בקי
לבי מגיעה עם פעימות לב מואצות לפריס ♥♥♥♥ ההתרגשות בשיאה

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכני לעת זיקנה פרק ה'

בקי 18/01/2012 567 צפיות 2 תגובות
לבי מגיעה עם פעימות לב מואצות לפריס ♥♥♥♥ ההתרגשות בשיאה

השעה 21.30 לבי מוכנה לטיסה עם יונית ולבה פעם בחזקה. ואוו האמת היא כי לעולם לא הייתי בחו"ל חייכה בינה לבין עצמה וזו תהיה אכן טיסה ראשונה שלי (למעט פעם לאילת חחחחח) ואני מקווה שאענה מכל צעד ושעל והטופ שבטופ יהיה כשאשב לצידה של גב' הקשישה שבגינה אני קיבלתי צ'ופר שכזה ואשתדל להיות ראויה לו.

היא ירדה למטה לרחוב ולא יאומן בדיוק אז נעצרה מונית לידה ויונית פתחה את הדלת במושב האחורי וקראה ללבי כי תכנס ותשב לצידה.

לבי נכנסה למונית וישבה לצידה של יונית כשהיא מנשקת אותה על לחייה ושתיהן שקעו בשיחה לבבית כפי ששתי צעירות יכולות לשוחח ביניהן. למעשה אמה של יונית משום מה כלל לא הוזכרה במהלך הנסיעה אלא שתיהן היו שקועות בשיחה על הכל והחיבור ביניהן היה מדהים.

המונית הגיעה ליעדה והנהג ירד וניגש ישר לתא המיטען כשהוא מוציא כמה וכמה תיקים וכן מזוודה אחת אדומה מעור משובח כשהכל כמובן מטלטליה של יונית.

הנהג נכנס למתחם הנוסעים ויצא כשהוא מביא עגלה ועליה הערים את המזוודה והתיקים של יונית. אחרונה חביבה הייתה מזוודתה הקטנה יחסית של לבי.

לאחר שיונית שילמה לנהג המונית והודתה לו נכנסו שתי הנשים למתחם הנוסעים ולאחר שעברו בדיקה ביטחונית מאד מאד יסודית הותרו להיכנס פנימה ושתיהן ישר שמו פעמיהן לעבר הדיוטי-פרי.

לבי העיפה מבט על כל ההיצע הבלתי רגיל שהיה במקום זה ויונית כמובן מורגלת כבר בטיסות ולבטח בדיוטי-פרי עצמו ישר לקחה עגלה והחלה להעמיס עליה מכל הבא ליד.

לבי פשוט לא הבינה מה דוחף אשה צעירה שכזו לקנות עוד ועוד מוצרים כאלה ואחרים כאילו היא חייבת לאגור לבל יחסר.

לאחר כמחצית השעה סיימה יונית את הקניות וחיכתה בקופה לשלם עבורה. "לבי שאלה אותה יונית למה אינך רוכשת לעצמך משהו מכאן?"

"תאמיני לי לא חסר בארץ כל הדברים שקנית כאן ואפילו מחיריהם זולים בהרבה". "אולי את צודקת אך מאחר ואינני חוזרת בשלב זה ארצה לכן רכשתי את המוצרים שלהם אני זקוקה".

שתי הנשים שמו פעמיהן לעבר מנחת המטוסים וכריזה הודיעו כי הטיסה לפריס תצא בעוד כמחצית השעה וכל הנוסעים מתבקשים לעלות לאוירון.

לבה של לבי שקשק ואוו חשבה איזה ענק הוא המטוס הזה הוא כנראה ג'מבו, אך צלחה לבל תעמיד תראה את הרגשתה כלפי יונית, היא נהגה באיפוק רב ושתיהן עלו למטוס כשדיילת חיננית מקדמת את פניהן בברכה חמה.

לאחר כל ההליכים הרגילים להדק את חגורות הבטיחות וברכתו של הקברניט לקהל הנוסעים המריא המטוס לעבר עיר האורות לעבר פריס.

יונית ולבי לא פסקו מלשוחח ביניהן ומסתבר שיש להן הרבה מהמשותף.

לאחר 4 וחצי שעות בדיוק שוב נתבקשו להדק את חגורות הבטיחות ועם הבעת תודתו של הקברניט כי בחרו לטוס עם אל על נתיבי אויר לישראל נחת בשלום במנחת שארל דגול אשר בפריז המטוס מישראל.

המשך יבוא


תגובות (2)

פריס היא עיר מושלמת לאהבה. הסיפור מיוחד מאוד, בקי!

18/01/2012 12:58
Gal Gal

בקי הסיפור מאוד מיוחד, הדבר היחיד שהייתי מציעה הוא בעיקר לשים דגש על סימני פיסוק ועל הדרך שבה נאמרים המשפטים (לדוגמא "לבי אומרת משהו " ~רדי שורה ~ "יונית אומרת משהו " זה יקל בהמון על הכתיבה והקריאה כאחד ) חוץ מזה, אני באמת חושבת שיש עתיד, אני מחכה לראות מה יבוא עכשיו !
גלי ♥

18/01/2012 13:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך