בקי
מאחלת לך בהצלחה לירי היקרה שלי, וכם כי מישאלת ליבך ליבך תתממש לעבוד במחלקת ילדים.

אהבה

בקי 20/08/2011 815 צפיות אין תגובות
מאחלת לך בהצלחה לירי היקרה שלי, וכם כי מישאלת ליבך ליבך תתממש לעבוד במחלקת ילדים.

פרק ג'

הגבר הצעיר הוביל את לירי לרחבת הריקודים ושניהם רקדו מס' ריקודים שבמהלכן שאל אותה:,"האם את מרוצהשהסתיימו 3 שנות הלימוד" ולאיזו מחלקה את רוצה לעבוד בה , ועוד כאלה שאלות ששוברות שתיקה בין שני אנשים שזה עתה הכירו.

לירי ענתה לו על שאלותיו וכן שאלה אותו היכן אתה עובד ?"" ראשית אמר לה שמי ירון , נעים מאד, שמי לירי, אוקיי ,לאחר שאנחנו מכרים ותיקים חחחח אז אומר לך כך: " אני סטודנט לרפואה שנה 4 ולומד באוניברסיטת ת"א והשנה שלחו אותי לקבל ניסיון כמקובל בשנה רביעי בלימודי רפואה, ואני עובד בבית החולים "איכילוב בת"א". "אז כיצד הגעת לכאן הערב " אהיה איתך כנה ביותר : חברתי מזה 3 שנים הזמינה אותי והיא בדיוק כמוך סיימה את הלימודים "אז היכן היא" זאת גם אני שואל". לירי ביקשה לסיים את הריקוד, ושאלה אותו לשמה של חברתו"

"שמה הדס."הדס, את מכירה אותה, ודאי למדנו יחד באמת, אז אולי ראית אותה", לא ממש לא,אני מציעה לך לטלפן אליה אם במקרה והיא נרדמה , לא תהיה לך בעייה לנסוע ולהסיע לכאן . . ירון חיכך בדעתו ואמר "אני לא אסע, אוקיי ענתה לו לירי, אתה רשאי לעשות מה שתרצי ובינתיים אני נפרדת ממך , תודה על הריקודים שרקדת עמי ונקווה שהדס תפציע , באיזה שהוא שלב, אבל לירי למה את הולכת, כי אני ממש חייבת ביי ירון.

לירי שמה פעמיה לחדרה וקיבלה הרגשה לא נעימה כששמעה שהוא חבר של הדס 3 שנים. הדס הרהרה לירי "חברה של כולם…." וחוץ מאשר לעבור מיד ליד , לימודים כמובן לא היו בשיא מאווייה, ממש לא. לירי חזרה לחדרה ולא תאמינו היא התפשטה ושוב נכנסה להתקלח, משהו לא נעים חשה בתוך תוכה לאחר הריקודים עם ירון, משהו דוחה,משהו שאינה יכולה לשים את האצבע ולהצביע "זה המשהו".

לירי לבשה לאחר המקלחת את החולצה הארוכה שאותה מאד אהבה כי היה נוח לישון איתה ונכנסה למיטה, כן, חשבה, עדיף לי לנוח במיטתי מאשר לרקוד עם מישהו שהיה מתיישהו עם הדס.

נקישה קלה בדלת נשמעה אך, פשוט לא בא לדבר ,"אפילו עם נטע " ומאחר והאור היה מכובה יש לתאר שנטע תבין או שלירי לא רוצה לדבר , או שהיא ישנה, ואכן נקישה שנייה לא נשמעה ,ולירי שקעה בהרהוריה ובקטע שממחר היא מתחילה לעבוד כדת וכדין. זה לפחות העלה חיוך על פניה היפות, נטולות איפור הכל טבעי.

"מלאך השינה ביקר אותה מהר מאד" ו"היא שקעה בשינה עמוקה עד מחר בבקר,

"ליל מנוחה לירי":

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך