בקי
אהבה חובקת עולם ברוכים היו ♥♥♥

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכייני לעת זיקנה ככלות כחי על תעזבייני פרק ט"ז

בקי 23/01/2012 525 צפיות אין תגובות
אהבה חובקת עולם ברוכים היו ♥♥♥

לבי ודניאל נירגשים ואוהבים מאד מאד נכנסו יחדיו לחדר השינה כשהם שואפים להתחבק ולאהוב עד כלות.

לא חלפו אפילו 5 דקות מכל ההתרגשות שאפפה את שניהם צלצל הנייד של דניאל, הקערה נהפכה על פיה דניאל התיישב על המיטה ומיד ענה לטלפון:
"כן מדבר, מה קורה ???. אוקיי הבנתי אני מיד יוצא ומגיע למחלקה.

לבי כשהיא מכוסה עד עיניה והחיוך עלום בקרבה, הבינה שהגבר שלה הוא בין היתר גם פרופסור במחלקה ובית החולים עובד 24 שעות מסביב לשעון , אין יום אין לילה, אין חגים אין הנחות .

דניאל הוריד מעט את השמיכה מעל פניה שלא אהובתו ונישק לה בלב פועם אשר מבטא ללא מלים את הרגשות העזים שבקרבו ליפהפייה שנמצאת מילימטר ממנו,

"דניאל קום התלבש וצא לדרך תיזהר בנהיגה ומקווה שהמצב אינו כל כך גרוע ואתה תנסה להפכו לפחות קשה זוהי השבועה שנשבעת ושבועה צריך לקיים."

הוא קם ממיטתו ולאחר דקות ספורות יצא מביתו לכיוון בית החולים.

לבי קמה גם היא מהמיטה וחשבה כי את הכל צריך לקבל באהבה יתכן שהלבבות הפועמים זקוקים לעוד זה להיפתח ולשחרר את האהבה קדימה יתכן שטרם הגיע הזמן יתכן.

חלפו יותר משעתיים והוא לא חזר הביתה, לבי נכנסה למיטה בחדרה היא ונרדמה.

בשעה 09.00 חזר דניאל לביתו לאחר ליל שימורים בבית החולים אך לשמחתו הצליח במאבק העיקש שלו והחולה יצא מכלל סכנה זו הרגשה עילאית לרופא בכל מקום בעולם כולו. רפואה הינה שליחות ואין דבר יותר נעלה לממש שליחות שכזו.

הוא נכנס להתקלח וידע שחר השינה שלו פנוי הוא הכיר את זו שהתאהב בה נואשות הוא הכיר מאיזה חומר קורצה אותה יפהפייה וחשב כל הזמן שבעולם עומד לרשותנו ולמרות המרחק הרב שבינינו הוא רק מרחק פיזי כי נפשי היא תמיד בתוך תוכו ואין לו ספק שגם הוא בתוך תוכה נמצא ושומרת עליו מכל משמר.

בשעה 15.00 התעוררה משנתה לבי ומיד יצאה מהמיטה וחרש פתחה את דלת חדר השינה של דניאל, לשמחתה הוא ישן שינה נעימה כי החיוך עיטר את פניו היפהפיות את נשמתו הטהורה את אהבת חייה.

לבי לאחר שהתקלחה והתלבשה נכנסה למטבח והכינה לעצמה קפה ורק אז שמה לב שדניאל כתב לה פתק בזו הלשון: לאחת והיחידה שאהבה נפשי להביט בך כשאת ישנה זה כאילו לצפות בשמש המאירה והמחממת את לבנו,

את התגשמות כל משאלותי את האושר והאהבה שמלבלבים את חיי אוהב אותך עד כלות שלך דניאל אשר נקרא בדחיפות לבית החולים אך בזכותך צלחה עבודתי ולחולה הצעיר לא נשקפת סכנה לחייו והכל בזכותך!!!!!!!

דניאל אוסיף לפתק שלו כי הוא נכנס הביתה בשעה 09.00 ומבקש שלבי תעיר אותו בסביבות השעה 16.00 כדי להמשיך מהמקום שבו נפרדנו?

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך