בקי
נחזיק אצבעות ללירי המתוקה שלנו להשתלב לעבוד במחלקת ילדים כפי שהיא משוועת מכל ליבה.

אהבה

בקי 20/08/2011 690 צפיות תגובה אחת
נחזיק אצבעות ללירי המתוקה שלנו להשתלב לעבוד במחלקת ילדים כפי שהיא משוועת מכל ליבה.

פרק ד'

לירי הקיצה משנתה ולשמחתה , מצב רוחה היה טוב. תוך 20 דקות לערך הייתה מוכנה ללכת לאולם הגדול בבית החולים. בדרך פגשה עוד חברות וכולן פסעו יחדיו לאולם.

על הבמה באולם היו 3 כסאות , ההיגיון אומר ש-3 אנשים יאיישו אותם. האולם התמלא ומנהלת בית הספר תפסה את מקומה כשלצידה הפרופוסור דנאי החמוד שהזמין אותה לרוקד עמו , ועוד גבר שנראה בסוף שנות ה-40 שלו.

מנהלת בית הספר ביקשה לסגור את הדלת של האולם , והציגה בפני הבנות את פרופסור דנאי, סמנכ"ל בית החולים שיבא , וכן את פרופסור לימור שהוא מנהל 4 מחלקות הילדים בשיבא. המנהלת הוסיפה והסבירה, שהן תקבלנה בעוד דקות קצרות שני שאלונים שתצטרכנה למלא , ועל פי התשובות שלהן יחליטו לאן מתאימה כל אחת ואחת לעבוד.

השאלונים הועברו מאחת לשנייה, והמנהלת הוסיפה שאין צורך למהר, כל אחת תעבוד לפי הקצב שלה ולאחר סיומן שני הפרופסורים יחוו את דעתם , וכמובן אני גם אגיב, להיכן תשלח כל בוגרת בית הספר לסיעוד שבמחלקה זו יפיקו ממנה את מירב המקצועיות שבה.

אני מבקשת להוסיף עוד משהו בנות, השאלונים הללו אינם "תורה מסיני", כל אחת תוכל לערער על ההחלטה, ותיעשה עבודה משותפת בינינו להעבירה למחלקה אחרת, ועוד משהו אחרון חייכה המנהלת , גם לאחר שהאחות תשלח לאותה מחלקה ואם איננה מתאימה, מבחינת הסגל שבה, או איננה מרוצה היא מבחינתה , הכל יבדק לגופו, וכך נשתדל לרצות עד כמה שניתן את כולכן בוגרות יקרות שלי

הבנות התחילו לענות על השאלונים ולירי חשבה איזו תשובה תמצא חן יותר בעיני השופטים ובפרט ע"י פרופסור לימור שיעדיף לסווג אותה באחת ממחלקות הילדים ושהיא מתאימה יותר מחברתה.

השאלונים מולאו ע"י כל הבוגרות והמנהלת לאחר שקיבלה את כל השאלונים שיחררה את הבנות למשך שעה חופשית אחת, וביקשה מהן לשוב חזרה בשעה 11.00 ולדעת לאן כל אחת ואחת שובצה, ואני חוזרת ואומרת בנות, שהשאלונים הללו נותנים לנו רק אינדיקצייה חלקית לגבי ההשתלבות שלכן במחלקה זו או אחרת..

המשך יבוא


תגובות (1)

היי חנוש

מצאתי את פרק ד' מתוקה , אך יחד עם זאת אני פשוט מצרה כי אינני נוהגת למספר כמו שצריך – להבא אקפיד יותר !

שיהיה ל ך ערב מהנה ונפלא,

בברכה בקי

23/08/2011 22:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך