בקי
ואוו לבי הופכת לאחת העשירות ביותר כל הכבוד לבי המתוקה מגיע לך והנה זכית לקבל תגמול על כל ההשקעה שאת משקיעה באנשים קשישים בודדים וערירים ♥

אהבה מיוחדת במינה ♥♥♥ אל תשליכיני לעת זיקנה פרק כ"ח

בקי 27/01/2012 503 צפיות אין תגובות
ואוו לבי הופכת לאחת העשירות ביותר כל הכבוד לבי המתוקה מגיע לך והנה זכית לקבל תגמול על כל ההשקעה שאת משקיעה באנשים קשישים בודדים וערירים ♥

עמנואל פנתה ללבי וכך אמרה לה: "אני התאהבתי בך מהרגע הראשון שראיתי אותך טוב לבך מרקיע לשחקים, את אשה צעירה יפהפייה ושופעת בטוב לב מהמם ועזרה לזולת זה החלק החזק שבך כשאת מושיטה יד לזולת זה עושה אותך מרוצה כאילו זה היעוד שלך בחיים.,

לבי המשיכה עמנואל מאחר ואני חושבת יחד עם חברתי שהיא יותר מאחותי סופי שנישאר לגור במקום נפלא שכזה אני החלטתי להוריש לך את כל רכושי, אני רוצה כי תדאגי להביא לכאן עו"ד נוטריון כדי שאעביר לידייך הנאמנות את רכושי. מסמך כזה הוא מחוייב המציאות כי כבר ראיתי במהלך חיי ומעל לגילי המופלג שלפתע "צצים כפטריות אחרי הגשם" כל מיני אנשים שבחיים לא באו ולו פעם אחת לבקרני אך הם חומדים את רכושי וזאת לא אסכים לעולם".

"עמנואל ענתה לה לבי בהתרגשות רבה, מאמי שתהיי בריאה עד 120 שנה מאחלת לך מעמק הלב, אני נרגשת מהנדיבות שלך הגדולה אך אינני יכולה להיענות לה מאחר וזה פשוט גדול עלי אני המלים נעתקו מפי"

"סופי פנתה עמנואל לחברתה מה אמרנו אחת לשנייה , זה לא יהיה קל עם לבי חחחחח ואכן צדקנו , לבי תקשיבי אני שלמה עם עצמי ואם את באמת אוהבת אותי עלייך לדאוג להביא לכאן או שאת תסיעי את סופי ואותי לאיזה שהוא עורך דין שאת מכירה אותו נעשה את המסמך באופן רשמי כשאני בדעה צלולה לחלוטין ,.

"כבר אני אומרת לך כי סכום די גדול אני מתכוונת להעביר אלייך מיד עם חתימת המסמך נקרא לו צוואה נדמה לי שזו המלה הנכונה, בצוואה אני רוצה לפרט את כל דברי הערך שיש בידי הן תכשיטים רבים ומאד יקרים וכמובן עוד דברים שאספתי וקניתי במהלך חיי."

"לבי המשיכה סופי, לאחר שנחתום על המסמך כשסופי תהיה העדה שלנו ואולי נצטרך עוד עד אחד , העו"ד חייב לדאוג לתרגם צוואה זו גם בשפה הצרפתית ועלייך יהיה לעשות טיול קצר לפריס, חחחחח נראה לי שהצבע חוזר אל פנייך ומעניין למה ??.

" עלייך יהיה להפקיד ביד שופט בית המשפט העליון בדימוס שהיה ידיד שלי במשך רבות בשנים וכן שני בניו שופטים בכירים ומאד מוכרים ומוערכים בפריס גם בידיהם יהיה מקור הן בעברית והן בצרפתית כשטבוע על שניהם את היותו של העו"ד גם נוטריון.

"לבי ההחלטה הזו סופית ואין לה עוררין. עכשיו עוד משהו אני רוצה להירשם בצורה מסודרת כאן במוסד וכפי שסופי אמרה לי כי יונית הפקידה צ'קים בידי ניסן מנהל המוסד גם אני מוכנה להפקיד צ'קים אך בשביל זה את חייבת לנסוע אלי הביתה ובינתיים עבור החודש הראשון לשהותי כאן יש לי קצת דולרים במזומן נקווה שזה יכסה את העלות לחדש הראשון".

"עמנואל מה עלי לעשות ברגע זה אני פשוט המומה וזה מצב שמאד מלחיץ אותי מאחר ואינני זכאית לאחר שהכרת אותי במהלך שבועיים ימים אולי אפילו פחות להוריש לי את כל הונך , אני פשוט בשוק אני לא יודעת כיצד להתנהג ??

"לבי פנתה אליה סופי, אני אומר לך מה עלייך לעשות : קומי תני שתי נשיקות לעמנואל וזהו יותר מזה אינך צריכה לעשות כלום וכמובן אסור לך להיות בשוק או בהלם באם חברתי מזה המון שנות אור החליטה אין מצב שאיש יוכל להזיז אותה מהחלטתה ובפרט כשאני תומכת בהחלטה זו מכל לבי.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך