אהבה מיוחדת במינה אל תשליכיני לעת זיקנה פרק כ"א

בקי 24/01/2012 461 צפיות אין תגובות

בשעה 15.30 היה טלפון. "שניהם החווירו לבל זו קריאה מבית החולים, אך למזלם זו הייתה יונית שביקשה כי יהיו בביתה של עמנואל בשעה 22.00.

"האם הפרעתי צחקה בקול, דניאל האם הפרעתי ?? לפי ה"הלו" שלך נראה לי כי אכן הטלפון הזה לא היה במקום האומנם?,

"יונית אם לא הייתי מכיר אותך לפני ולפנים הייתי חושב שהשאלה הזו כשהיא מגיעה מגב' פרופסורית מה העניין ? אך מאחר ואת ידידת חיי לעד אני יכול לענות לך כי חששתי שזה אזעקה מבית החולים "

"ואם זאת הייתה אזעקה אז היא איננה הראשונה וגם לא האחרונה אז למה לרעוד ממנה"?

"יונית יש לך ד"ש מלבי היא כאן לידי ואם את רוצה לדעת היכן שנינו נמצאים?"

"דניאל אנא זו כבר כניסה לפרטיות אנא פרט זה אל תגלה לי למרות שיש לי תחושה מסוימת כי אני יודעת היכן אתם נמצאים חחחחח תמשיכו ליהנות חברים יקרים שלי אני ממש ממש מפרגנת לכם מכל הלב".

היא ניתקה את הטלפון ועל פניו של דניאל אכן היה מבט של כעס מסוים, "אהוב שלי הרגיע אותו לבי , היא הלוא רק חומדת לצון אין לה רוע וגם לא קנאה ??!! סליחה" האם היא באמת מקנא ???"

"למה את מתפלאת מתוקה שלי? היא לא הפסיקה לחזר אחרי למרות שהיא ודאי אומרת את ההיפך , היא חיזרה אחרי במשך תקופה ארוכה מאד מאד אך פשוט אינני אוהב אותה!!! בתור ידידה, זה משהו אחר , אכן אנחנו ידידים מאד טובים ויש לי הרושם כי היא חשבה שהידידות בינינו עשויה להפוך לאהבה אך זה לא קרה וטוב שכך"

אם היינו זוג ופתאום נוחתת עלי שמש מחממת את הלב והנשמה פשוט מלאך משמים אז מה הייתי עושה" ????

"היית בוגד בה" חחחחח "לבי בחיים לא, אין דבר שאני ירא מפניו ומקווה לא להתנסות בו והיא הבגידה לאו דווקא בין גבר ואשה יש בגידות בין בני משפחה , יש בגידות בין שותפים , יש בגידות בין עמיתים בעבודה ובעוד רבדים בין בני אנוש וזו פשוט בכייה לדורות"

"אז תדע לך דבר אחד אהובי אני בחיים במהלך חיי עד עתה ובהמשכם בחיים לא אבגוד כמובן בך חלילה וחס בעמיתי לעבודה בחברים הקשישים שלי בעבודה שהם פותחים את סגור לבם בעניינים ממש אישיים על ילדיהם נכדיהם ועוד כהנה וכהנה וכשאנשים אלה באים לבקר אותה קשישה, אני מקבלת אותם בחיוך רחב אך בתוך הלב פנימה אני כואבת את אותה אשה אצילה שחייבת כביכול לארח אותה פעם ביובל והיא אצלם לא הוזמנה מזה שנים"

"בואי אלי יפה שלי חייך אליה דניאל כל הקשישים חייבים השכם בבקר ומאוחר בלילה להודות שאת שם בשבילם לומר לך עוד משהו גם אני מתחיל לקנא בהם כי את תהיי איתם ואני אשאר בודד וערירי כאן,

דניאל אתה הלוא תבוא לבקר אותי וכשתיידע אותי אנסה לקחת חופשה ולטייל איתך בארץ הנפלאה שלנו אולי כבר שכחת אותה, כמה זמן אתה לא היית בישראל ? אני מתבייש לומר אך זמן רב מאד, אוקי אינך צריך להתבייש אך הנה כעת תהיינה לך המון הזדמנויות לכפר על העבר ולבוא לארץ שלך ואולי אפילו תחליט לנסות לברר באחד מבתי החולים שזה אינו סוד כי רמת הרפואה שלנו היא מהגבוהות בעולם נכון ?

"מה שנכון נכון. לבי שלי למה לנו להקדים את המאוחר למוקדם? יש לי עוד כמה שעות שהן מתנה בשבילנו וכשאת תהיי במטוס כל כך רחוקה אזי אשב עם עצמי ואחשוב עלייך כשאני מתכוון עלייך אני מתכוון גם אולי באיזו שהוא שלב אם אמצא משהו מתאים לי באחד מבתי החולים בארץ, אשקול זאת במידה רבה מאד של רצינות, ועוד משהו אני חייב לומר לך עוד בטרם הכרתי אותך מחשבה מעין זו חלפה במוחי לנסות לעלות ארצה אך משום מה תמיד נדחתה הצידה ואת יודעת מאמי אני לא סובל כאן, אני פשוט אוהב את החיים שלי כאן ועכשיו נוצרה מציאות חדשה ועלי לחשוב בכובד ראש אל המשך התנהלות חיי והכל בגללך והוא נישק לה ארוכות כשהיא לא נשארת חייבת, היא והוא מאוהבים בכל רמ"ח אבריהם.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך