בקי
נאחל כולנו ללירי המתוקה כי תשתלב במחלקת ילדים שם היא רוצה להעניק מרוחב ליבה ומאהבתה לילדים הצעירים שלא חשים הכי טוב.

אהבה

בקי 20/08/2011 802 צפיות אין תגובות
נאחל כולנו ללירי המתוקה כי תשתלב במחלקת ילדים שם היא רוצה להעניק מרוחב ליבה ומאהבתה לילדים הצעירים שלא חשים הכי טוב.

פרק ב'

לאולם המרווח והמקושט החלו לזרום בני זוגן של האחיות, חלקם היו רופאים מתמחים, חלקם סטודנטים לרפואה וגם כאלה שאינם שייכים כלל לרפואה.

לירי לא מצאה לה בן זוג במהלך כל השנים הללו מאחר והיא פשוט לא רצתה. היא לא נענתה לשום פגישה עם בחור כזה או אחר. "הלבד" זה מה שביקשה, ומעבר לחרבתה הטובה נטע, גם חברות לא היו לה וזאת כמובן מרצון, מבחירה.

הדי-ג'י הצעיר כיוון את האורגן (כנראה אורגן?") והמוסיקה שבקעה משם קידמה בברכה חמה את כל הבנות – האחיות החדשות. "מנהלת בית הספר, ביקשה מכולם "קצת שקט" והיא עלתה לבמה ובראשית דבריה הבטיחה שהנאום שלה "הפעם" יהיה מאד קצר, ולכך זכתה במחיאות כפיים מצד כל הבוגרות, "מה עד כדי כך" סבלתן ממני" חלילה אמרה אחת הבנות שהייתה קרובה מאד לבמה.

אוקיי בנות, "עלי להודות לכן על שיתוף הפעולה הכל כך מסיבי ועקבי ועל הבנות הכל כך מוכשרות, כשהגעתן הנה, והמטרה שלכן , הייתה ברורה , רציתן להיות אחיות מוסמכות והקדשתם את כל זמנכן ומירצכן ברצינות למטרה שלשמ . "תודה רבה בנות חביבות אתגעגע אליכן וכמובן דלת חדרי תמיד פתוחה ואשמח אם תבקרוני לעיתים ואם יש לכם שאלה, בעייה או סתם געגוע אלי חחח אשמח לפגוש אתכן.

ועוד נאום קצרצר מהפרופסור דנאי שתמיד הוא מקצר במלים" . פרופסור דנאי עלה על הבמה , הוא היה איש חביב ונעים, ולמרות היותו די קשיש רוח צעירה פעמה וכל האחיות והסטודניות אהבו אותו מאד מאד.

בנות יקרות הוא פתח את הנאום, לכבוד ולענג לי לעמוד על במה זה ולשבח את כולכן על הישגים הנאים מאד מאד שהשגתן במהלך הלימודים. מחר אתן תעלו לבית החולים בשעה 10.00 בבקר ובאולם ההרצאות שבקומת הכניסה, אהיה אני ועוד מספר "תרחים כמוני" חח וכל בת תוכל לבקש היכן היא מעונייתלהתקבל ומה העדיפויות שלה ונשתדל להענות לבקשותיכן.

גבירתי המנהלת פנה הפרופסור דנאי למנהלת : אני סיימתי. מחיאות כפיים סוערות ליוו את הפרופוסר ברדתו מהבמה .הדי,ג'י פתח במוסיקה לריקודים וכל הרחבה התמלאה בבנות צעירות, יפות, מחוללת בזרועות בני זוגן כשהן שמחות שהתואר אליו שאפו הגיע.

נטע הייתה ליד לירי כל הזמן , וזו ביקשה ממנה, אנא נטע בן זוגך ממתין לך , לכי חברתי המתוקה, תרקדי ותהני, ואני אשמח לצפות בך "אחות-רקדנית"? פרופסור דנאי ניגש ללירי ושאל אותה למה אינה רוקדת ?" אני אוהבת יותר לצפות ברוקדים" " ואם אני אבקש ממך לחולל אתי מספר שניות האם תסכימה או תסרבי?

"פרופסור דנאי אני אשמח לרקוד איתך" "כי שמך נודע ברבים בתור רקדן מבטן ולידה". הזוג החמוד נכנס לרחבה ובאמת, הגבר הלא צעיר במיוחד, הוביל את בת זוגו בצורה מאד יפה לצלילי הוולאס. כשהשיר הסתיים , נישק הפרופסור את ידה של לירי , ואיחל לה המון המון בהצלחה , ואם תרצי להחליף מקצוע אני אמליץ עלייך שתתקבלי בתור רקדנית מקצוענית , ("ודבר אחד אני מבטיח לך אמר לה הפרופסור- משכורת גבוהה יותר תשתכרי בתור רקדנית "

הפרופסור יצא מהאולם ואיתו יצאה גם המנהלת ו"הפתגם היודע שאומר: "החיים נועדו לצעירים" התממש בו במלואו. לירי חשבה אולי לחזור לחדרה , אך גבר צעיר ונאה פנה אליה ושאל"אפשר להזמין אותך" תנסה היא חייכה, "הפעם הגיע תורו של הטנגו והגבר הצעיר הוביל את לירי לרחבה ויש לציין שגם הוא רוקד מצויין.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך