בקי
היי לכולם לירי בבי של יובל ורותי והבן רוני המהמם שב מלימודיו נחיה ונראה כיצד התגלגל הסיפור שלנו.

אהבה

בקי 22/08/2011 739 צפיות אין תגובות
היי לכולם לירי בבי של יובל ורותי והבן רוני המהמם שב מלימודיו נחיה ונראה כיצד התגלגל הסיפור שלנו.

פרק י"ב

בסיום עבודתה במחלקת הילדים , מיהרה לירי לחזור הביתה, כדי להתכונן לבואו של האיש עם האוטו שייסיע אותה לפרופוסר לימור.

לירי שבה ובררה ,בםא שכחה משהו באחת המגרות ,ובחדר האמבטייה, וראתה שאת הכל כבר לקחה, אזי העמידה את החפצים שלה ליד הדלת, ומיהרה לשטוף את החדר בטרם יבוא המוביל. היא הספיקה לשטוף אותו וכך הרגשתה הייתה יותר נעימה שהיא משאירה חדר נקי ומסודר.

כעבר כמה דקות בלבד הגיע המוביל. ערב טוב אמר ללירי, ערב טוב גם לך, " פרופסור לימור שלח אותי אלייך, ואומר לך בגלוי כשפרופסור לימור , מבקש ממני משהו ,אתוודה בפנייך אני כל כך שמח , כדי לגמול ולו במינימום, על כל מה שעשה בשבילי. "הבנתי שהוא ורעייתו המקסימה, מארחים אותך בביתם לזמן מה, נכון מאד, יהיה לך הכבוד לצפות במשפחה חמה ומלוכדת, וכל אחד ואחת מהם, הם צפיחית בדבש, אנשים שחייבים לאהוב אותם, האישיות של הפרופסור רם המעלה יחד עם הצניעות והענווה שלו שמתמזגים זו בזה , מקבלים את ההרגשה שאתה בין אוהבים.

איש ההובלות לקח את מיטענה המועט ושניהם נסעו לביתם של משפחת לימור. היכן הם גרים שאלה לירי,? "הם גרים ברמת אביב ג', והדירה שלהם מקסימה. למעשה יש להם 2 דירות, שאוחדו לאחת עם שתי כניסות והכל מרוהט בטוב טעם ולא ראוותי מדי. "לירי והמוביל הגיעו לאחר מספר דקות לרמת אביב ג' ובסמטא הראשונה הוא פנה שמאלה ואמר "הגענו".

במרפסת ישב פרופסור לימור ורעייתו והם נופפו בידיהם לעבר לירי וחברם משכבר הימים. הפרופסור לימור ירד מיד , ועזר לקחת את החפצים המעטים של לירי למעלית , ואתה גרשון אמר למוביל אתה תעלה אחרינו וכמובן תחנה בחנייה שלנו. בסדר פרופסור מה שתגיד.. המעלית העלתה את לירי והפרופסור והוא חש שהיא מאד מרוגשת. לירי, תרפי את עצמך , את מתקבלת בביתנו בברוכה הבאה:.

.. הגב לימור המתינה בכניסה למעלית וכשזו נפתחה היא חיבקה את לירי מכל הלב ואמרה לה :"ברוכה הבאה ילדתי, אנא תרגישי בנוח. תודה הגב' לימור – לירי שמי רותי , ושמו של בעלי הוא יובל, בבית נרגיש כולנו רגועים וכולנו ללא גינוני טקס, יובל ורותי ועוד מעט תכירי גם את הבן שלנו שאמור לחזור מהאוניברסיטה.

גרשון עלה גם הוא וכהרגלו נישק את ידה של רותי והחמיא לה שמיום ליום היא נראית יותר צעירה ויותר יפה, גרשון "מתאים לי שתבוא לכאן לפחות פעם בשבוע חחחחח

כולם ישבו במרפסת המרווחת ורותי מיד הגישה לכולם שתייה קרה, עוגות, ודברי מאפה אחרים שהכל אפתה במו ידיה.

צום כדי כך שהם משוחחים, נכנס הבן של רותי ויובל. היי רוני , היי מה שלומכם שאל את כולם, גרשון פנה אל המוביל, טוב לראות אותך, והגב' הצעירה שכבר הסמיקה יותר מעגבנייה היא כמובן התלמידה המצטיינת לירי אמת ? כן ענתה לו"

טוב להכיר אותך לירי. אני חייב להכנס להתקלח ואשוב אליכם שנית.

המשך יבוא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך