בקי

לבי היא זו שהצליחה את לבו של הדון -ז'ואן הפרופסור יפה התואר לגנוב ולהצפין בלבה וכל אלה שקדמו לה לא צלחה דרכם לשמחתה של היפהפייה מישראל - האחות הסיעודית שאת נשמתה היא נותנת לעזור לכל הקשישים שמתגוררים במוסד הגריאטרי.

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכיני לעת זקנה ככלות כוחי אל תעזבייני פרק י"ט

בקי 23/01/2012 566 צפיות אין תגובות

לבי היא זו שהצליחה את לבו של הדון -ז'ואן הפרופסור יפה התואר לגנוב ולהצפין בלבה וכל אלה שקדמו לה לא צלחה דרכם לשמחתה של היפהפייה מישראל - האחות הסיעודית שאת נשמתה היא נותנת לעזור לכל הקשישים שמתגוררים במוסד הגריאטרי.

"דניאל שלי לבי ונשמתי מוצפים מרב אהבה אשר לוקחת אני אתי ועד שניפגש פיזית ואזי אצפין שוב את הפגישה את התשוקה את האהבה שתגיש לי במתנה ואיתה אמשיך לחיות עד הפעם הבאה?

לאחר שנכנסו לאוטו לבי החביאה את האריזה מתחת למושב שלה ולשמחתה דניאל לא שם לב לכך.

כנראה שראשם של השניים עבד פשוט בצורה זהה "לבי אמר לה דניאל בואי אתי אני רוצה לקנות לך מתנה אשר תזכיר לך אותי עד שניפגש ואני יודע בדיוק מה לקנות.

היא חייכה והוא המשיך בנהיגה. במהלך הנסיעה עצר ליד חנות כל בו ענקית ושניהם נכנסו פנימה.

מוכרת ניגשה אליהם והוא ביקש שתפנה אותם לעבר התכשיטים והשעונים "שבלייה"

היא ביקשה שיואילו ללכת אחריה ואכן היא הכניסה את שניהם למתחם ענק של תכשיטים שהבחירה בכל היופי הזה קשה מאד והכל כמובן היה מאחורי ארונות עם דלתות מזכוכית לבל ינזקו.

המוכר שהיה במתחם הזה שאל בצרפתית כמובן איזה מתנה הם צריכים והוא ענה לו שהוא מחפש בשביל חברתו סט של צמיד וטבעת תואמים ומאד עדינים וכן שעון שבלייה הכי מודרני.

המוכר שהיה בקי בעבודתו שלף מאחד הארונות סט של שעון שבלייה כשלצידו מונחת צמיד יפהפייה ממש מהממת וכל כך מתאימה לצבעים של השעון שהוא לבן כולו ורק המחוגים בצבע אדום משהו אצילי נפלא,

הצמיד גם היא הייתה עשויה מחוליות לבנות יפהפיות ועל כל חוליה נראתה אבן קטנטנה בצבע אדום ומקומה של הטבעת לא איחר מלהופיע כשהטבעת הייתה מזהב לבן ועליה באצילות נחה לה אבן אדומה מהממת.

המוכר ביקש לענוד לגברת את הסט כדי לראות איך יראה בידיה המטופחות של לבי ואכן הוא נראה עליה פשוט בלתי רגיל זה תאם את יופייה את אופייה האצילי והביא לידי ביטוי את האהבה שנרקמה בין שניהם.

דניאל ביקש לארוז הכל למתנה וביקש שאהובתו לא תראה את המתנה כשכולם פרצו בצחוק מכל הלב ולאחר ששלף את כרטיס האשראי מכיסו שצבעו היה בצבע זהב אומר שבעליו לא נמנה בין העשירון התחתון.

לאחר הקנייה הבלתי רגילה אותה הגיש דניאל לאהובתו הוא שאל אותה באם תסכים לחזור לאולם הריקודים הן לאכול ארוחת ערב שם ולהמשיך לרקוד וליהנות עד הפעם הבאה.

היא הסכימה מיד והוא נישק לה על שפתיה המתוקות מדבש ונסעו הישר לאולם הריקודים המפואר ודניאל שם הוא כמו בן בית.

"עם כמה אהובות היית מגיע לאולם הריקודים פרופסור יקר כשאתה מתקבל כמו מלך ????"

אף אחת שדמתה לך אף אחת שלא הצליחה לשבות את לבי כולן היו עוברות אורח בחיי וכנראה חיכיתי למשהו האמיתי למישהי שתעורר רבדים בתוך תוכי ואת הגברת הצעירה והיפהפייה את זו שהצלחת בגדול להשתלב בתוכי עם חיוך תמים עם חיוך אשר יחסר לי החל ממחר בחצות.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך