בקי

מזל טוב לבי הלוואי שהכל יתנהל על מי מנוחות אמן !!

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכייני לעת זיקנה" פרק מ"ח

בקי 07/02/2012 542 צפיות אין תגובות

מזל טוב לבי הלוואי שהכל יתנהל על מי מנוחות אמן !!

לבי נשארה בגפה בדירה המהממת פשוט לא קולטת את כל הטוב שמוענק לה והיא כה אוהבת וכה נאהבת והעתיד בע"ה נראה גם הוא ורוד ונפלא.

לאחר כמחצית השעה שב דניאל הביתה ומיד גחן לעבר אהובתו ונישק על שפתיה שכה אהב לנשקן.

"דניאל אמרה לבי אני פשוט לא מאמינה מה עובר עלי הכל נראה לי כמו חלום מקסים וחלילה כשאני מתעוררת חוזרת למציאות עלובה ומפחידה"

"לבי מתוקה שלי אמר דניאל: את אינך חולמת את הינך הוזה זו המציאות שאנו חיים בה והיא מכתיבה ומחליטה לגבינו את הכי הכי הכי הטוב שאפשר לייחל."

"תודה דניאל שלי תודה ויש לך ד"ש חמה מהבנות שלך שהרגע שתיהן זזו וקרוב לודאי מזכירות כי הן בדרך וחלילה שלא נשכח אותן".

דניאל חייך לעברה והציעה לה להיכנס לחדר השינה שם יהיה לה נעים לשכב לנוח , לקרוא, להירדם הכל לפי רצונה החופשי.

הוא נשא אותה על זרועותיו לעבר חדר השינה שהיה מדהים ביופיו פשוט נעתקים המלים להללו.

לחדר השינה הייתה צמודה אמבטיה בצבע זהב וכן האריחים על כל הקירות והריצפה היו אריחים ממוזאיקה איכותית.

הוא השכיב אותה על המיטה הזוגית הסיר את נעליה וביקש שתתפשט כדי ללבוש פיג'מה נוחה ואוורירית .

דניאל עזר לה וחייך בשמחה מאמי שלי הבטן שלך מתעגלת את פשוט אמא קטנטנה מתוקה שלי.

לאחר שהלביש אותה בפיג'מה דאג שהטלפון יהיה צמוד למיטה הוא יצא מהחדר ונכנס כעבר זמן קצר כשעל מגש גדול נמצאים 2 בקבוקי שתייה מיץ תפוזים שלבי אוהבת על המגש היו גם עוגיות טעימות ועתון יומי.

לבי אני חייב להשאיר אותך לבד ומקווה שאשוב כמה שיותר מהר. אני נוסע לבית הכנסת הגדול קבעתי פגישה עם גבאי בית הכנסת כדי לסגור תאריך הכי קרוב שאפשר לשאת אותך לאשה, אהובתי האמא'לה שלי.

"אבל דניאל יהיה לי מותר לקום עד אז"?

"חשבתי על הכל בעוד שבועיים נגיע לבית החולים לסריקת מערכות ואז פרופסור רון יחליט מה ההמשך לגבייך, באם עד המועד שיקבע לנו הגבאי וזאת כמובן לאחר שבועיים , באם תאלצי להמשיך לשמור שמירה קפדנית אזי חשבתי כי אבקש מכב' הרבנים להשיא אותנו כאן בדירתנו הגדולה כאשר כמובן אזמין מס' מצומצם של אורחים ואת המסיבה הגדולה והמפוארת נחגוג במועד אחר"?

"ואוו הלוואי ופרופסור רון יאפשר לי להגיע לבית הכנסת עם שמלה לבנה ולהינשא לך אהוב לבי בתחום בית הכנסת הלוואי"

דניאל הרגיע את לבי וביקש ממנה להישאר רגועה מאד מאד ושתנסה אף להירדם כדי שהזמן יעבור מהר.

הוא רכן לעברה נישק לה בחום ויצא לדרכו.

לבי נשארה במיטה ולאחר שלגמה כוס אחת ממיץ התפוזים הסיטה את המגש ומיד שקעה בשינה כשהיא מאד עייפה אך אינה מבינה למה?

ליל מנוחה לבי !!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך