בקי
48 שעות נותרו לשני הנאהבים הטריים עד לפרידתם כשהוא ישאר כאן בפריז והיא תשוב ארצה למוסד הגריאטרי שבו היא עובדת וכן תביא שתי נשים נוספות בתקווה שיתרגלו לחיות במסגרת מוסד זה.

ומה יהיה עם האהבה ???????????????????????????

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכיני לעת זיקנה וככלות כוחי אל תנטשייני ]רק י"ג

בקי 22/01/2012 547 צפיות אין תגובות
48 שעות נותרו לשני הנאהבים הטריים עד לפרידתם כשהוא ישאר כאן בפריז והיא תשוב ארצה למוסד הגריאטרי שבו היא עובדת וכן תביא שתי נשים נוספות בתקווה שיתרגלו לחיות במסגרת מוסד זה.

ומה יהיה עם האהבה ???????????????????????????

שניהם הביטו אחד אל השנייה ונשארו במקומם בלי לזוז, כמה הם אהבו כמה האהבה ביניהם הייתה גלויה זה נשקף מפניהם מעיניהם ומהחיוכים ועצם זה שהוא לא נכנס לביתו והיא לא זזה ממקומה.

מאוחר יותר מי יודע כמה מאוחר יותר ואין זה מעניין איש הוא פסע פסיעה אחת קטנטנה וכבר עמד לצידה קרוב קרוב ונישק לשפתיה המזמינות ומבקשות נשיקות.

דניאל נעל את הדלת והושיב את לבי על הספה הרכה בסלון ביתו ודאג לבל תישמט המגבת הגדולה שכרוכה סביבה אך את המגבת מעל לראשה הוא כן הוריד ונשם את ריחה המרענן של אהובתו.

הוא התיישבה לידה והמשיך ללטפה ולנשקה והיא החזירה לו כפל כפליים. לבי לחשה : "אולי ?????????" "הוא ענה לאאאאאאאא!!!!!

כשהצליח לשלוט בעצמו חייך אליה את החיוך המלאכי שרק לו ניתנה מתנה זו ואזי אפילו הצליח לומר: "לבי מתוקה שלי אנא תיכנסי להתלבש ואני אכין גם לעצמי כוס קפה ונשתה יחדיו ואף ננשנש מהעוגיות".

הוא קם מהספה והיא הבינה שעליה לציית לו , לבי נכנסה מיד לחדרה והתלבשה ולאחר שסירקה את שיערה השופע יחפה יצאה לעבר המטבח.

"לאן בא לך ללכת היום ? אולי לעשות מעט שופינג??

"אין צורך לעשות שופינג כי חבל לבזבז זמן יקר ופרנקים רבים חחחחחחחחחח"

"אוקיי אז לאן ? דניאל אני הייתי רוצה לקפוץ לשתי הגברות לוודא אם הכל בסדר אצלן ולאחר שאיבדתי את ראשי בזרועותיך האיתנות ,עלי לשוב למציאות כי בעוד 48 שעות נהיה שלושתנו על המטוס בדרך הביתה".

"רעיון מבריק חמודה אך זה יהיה ביקור קצר ואחר כך נחליט לאן נשים פעמינו"

שניהם סיימו לשתות ולנשנש את העוגיות המתוקות ודניאל ביקש את סליחתה הוא נכנס לחדר השינה שלו ולאחר שהתקלח התלבש בחליפה מהממת שהלמה אותו מאד מאד והביא בידו את נעליה של הגברת האהובה שלו.

"תודה מון שרי חייכה אליו כמעט הייתי יוצאת יחפה מה שאני נוהגת להלך כך במהלך כל חדשי הקיץ בישראל שהם לא פחות מ-8 וחצי וכייף להלך יחפים ואגב זה מומלץ ע"י האורתופדים"

דניאל טלפון לביתה של עמנואל ושאל באם לבי והוא יכולים להתארח אצלם למחצית השעה בלבד כדי לסגור קצוות בעניין הטיסה של שלושתן בעוד 48 שעות.

עמנואל מאד שמחה לשמוע שלבי והוא עומדים לבקר אותן, יתכן שגם יונית תגיע ויפגשו כולם כעין מסיבת פרידה לפני הטיסה לארץ.

לבי ודניאל ירדו לרחוב לעבר מגרש החניה ומיד נכנסו למכונית ונסעו לעבר ביתה של עמנואל.

במהלך הנסיעה דניאל הפעיל את הטייפ המשוכלל שהיה לו באוטו והשירים שבקעו ממנו עם מיטב הזמרים הכי רומנטיים בכל הזמנים זה הפך את הנסיעה לעוד יתר רומנטית שהיא ממילא כזו.

"לבי שאל אותה דניאל: מתי נשוב וניפגש שוב? אני חושב שזה תורי הפעם לטוס לישראל כדי לבקר אותך נכון "

"מאמי אל תדאג ראשית טוב שיש לנו את המחשבים המודרניים ביותר וכפי שראיתי גם לך יש מצלמה חדישה ביותר וכן רמקול כך שנוכל לשוחח וכן לראות אחד את השנייה , זה כבר דבר מבורך, ולגבי ההגעה שלך אלי, הייתי שמח שהית טס איתנו ונשאר לידי לצמיתות אך זו בקשה שאינה רלוונטית כלל לפחות לא עכשיו"

"אני כל כך אוהב אותך שפשוט לא רואה את עצמי קם בבקר כשאת לא ישנה מילימטר מחדרי, לבי אני אוהב אותך אני רוצה לשאת אותך לאשה, אני לא רוצה להפסיק ללטף ולנשק שלך מתוקה שלי. הוא עצר את האוטו וחיפש את שפתיה החושניות, שניהם התנשקו בלהט ואהבה ולא רצו להיפרד כלל אך המציאות מחייבת ולאחר מיליון נשיקות הוא המשיך בנסיעתו לעבר יעדם.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך