בקי
יששששששששששששששששש לירי במחלקת ילדים בהצלחה !!!!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה

בקי 21/08/2011 705 צפיות 4 תגובות
יששששששששששששששששש לירי במחלקת ילדים בהצלחה !!!!!!!!!!!!!!!!!!

פרק ו'

לירי וחברותיה יצאו מהאולם , והן המשיכו להלל אותה, על ההישגים הבלתי רגילים שלה , וכמובן לאחל לה הרבה בהצלחה בכל אשר תפנה. "נטע הייתה האחורנה שנשארה לצידה ,והיא חיבקה את לירי חזק חזק ,וחזרה על כך שהחברות ביניהן תמשך למרות שפיזית הן לא תעבודנה באותה מחלקה, אגב נטע שובצה לעבוד במחלקת נשים, והיא הייתה די מרוצה ויותר מכך אמרה ללירי, שהן תעבודנה באותה קומה , שזה גם משהו.

החברות הטובות צעדו לעבר המחלקות והראשונה בין המחלקות הייתה מחלקת נשים, לירי חיבקה את נטע , והמשיכה לצעוד לאורך המסדרון הארוך עד שהגיעה למחלקת ילדים שאליה שובצה. בכניסה למחלקה ניצפו הורים, כשהם מסיעים את ילדיהם לעיתים על כסא גלגלים, לעיתים בזרועותיהם, לירי המשיכה בדרכה, עד שהגיעה לעמדת האחיות שממוקמת כמו בכל המחלקות "במרכז המחלקה".

צהרים טובים , חייכה לירי לעבר שתי אחיות שהיו רכונות וכותבות את הוראות הרופאים, את התרופות שיש לתת לילדים , ואחת מהן ענתה צהרים טובים אך לא הרימה את ראשה. לירי עמדה במקומה, וציפתה שהן תסיימנה את הרישומים וכו', ואולי אחת מהן לפחות תרצה לומר לה היי..

ואכן כעבר שניות בודדות ,הרימה אחות אחת מהשתיים את עיניה, ושאלה את לירי, "במה אפשר לעזור לה" או את מי היא רוצה לבקר?" שמי לירי, הוצבתי לעבוד במחלקה זו , לאחר שסיימתי את בית הספר לסיעוד. השנייה גם הרימה את ראשה וחייכה אליה. תרשי לי לנחש ששמך הוא לירי זאת אמרתי הרגע, חייכה לירי. האחות קמה מכיסאה יצאה מעבר הדלפק וניגשה ללירי, כשהיא מחבקת אותה בחום ואיחלה לה המון המון בהצלחה.

תמתיני בבקשה לירי ,אני מיד אגש להביא לך "מדים" ובינתיים אורלי, היא פנתה לאחות השנייה, זו היא לירי התלמידה המצטיינת " "וואו, איזה יופי גם יפה גם אופה" חחחח , "ברוכה הבאה לירי שמחה שהוצבת במחלקתנו. " האחות הראשית חולה ולכן את הפיקוד קיבלה חברתי ,שזה עתה הלכה לדאוג לך למדים. מה שמה של חברתך שאלה לירי" "כוכי" והיא ממש מקסימה!.

כוכי חזרה כשבידה מדים חדשים ללא רבב והיא אמרה ללירי " את יכולה להכנס לחדר האחיות , תואילי לסגור את הדלת וכן את החלון הקטן ותתלבשי בניחותא. "לירי נכנסה לחדר האחיות , ואכן שמחה גדולה הייתה בליבה – בקשתה התגשמה. היא יצאה משם כשכוכי ואורלי שמחו לקראתה ואפילו החמיאו לה כמה הולמים אותה המדים.

אורלי יצאה, עם עגלת התרופות , לחלק אותן בדרך כלל לאמהות שהן הדואגות כי ילדיהן יבלעו או ישתו תלוי אם זו קפסולה, או סירופ,"כוכי הציעה ללירי שתשב והיא תסביר לה הסבר ראשוני , ומאד קצר, על התנהלות המחלקה, על כך שתמיד מאושפזים לפחות 10 תינוקות וילדים מעבר למיכסה אך אינני מחדשת לך דבר או חצי דבר.

היא הראתה ללירי את היומנים עבי הכרס ששם רושמים את כל "הערות הרופאים לאחר ביקור חולים שהם עוורכים" וכל מה שרשום ביומן זה חייב להתבצע הלכה למעשה.

לירי הקשיבה בקשב רב לדברי כוכי כלשפתע נכנס למחלקה במלוא הדרו פרופוסר לימור, בקר טוב פרופסור קידמה אותה כוכי, בקר טוב לך כוכי היקרה, והנה אני רואה שלירי כבר "התאקלמה" במחלקה שבה ביקשה לעבוד ואכן ממשתי את בקשה," מה שלומך לירי ? "שאל אותה הפרופסור" מצויין אדוני"

המשך יבוא


תגובות (4)

וואו יפה מאוד זה מזכיר לי את אמא שלי שהיא כוח עזר במחלקת ילדים בבית החולים שיבא תל השומר חחח :)

21/08/2011 17:21

וואו מירי באמת? איזה טלפתיה כאילו אני מכירה את אמא שלך וואו מסיר לה ד"ש ממני והרבה הרבה הרבה בריאות!!!

מה דעתך על הרומן החדש? הוא יתפתח ויהיה משהו משהו ,מקווה!!!

ביי מתוקה ותמשיכי לכתוב "פליז"

יום נעים בקי

21/08/2011 17:25

קודם כל, מצטער שלא הגבתי על הפרקים הקודמים, רק עכשיו שמתי לב לסיפור החדש
ולנושא, הרעיון מאוד יפה, את האמת? אני מקנא בלירי, גם אני רוצה להיות רופא במחלקת ילדים =]
אני אוהב את הכתיבה שלך, והדבר היחיד שמפריע לי, זה שלפעמים חסרים פסיקים או נקודות. כמו לדוגמה, את כתבת בהתחלה
'החברות הטובות צעדו לעבר המחלקות והראשונה בין המחלקות הייתה מחלקת נשים'
חסר פסיק באמצע, משפט כזה צריך להיראות ככה:
'החברות הטובות צעדו לעבר המחלקות, והראשונה בין המחלקות הייתה מחלקת נשים.'
בהצלחה! =]

22/08/2011 11:38

בקר טוב : Scran

מקבלת את הערותייך שהן ממש נכונות ואשתדל להתרכז יותר בפסיקים וכו'.
כפי שקיבלתי את התגובה הכל כך נכונה "לכתוב קיצור לעיתים" כך אקבל בשמחה ובתודה את התגובות.
תבורך !!!! והמשך יום קסום בקי

נ.ב. אינני יודעת אם ראית יש את הכינוי שלך ואיחולים לכל חבריך "בסיפורים" ממש מרגש.

22/08/2011 11:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך