בקי
סופי ועמנואל אוהבות את המוסד וכייף להן ♥

אהבה מיחדת במינה אל תשליכני לעת זיקנה פרק כ"ז ♥

בקי 27/01/2012 562 צפיות 3 תגובות
סופי ועמנואל אוהבות את המוסד וכייף להן ♥

לבי הגיעה הביתה וחשה ממש תשישות גם התרגשות בלתי ניתנת לתיאור כשבראשה מתרוצץ השאיפה להיות צמודה לדניאל אך בשלב הזה היא יודעת שאין סיכויים לכך.

היא נכנסה מיד למיטה ונרדמה כהרף עין.

הבקר הגיעה ולשמחתה תחושתה הייתה טובה יותר, העייפות פגה לגמרי והיא התכוננה להיכנס להתקלח ומיד לרוץ לעבודה.

טרם הספיקה לפשוט את בגדיה שהיו על גופה במהלך כל הלילה רק ללא הנעלים הטלפון צלצל. "לבי נשמע קולו של דניאל"? "דניאל ואוו דניאל ואוו אתה מתקשר אלי ואוו כמה אני מאושרת לשמע את קולך"!!!!

"הי לבי אני אוהב אותך מאד מאד והנתק שנכפה עלינו אינו מטיב עמי אני פשוט רוצה לחבק אותך ולחוש את פעימות לבך כפעימות לבי"

"ואוו אהובי היקר אני מתכננת את ההגעה אליך וזאת רק לאחר שאברר מה שלומן של שתי הגברות אשר אמש הסעתי אותן למוסד ולאחר שסידרתי לשתיהן יחד לפי בקשתן חדר משותף וכמובן הכנתי להן ארוחת ערב קלה ואז התנצלתי כי רציתי לנסוע הביתה רציתי לשהות רק עמך ועמי, ולא תאמין איך שנכנסתי למיטה עם הבגדים חוץ מהנעלים נרדמתי מיד ורק לפני 10 דקות התעוררתי ואתה כמובן בתוכי בתוך לבי"

"לבי המשיך דניאל האמת היא שגם אני מנסה לתכנן את הנסיעה הראשונה אלייך אך אם תפתיעי ותגיעי אלי את השמחה שלי פשוט תהיה מושלמת".

"אוקי מאמי אני מבין שאת צריכה להתארגן לעבודה ולא אפריע לך ומבטיח להתקשר אלייך במהלך היום ובינתיים שולח לך מיליון נשיקות,"

הטלפון נותק ולבי חשה שהדמעות כבר חונקות את גרונה אך היא מיהרה להיכנס להתקלח וולהתארגן לרוץ לעבודה.

לאחר כמחצית השעה הגיעה לבי לעבודה ולשמחתה הרבה ראתה את שתי החברות משתתפות בארוחת בקר בחדר האוכל ולפי המראה שלהן נראה שהן די מרוצות חייכה לבי בינה לבין עצמה.

היא ניגשה אליהן ולאחר שאיחלה לכולם בתיאבון והקשישים קיבלו אותה במחיאת כפיים ובשמחה שהיא שבה לעבודה, סופי ועמנואל סיפרו לה שהן נהנות מאד מאד ומקוות שזה יהיה כעת ביתן.

לפתע חשה שמישהו עוצם את עיניה ולשמחתה זה היה ניסן ששמח לראותה מלאת מרץ ויפהפייה כתמיד.

לאחר סיום הארוחה, ביקשה עמנואל את לבי שתואיל להיכנס לחדר כי יש לה משהו מאד חשוב לומר לה.

"מה קרה עמנואל היקרה שלי" "את חייבת להיות רגועה כי לא קרה כלום פשוט אני רוצה לשוחח איתך שיחה קצרה"

שתיהן נכנסו לחדר ולהפתעתה של לבי סופי גם הייתה כבר בחדר.

שלושתן התיישבו מסביב לשולחן החמוד שהיה בחדרן ועמנואל החלה בשיחה: "לבי המתוקה כידוע לך אין לי בני משפחה והכוונה לקרבה ראשונה אני כמעט בודדה ואילולא סופי אהובתי לא הייתי יוצאת מהבית בכל סופי היא שדרבנה אותי יחד עם יונית המקסימה ורק בזכותן לא איבדתי את הטעם בחיים".

"אני מצטערת עמנואל שאת בודדה אך אומר לך את האמת גם אני בודדה, בני משפחתי אהובי כולם לצערי הרב לאחר סבל ארוך בעקבות תאונת דרכים קשה אמי אבי ושתי אחיותיי נפטרו.

העבודה שאני עושה כאן במוסד שאליה התמכרתי היא פשוט זו שנותנת לי את הרצון לקום בבקר ומזה שבוע ימים שנכנס לחיי איש משכמו ומעלה איש שהתאהבתי בו עד כלות וכמובן יונית סופי ואת עמנואל אתם המשפחה שלי ואוהבת את כולכם מאד מאד.

המשך יבוא


תגובות (3)

איזה יופי !! תמשיכי

27/01/2012 08:50

תודה רבה מירי שבת ברוכה לך מכל הלב ממני בקי ♥♥♥♥

27/01/2012 09:51

ז\ה מקסים!
בקי, את יכולה בבקשה להגיב לסיפורים שלי ושל עומר?
חזרנו. לא לתמיד אבל לבינתיים. לפחות אני.
שב"ש!
ניצן.

27/01/2012 10:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך