בקי
טיול ארוך משותף בעיר האורות ומחר קדימה לישראל ארץ זבת חלב ודבש ♥♥

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכיני לעת זיקנה פרק י"ז

בקי 23/01/2012 555 צפיות אין תגובות
טיול ארוך משותף בעיר האורות ומחר קדימה לישראל ארץ זבת חלב ודבש ♥♥

בטרם אמשיך בסיפור אני מבקשת להתנצל על שגיאת הדפוס ששגיתי בלא לשים לב ואני פשוט מתנצלת. הכוונה שלי היא לסעיף האחרון בפרק ט"ז כשכתבתי "דניאל אוסיף לפתק" והכוונה כמובן "דניאל הוסיף לפתק" סליחה ממני בקי.

פרק י"ז

לפי בקשתו של דניאל בדיוק בששעה 16.00 ניגשה לבי לחדרו של דניאל ובשקט ליטפה את פניו וחייכה אליו. הוא פקח את עיניו והחזיר חיוך לעבר אהובתו.

"בקר טוב אהובי קידמה אותו לבי באהבה" "בקר מצוין גם לך מתוקה שלי"

"יש לך תכנית מוכנה לאן נטייל בעוד כמחצית השעה לאחר שאתארגן"?

"אני מעדיפה שקודם כל תקום ואני בינתיים אכין לך את הקפה בדיוק כפי שאתה אוהב אותו ויחד עם הכנתו אחשוב על צורת בילוי 24 שעות בטרם ניפרד".

לבי יצאה מחדרו והמלים שלה הדהדו בראשם של שניהם , מחר בלילה המטוס לוקח את אהובתו והוא נשאר כאן ערירי.

דניאל הגיע למטבח כעבר זמן מה כשהוא מגולח נקי ולבוש טיפ טופ פשוט להתאהב בו כל יום מחדש.

"היי לבי שלי בואי שבי קרוב אלי, אני פשוט לא מסוגל להבין כיצד אמשיך לתפקד לאחר שתיסעי מכאן כל פינה בבית שלי יזכיר לי אותך העבודה ביחד עם יונית תזכיר לי אותך פשוט את תהיי בתוכי וכל כך רחוקה ממני"

"מאמי לחשה לו לבי אנא אל תיקח את זה כל כך קשה אנחנו נפרדים מכורח המציאות אך כמובן נדבר במחשב יום יום וגם נתראה , יש לי הרגשה כי תבוא לבקר אותי בזמן הקרוב כך לבה של לבי מנבא חחחחח"

הוא הושיב את אהובתו על בירכיו וליטף ונישק לה עם המון אהבה עם המון תשוקה ועם המון כאב שהיא תיסע רחוק מכאן.

לאחר שלגם את הקפה לבי אמרה "אני יודעת היכן נטייל עכשיו, אני רצה לטייל לאורך שוק הפרחים שמעתי שתערוכה מושקעת לא מגיעה לקרסוליים של שוק זה, מה דעתך"?

אם זה מה שבא לך לעשות אני לרשותך יפה שלי בואי ונטייל בעיר האורות שאיש לא רוצה לעזוב אותה לאנחות אלא רק את אהבת לבי נוטשת אותה נוטשת אותי ומה יהיה אתי"????????

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך