שלבי לא הבינה מה הוא אומר לבעל החנות או המוכר בה למרות שתיארה לעצמה שהוא קונה בשבילה טבעת יהלומים.

הגבר הצעיר ביקש למדוד את האצבע של דניאל עם עיגולים שנועדו למטרה זו ועל כל עיגול יש מספר. לאחר שמדד נכנס פנימה כאשר וילון כבד מסתיר את מה שיש בתוכו.

כעבר כמה דקות יצא עם טבעות יהלומים אחד יותר גדול ממשנהו.

דניאל החל למדוד על אצבעה של לבי והאמת כל טבעת התאימה על ידה הלבנה והמטופחת כמו כפפה ליד, בסופו של דבר הוא בחר במשהו בלתי רגיל היהלום הגדול ביותר והצלול ביותר ,

הוא ביקש ממנו לארוז למתנה ומיד שלף את הדיינרס שלו ולא להאמין הטבעת עלתה חצי מיליון פרנקים. לבי חייכה אליו והוא נישק לה נשיקה מיוחדת במינה נשיקה שכולה אהבה שכולה אשר וסיפוק אמיתי.

כשיצאו מהחנות הוא הזכיר לה שצריכים לעבור בדירתה של עמנואל והיא אכן אישרה זאת.

הם נסעו לשם ובהגיעם הרים דניאל את אהובתו על ידיו והושיב אותה על הכורסא המהמת שלמעשה היא שלהם . הוא כרע ברך ושאל "האם את רוצה להינשא לי יפהפייה שלי ? "רגע חושבים" חחחחחחחחחחח "כן למה לא?"

הוא הושיט את ידו לעבר תיק הצד שלו ומשם שלף את הטבעת וענד על אצבעה של אהובתו הנושאת בקירבה את הולד שבא מאהבה אדירה שבא רק כדי למסד את הקשר בין שני אנשים כאלה מקסימים ולהחליט החלטות לא פשוטות כיצד לבטל את המרחק הפיזי שביניהם מ- 5 שעות טיסה ל- חצי שעה נסיעה כיצד????????????

המשך יבוא


תגובות (5)

מזל טוב :) מי בשורה לבשורה :) פשוט מ100מם

30/01/2012 09:23

אני יודעת שלא קראתי את כול הסיפורים שלך.. אבל פשוט הייתי חייבת להגיד לך מזל טוב ענק על 1000 סיפורים !!!!!!!!! אז.. מזל טוב !!!!!! :)

30/01/2012 10:24

איזה פרק יפה לכבוד הסיפור האלף שלך! מזל טוב!

30/01/2012 11:41

וואייייי!!!!!! הסיפור ה-1000!!! מדהים מדהים מדהיםםם
אני ממש מקנאה בך שאת כזאת:)
אני ממש אהבתי את הפרק- גם אם אני לא מגיבה תמיד… אני דיי עצלנית אז סליחה- זה לא שאני לא קוראת! אל תחשבי על זה לרגע!

30/01/2012 12:01

למרות שאני לא קוראת את הסיפורים שלך בדרך כלל, כשראיתי שהגעת לאלף הייתי חייבת לקרוא, פרק ממש יפה!!!!!!!!
אני מאחלת לך מזל טוב על הסיפור האלף ותודה על התגובות המעודדות שלך בסיפורים שלי.
אז גם את שתמשיכי לכתוב כי את אוהבת את זה… ;)

30/01/2012 13:21
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך