בקי
הזוג המאוהב בטירוף מגיע הביתה לשתות מכוס האהבה ♥♥♥♥

אהבה מיוחדת במינה על תשליכיני לעת זיקנה בכלות כוחי אל תעזבני פרק ט"ו

בקי 22/01/2012 509 צפיות אין תגובות
הזוג המאוהב בטירוף מגיע הביתה לשתות מכוס האהבה ♥♥♥♥

לאחר כמחצית השעה הגיעו לבי ודניאל לדירתה של עמנואל.הם התקבלו בנשיקות ע"י שתי הגברות המקסימות והקפה עם הניחוח המיוחד אפף את הסלון. כמובן ליד הקפה הובאו גם עוגות תוצרת בית וכן פשטידה טעימה מאד מאד מאד.

לא חלפו דקות רבות וגם יונית הגיעה וסופי קמה לקראתה ונישקה לה בחום רב.

"היי חברי היקרים מה קורה ? אתם כבר טוחנים חחחחחחח, תשאירו משהו בצלחות צחקה יונית. היא ישבה על הספה הנוחה משהו מדהים כשלצידה לבי. יונית נישקה על לחייה של יונית ולחשה באזנה : אני פשוט מאושרת בשבילך, הבדולח עכור לעומת הגבר הזה בכל הרמות אחד ויחיד. אל תתני לקשר להיקטע תשמרי עליו."

"יונית חייך דניאל את יודעת שבחברה אין סודות ?"

"האמת לא ידעתי אתה רואה כל יום לומד אדם משהו חדש ואצא מכן ברכוש גדול".

"גבירותי סופי ועמנואל עלי לבשר לכן משהו מאד מאד שמח שקרה ללבי ולי"

"ודאי התאהבתם מיהרה עמנואל לומר"

"סליחה כיצד ניחשת גבירתי היקרה"?

"פרופסור דניאל יקירי רק עיוור לא היה מרגיש במבטים הכל כך מהממים בהם הבטתם אחד לשנייה, אני מאד שמחה בשבילכם וכמובן גם סופי יקירתי שלה אמרתי מיד כשיצאתם מכאן" תשכילו לשמר על אהבה זו כי המרחק אולי מעט יפריע אך אהבה שנכנסת עמוק ללבבות וכשהם פועמים בקצב אחיד שום מרחק ככל שיהיה לא יוכל להתל בה היא מושתתת על חוף מבטחים ובאיזהו שהוא שלב תתביית באחת הארצות שלצורך הענין הן ישראל או וצרפת?

לבי קמה ממקומה ונישקה לעמנואל על שתי לחייה , תודה רבה גבירתי הליידי תודה שאת מחזקת את המצב שאפשר לגשר על כל הפערים באם אכן אוהבים מכל הלב, סופי עמנואל יונית ודניאל היקרים שלי, מעולם לא אהבתי שום אדם ברמות כאלה הוא הגבר שאיתו אני רוצה לחיות שאיתו אני רוצה ללדת ילדים שאתו אני רוצה להזדקן , דניאל קם כשהוא סמוק לחיים לבי קמה ממקומה ושניהם נכנסו לאחד החדרים להתאחד בנשיקה שרק הם יודעים את טעמה המשובח ללא דופי.

עבר זמן רב עד ששבו לסלון ושם לא מצאו את שלושת הגרציות שתים היו בחדר של סופי כשיונית עוזרת לאמה להכין את המזוודות לקראת הטיסה לארץ.

בחדר השני עבדה עמנואל גם היא בסידור חפציה ולבי נכנסה להושיט לה עזרה.

לאחר כשעתיים לערך החליטו לבי ודניאל לצאת מהדירה ולנסות לגמוע עוד גמיעה מכוס האהבה.

"היכן את רוצה ללכת יפה שלי"???

"היא השפילה את מבטה ולחשה לחזור הביתה," "את רצינית לבי" "ועוד איך בוא נסה אותי" " ואוו אני פשוט בשוק את מזמינה אותי לחזור הביתה ???

"כן ממש כך"

הוא כמובן נסע לעבר ביתו והלבבות פועמים בחזקה מטרפת. לבי הניחה את ראשה עטור התלתלים על כתפו של אהובה ומאושרת ממנה אין בעולם כולו.

מאחר והדרכים לא היו עמוסים בשעה זו של הערב הנסיעה הביתה הייתה קצרה מזו של קודמתה כשנסעו בכיוון ההפוך.

השניים הגיעו הביתה ודניאל החנה את הרכב שלו במגרש החנייה ושניהם עלו למעלה אל חשכת הלילה כשהרקיע מלא בכוכבים שלא פוסקים מלקרוץ ולאחל לאוהבים המון המון אהבה זוהי שעתכם נצלו אותה עד תום.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך