בקי

בתקווה שהכל יסתדר הלוואי ♥♥♥

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכייני לעת זקנה פרק מ"ט

בקי 08/02/2012 566 צפיות 3 תגובות

בתקווה שהכל יסתדר הלוואי ♥♥♥

דניאל נכנס לחנות כלות כאשר השמלה שהייתה בחלון הראווה שבתה אותו. הוא ביקש מהמוכרת לתת לו את השמלה שבחלון ראווה כדי שיתרשם מקרוב. המוכרת הביאה לו מיד את השמלה המבוקשת והיא אכן הייתה מהממת. הוא דמיין כיצד תיראה לבי כשהיא לבושה בשמלה זו.

לאחר שהמוכרת נקבה את סכום השמלה וכן הוספה ואמרה כי יש אפשרות שהוא ישכור אותה לליל הנישואין כשהעלות כמובן תהייה פחותה בהרבה מאד.

"גבירתי פנה אליה דניאל, הקנייה של השמלה אינה בעיה עבורי אך אני רוצה להסביר לך והוא שיתף את המוכרת במצב שלבי נמצאת כרגע ואולי לא תוכל להגיע לחנות כדי לסדר את השמלה על גופה המתעגל אט אט"

"אדוני יש לי הצעה בשבילך, אנא קח את השמלה והבא אותה לבת זוגתך כדי שתשמח אותה מבחינתי אתה נראה לי איש אמין ומקסים, אך מאחר ואינני בעלת החנות תצטרך להשאיר עירבון ותהיה בקשר אתי במהלך הימים הקרובים אולי בת זוגתך תוכל ללבוש אותה בבית ויתכן כי השמלה תהלום אותה ולא יהיה צורך לתקן בה כלום, אזי אתה תגיע לכאן ותחליט אם לשכור אותה או לקנותה, אם תשאל אותי אדוני כדאי לשכור אותה כי אין שימוש לשמלה מפוארת שכזה מעבר לליל הכלולות"

"תודה גבירתי אני מעריך מאד את הצעותייך. דניאל השאיר צ'ק לפיקדון ויצא עם השמלה כשהיא ארוזה בתקווה שלבי תשמח ותאהב אותה שמלה.

לאחר מכן עשה דרכו לעבר בית הכנסת הגדול שזה עתה הסתיימה תפילת המנחה והמתפללים יצאו לעבר ביתם.

הוא המתין בסבלנות ולאחר שאחרון המתפללים עזב את בית הכנסת דניאל ניגש לגבאי.

הוא הציג את עצמו ואמר שהוא דיבר איתו בטלפון, "נכון אדוני אני זוכר את השיחה בינינו".

דניאל הסביר את מצבה של בת זוגתו וגם הגבאי בא לקראתו כשהוא משריין את בית הכנסת לעריכת חופה וקידושין בעוד 3 שבועות בדיוק, בתקווה שעד אז תוכל הכלה להגיעה לכאן וכמובן תוכל להזמין כמה אורחים שיש מצב לערוך כאן קייטרינג כדי לכבד את האורחים.

דניאל הודה לו מאד ורשם לפניו את מועד החתונה בתקווה שהכל ילך על מי מנוחות.

הוא מיהר לעבר מכוניתו ויצא לכיוון דירתם החדשה של לבו ושלו.

המשך יבוא ♥


תגובות (3)

הלוואי !!! מקסים כמה שהזוג הזה מאוהב תמשיכי :)

08/02/2012 12:46

חבל, אהבתי את התמונה הראשונה

09/02/2012 05:33

היי מירי תודה רבה על התגובה שלך שכרגיל מרגשת.
לסתם בופאלו לגבי התמונה אני פשוט לא מצליחה להחזירה אך אשתדל תודה על תשומת הלב המלבבת ממני באהבה בקי ♥♥♥♥

09/02/2012 10:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך