בקי
דינאל ולבי עומדים וצופים אחד בשנייה ולב שניהם פועם בחזקה

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכני לעת זקנה פרק י"ב

בקי 22/01/2012 693 צפיות 3 תגובות
דינאל ולבי עומדים וצופים אחד בשנייה ולב שניהם פועם בחזקה

לבי פקחה עין תורנית ולשנייה לא הבינה היכן היא נמצאת אך הזכרון הנעים ונפלא שב אליה מיד וצמרמורת נעימה חלפה לאורך גופה התמיר, כן, דניאל ואוו דניאל היא חייכה ומיד קמה ממיטתה ורצה לחפש אותו , והוא כמובן לא היה בבית. היא העיפה מבט לעבר שעון האורלוגין שהיה על הקיר בכניסה לדירה היפהפייה ולתדהמתה ראתה כי השעה, כן תחזיקו חזק 15.00.

מה כבר שעות אחר הצהרים ואני ישנתי כל כך הרבה זמן ? לשמחתה היא מצאה מיד את הפתק הגדול שהשאיר דניאל והיא צלצלה אליו מיד:

צהרים טובים משרדו של פרופסור דניאל מדברת לילי: "צהרים טובים לך לילי האם אפשר בבקשה לשוחח עם הפרופסור? "מי המבקשת"?

"לבי" "סליחה לבי מה שם משפחתך והאם הוא מכיר אותך"? "מספיק כי תאמרי לו רק לבי" "תואילי להמתין שנייה וקולו הערב והנפלא של דניאל נשמע מעבר לקו "בקר טוב יפהפייה שלי " "דניאל רק כעת התעוררתי" "אוקי אז מה הרע בכך שכחת שאת נופשת בעיר האורות"??? חחחחח "לא שכחתי אך לא חבל על הזמן שבזבזתי בשינה"?

"לבי תקשיבי לי בבקשה" לאחר שתתארגני , יש באמבטיה מגבות נקיות וכן מברשות שיניים חדשות אז תכיני לי כוס קפה במזווה תמצאי לא פחות מ- 10 סוגי קפה תבחרי את מה שאת אוהבת ובעוד שעה לערך אשוב הביתה, מתגעגע אלייך בטירוף"

"גם אני, בוא הביתה אהובי"

"דניאל שאלה אותו לפני שהקשר נותק מה יונית אמרה?"

"יונית אמרה שהיא מאד מאד שמחה על הקשר שנוצר בינינו נותנת לנו את ברכת הדרך ומאחלת שהוא ישרור בינינו לעד"

"ואוו כמה היא מקסימה"

"אכן כן"

"דניאל אתה חוזר עוד מעט נכון"? " נ כ ו ן " והטלפון נדם.

לבי נכנסה לחדר האמבטיה והוא לא היה מבייש מלון עם מיליון ******** פשוט חדר אמבטיה מהסרטים. לאחר זמן רב פשוט לא בא לה לצאת מהאמבט היא כרכה את אחת המגבות הרכות והמלטפות סביב גופה ואת שיערה הרטוב היא ניסתה לייבש עם מגבת אשר החליטה להשאירה על ראשה ויצאה לעבר המטבח.

היא הכינה לה כוס קפה ובמזווה ראתה כמה צנצנות מזכוכית כשבתוך כל אחת מהן עוגיות , ביסקוויטים ועוד כהנה וכהנה דברים טעימים.

עוד בטרם הספיקה ללגום ולו לגימה קטנה מהקפה צלצל הטלפון: מעבר לקו הייתה יונית "צהרים טובים לבי המתוקה" "צהרים טובים גם לך יונית, אני מקווה שלא דאגת לי כי לא שבתי אלייך הביתה"

"לבי אני מאושרת בשבילך התאהבת בגבר הכי מקסים ברמות על ורק מאחלת לך שהקשר ביניכם ימשך ותזכו אך למסדו, דניאל הוא אחד האנשים היותר נפלאים הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית, שמו הולך לפניו בכל דרכיו"

"תודה יונית, אני אוהבת אותך" "זה הדדי" והקשר בין שתיהן נותק. ואוו דניאל כמה אני אוהבת אותו אך כיצד אפשר יהיה להיפגש עמו ????

היא לגמה את הקפה וכן כמה עוגיות טעימות ואז שמעה כיצד דניאל פותח את הדלת עם המפתח שברשותו, ואוו הוא כבר הגיע ואוו לבה החל לפעום בחוזקה והיא רצה לכיוון הדלת אשר נפתחה ודניאל הביט לעברה והיא לעברו ו……………….

המשך יבוא


תגובות (3)

אני שמח שהחלטת להמשיך לכתוב! פרק מאוד יפה.

22/01/2012 05:11

תודה אור ♥

22/01/2012 05:32

בקי יקרה,(קודם כל, הפרק יפיפה) מדוע את עוזבת?  

23/01/2012 05:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך