בקי
הגברת סופי ועמנואל נוסעות עם לבי למעונן החדש במוסד הגריאטרי נאחל להן המון בהצלחה ♥♥♥

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכייני לעת זיקנה" פרק כ"ה

בקי 26/01/2012 570 צפיות 4 תגובות
הגברת סופי ועמנואל נוסעות עם לבי למעונן החדש במוסד הגריאטרי נאחל להן המון בהצלחה ♥♥♥

לבי טלפנה למוסד וניסן ענה לטלפון. היי ניסן נחש מי מדברת חחחח??? מה האם אני שומע טוב שהגב' לבי החליטה לשוב ארצה מעיר האורות מעיר האהבות חחח.

ובכן נכון היא החליטה חחח לשוב ארצה ומאד מתגעגעת הן לך ניסן שאין כמוך והן לכל הקשישים שאני מתה עליהם, ותקשיב ניסן בטיסה שלי חברו אלי הגב' סופי כמובן הכוונה לאמה של יונית ועוד אשה הצטרפה חברה טובה מאד של סופי הגב' עמנואל, שתיהן מאד מיודדות ונראה לי שהקליטה תהיה מהירה וחיובית להפליא.

"אז מתי את רוצה לבוא אלינו?" הטיסה שלנו הייתה מחצות ועד 05.00 ועד שהגענו הביתה נהיה קצת מאוחר, הן בינתיים נרדמו וכשתתעוררנה נראה אם נגיע היום או כבר מחר בבקר."

"לבי ומה עם איזה גבר היה מישהו שטייל איתך לאורכה ולרוחבה של עיר האורות"? "למען האמת היה ניסן" והיא החלה לבכות "לבי אני מצטער למה את בוכה מה קרה? אני מצטער שפתחתי את הנושא הזה בכלל, אני פשוט חמדתי לצון"!!!!

"ניסן אתה יודע שאני אוהבת אותך כאילו אתה אבא שלי אמא שלי כל המשפחה שאין לי זה אתה , ובכן באמת התאהבתי מעל לראש בגבר מקסים ואני כל כך אוהבת אותו אך נאלצנו בשלב הזה להיפרד מכורח המציאות ונראה לי שנהפוך לנוסע/ת המתמיד/ה כי נתב"ג לשדה התעופה דגול יהיה קו מאד מאד עסוק"

"לבי זו בשורה מדהימה אז אנא תשמחי בחלקך ואל תבכי חמודה שלנו, את חייבת להיות חזקה וחלילה לא ליפול למשכב ואולי בסופו של יום נשיר "קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה" הלוואי לבי אני מאחל לך, ועכשיו סליחה שעלי לסיים שיחה מעניינת עם גברת עוד יותר מעניינת אך יש לי סידורים לעשות, תודה ניסן אוהבת אותך והטלפון נדם."

בשעות אחה"צ המאוחרות התעוררו שתי האורחות ובתחילה לא הבינו כלל מה קורה איתן.

"בונז'ור צחקה לבי בונז'ור מאדם סופי ומאדם עמנואל" "לבי מתוקה אמרה סופי ואוו ישנו שינה כל כך נעימה" "נפלא אני שמחה שאתן נינוחות עכשיו ומיד אכין לנו משהו לאכול".

"מתי אתן רוצות לנסוע למוסד עוד הערב או נדחה למחר בבקר"

עמנואל השיבה שאולי כדאי לנסוע עכשיו כדי שהלילה כבר ישנו במעונן החדש.

"אוקי אז להכין שתייה ?" "סופי השיבה לא חמודה תודה אך כדאי שנתארגן וניסע".

שתיהן נכנסו לחדר השינה הקטן והכל כך אינטימי וכל אחת לקחה את המזוודה שלה וכן את תיק הצד ואז סופי נזכרה שיונית נתנה לה חבילה קטנה למסור ללבי.

"לבי בואי חמודה, הנה זה בשבילך,"מה זה" "אין לי מושג זה הבת שלי ביקשה שאמסור לך אז שימי את זה בצד או בתיק שלך ובואי נצא לדרך."

לבי הכניסה את החבילה הקטנה לתיק שלה וביקשה מהנשים שתחכנה לה בדירה והיא ירדה לעבר המכונית שלה עם המזוודה הראשונה ולאחר מכן שבה ולקחה גם את המזוודה של השנייה ובסוף היא לקחה את התיק שלה, שתי הנשים יצאו לחדר המדרגות ולאחר שנעלה היטב את הדירה ירדו לאט לאט שלושתן לעבר האוטו.

המשך יבוא


תגובות (4)

ממש יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

26/01/2012 17:23

תודה רבה אפריל
למרות שהתגובות לסיפורים שלי מאד מאד דלילות אז ראשית כל מודה לך מאד על התגובה♥♥♥♥♥

ורוצה לומר בכלליות :אני כותבת להנאתי והראייה היא כי לא פרשתי מהאתר למרות…….

ולכן מי שמוצא חן בעיניו וגם רוצה להגיב על כך – בכייף – אך באם איש איננו קורא גם אז אני לא נשברת פשוט ממשיכה להנאתי

ושוב תודה לך אפריל ושבת שלום ומבורך באהבה בקי ♥♥♥

27/01/2012 00:52

מקסים כרגיל :) תמשיכי

27/01/2012 02:25

תודה מירי המתוקה שבת שלום ומבורך ממני בקי ♥♥♥

27/01/2012 04:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך