בקי
עמנואל והשופט רושר אהבה שמתמשכת שנים ומומשה בגניבה, היא את חייה הגישה על מגש כסף לשופט ולכן לא הקימה משפחה ונשארה ערירית ובודדה כשרק חברתה הטובה מאז ומתמיד וכן בתה של סופי יונית מהוות עבורה עולם ומלואו.

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכיני לעת זיקנה פרק מ"ב

בקי 02/02/2012 483 צפיות אין תגובות
עמנואל והשופט רושר אהבה שמתמשכת שנים ומומשה בגניבה, היא את חייה הגישה על מגש כסף לשופט ולכן לא הקימה משפחה ונשארה ערירית ובודדה כשרק חברתה הטובה מאז ומתמיד וכן בתה של סופי יונית מהוות עבורה עולם ומלואו.

אני מבקשת להתנצל בפני הקוראים שלי החביבים כי נפלה טעות במיספור הפרקים ועכשיו אני מתקנת זאת תודה וסליחה ממני בקי

היא נישקה להן ומסרה את המתנה שדניאל קנה עבורן.

"דניאל איש משכמו ומעלה היללה אותו עמנואל" "נכון הוא במאת משכמו ואני כל כך אוהבת אותו וכל כך מאושרת איתו הלוואי והכל יסתדר לנו לפי התכנית אזי לא אפסיק לחייך לעולם".

"לבי פנתה אליה עמנואל איך הסתדר עם המסמכים שהכנו כאן ? "עמנואל יש לך דרישת שלום חמה מאד מאד מכב' השופט רושר הוא אמר שביליתם זמנים נעימים ולא ישכח אותך לעולם"

"אכן היינו ידידים מאד טובים והשהות לצדו של אדם משכמו ומעלה בכל הנושאים שבעולם , רוויתי נחת ללא גבול. רושר הוא אנציקלופדיה מהלכת על שתיים"

"עמנואל היית רוצה לפגוש אותו שוב"

"בחפץ לב, שמעתי שהוא התאלמן ולדעתי הוא לא שבע נחת מרעייתו במהלך חייהם המשותפים"

"עמנואל אולי תיצרי אתו קשר שוחחי עמו והשיחה ביניכם תתחיל מנדיבות לבך הבלתי רגילה כלפי ותודי לו על היחס הנפלא שהפגין כלפינו ועוד משהו אולי תזמיני אותו שיבוא ארצה לימים מספר"

"לבי את ממש מתוקה אך היכן אוכל לארח אותו"

"אני אזמין לך סוויטה במלון שרתון כשתיידעי אותי בדיוק מתי הוא יגיע וכמה זמן ישהה כאן".

סופי תמכה בדעתה של לבי ואמרה לעמנואל: "חברתי היקרה למה באמת לא ליהנות צלצלי אליו וברור שהקשר אתו יעשה לך רק טוב, אני מבטיחה לך"

עמנואל פרצה בבכי כמו תינוקת קטנטנה ותוך כדי בכייה אמרה:"רושר אהבת חיי עד נשימת אפי האחרונה, המפגשים בינינו היו תמיד בגניבה, הוא לא רצה להיפרד ממני אך גם לא רצה להתגרש מאשתו שלא אהב אותו וזאת בלשון המעטה, לבי אני מתנצלת ומבקשת את סליחתך אולי לא הייתי חייבת לפרוץ בבכי כזה מטופש אך אני בפירוש מתגעגעת אליו, אני כל כך מתגעגעת"

"עמנואל את יכולה לבכות כמה שאת זקוקה אם לא תבכי בפני שתינו אז בפני מי תרגישי את עצמך חופשייה להפגין את רגשותיך ? אני אצלצל לדניאל לאחר שאשוחח עם ניסן ואעניק לו את המתנה וברגע שאדע מתי דניאל יכול להגיע ארצה אזי נשלב את שני האישים באותה טיסה, ומה שאת תעשי כשתיצרי עמו קשר תפתחי בפניו כי הוא ממש ממש אוהב אותך"

"תודות לשתי חברותי המקסימות, אני מיד אצור עמו קשר," "יש לך את מס' הטלפון "? יש לי את כל מספרי הטלפון שלו הן בביתו הן בלשכתו והן הניידים שלו יותר מפעם אחת הייתי מצלצלת אליו ורגע ששמעתי את קולו הכל כך סמכותי הייתי מנתקת" "אוקי עכשיו גברתי האצילה אמרה לבי עכשיו צלצלי אליו ואל תנתקי דברי עמו תגידי את כל אשר על לבך ותזמיני אותו ואוו תזמיני אותו ונשמח מאד באם יהיה אורח הכבוד בנישואינו ואוו זה מסתדר פרפקט".

לבי יצאה מהחדר כשהיא בדרך לניסן ושתי הגברות נשארו בו מעניין אם עמנואל תדבר עם השופט בפני סופי חשבה לבי היא חייכה וחשבה סופי היא החברה הדיסקרטית שלה מאז ומעולם והיא המזרימה כח ואנרגיה לא לוותר על אהבה זו אלא לממשה בכל דרך אפשרית כשהגיל אינו קובע האהבה הינה חסרת גיל האהבה הנה אלמוות.

ניסן קבל את לבי באהבה גדולה וכמובן נישק על לחייה. "ניסן ראשית כל תודה כי איפשרת לי לנסוע ולהעדר מהעבודה, שנית דניאל שלח לך שי צנוע ומודה לך על כל התמיכה והעזרה שאתה מעניק לנו.

"לבי התמיכה שלי בך ועכשיו בשניכם איננה על מנת לקבל פרס, אני עושה זאת מעמק לבי , את הלוא הצלחת להכיר אותי במהלך שנותייך כאן במוסד!!"

"ודאי שאני מכירה אותך ולכן מעניקים לי שי קטן כדי להמחיש כמה אנו אוהבים אותך, שי זה הוא פשוט תשומת לב ולא יותר., ועכשיו ניסן עלי לספר לך שדניאל אמור להגיע ארצה ממש ימים הקרובים כך לפחות אני מקווה, במהלך השיחות בינינו בפריס סיפרתי לו על היחסים הנפלאים שבינך לבין משרד הבריאות וחשבתי באם תוכל להציג את דניאל בפני אותם אישים במשרד הבריאות כדי שיעזרו לו להיכנס לאחד מבתי החולים כאן במרכז הארץ ולאחר שיכירו אותו אין שמץ של ספק שלא ימונה למנהל מחלקה."

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך