בקי
אני מאד מאד מאד מצטערת שהמספור לכל פרק ופרק לא תקין כל כך!!! איתכם הסליחה חברי הקוראים. להבא אשתדל ומקווה שהמיספור יצלח בידי לא פחות מאשר כתיבת הרומנים שלי.
ס ל י ח ה !!!!!!!! בקי

אהבה

בקי 28/08/2011 706 צפיות אין תגובות
אני מאד מאד מאד מצטערת שהמספור לכל פרק ופרק לא תקין כל כך!!! איתכם הסליחה חברי הקוראים. להבא אשתדל ומקווה שהמיספור יצלח בידי לא פחות מאשר כתיבת הרומנים שלי.
ס ל י ח ה !!!!!!!! בקי

פרק כ"ח

השעה כבר 17.00 לאחר יום העבודה הארוך, ולאחר שמיעת הבשורה כל כך מדהימה מפי פרופסור לימור יצאוהזוג המאוהב מכתלי בית החולים כשהם בדרכם הביתה.

"לירי שאל אותה רוני "האם את ממש רוצה מסיבת אירוסין"? ממש, ממש, ממש, ענתה לו לירי, אני "מתה" להנות, להיות במחיצתך ובמחיצת הורי "המאמצים", מה טוב מזה, שיחגגו לנו מסיבת אירוסין, קרוב לודאי נקבל גם מתנות, והארוס שלי המדהים יקנה לי שמלה יפהפייה, אז מה רע במסיבה"? טוב לירי כשאת מתארת את שלל האהבות שלך, לגבי המסיבה, אודה כי מפיך זה נשמע אחרת , והנה גם אני "מת" שיחגגו לי מסיבה שכזאת.

לירי ורוני הגיעו הביתה ורותי האמא המתוקה ישבה במרפסת של דירתה ואיך שראתה אותם, ביקשה מהם: "בואו תכנסו אלינו." הם כמובן נכנסו לרותי, כשהדלת הייתה כבר פתוחה לכבודם, וראשית לכל היא נישקה ללירי ורוני הושיבו אותם במטבח המרווח , שעל השולחן הגדול, ניצבה "כלאחר כבוד" עוגה מצופה עם המון שוקולד וקצפת, ולידה כרטיס ברכה "ילדים שלי – הלוואי וכל דרככם תהיה סלולה בשמחות, בכייפים ובנחת מאחלים, רותי ,יובל,נטע ובן זוגה, יוני ובת זוגתו". ו"ואו אמא ריגשת אותנו ריגושים ענקיים "ולירי הוסיפה אני כל כך אוהבת את כל המשפחה שלי, ורוצה להיות איתם ואיתכם כמובן בקשר רציף ,להזמינם להתארח אצלנו ונתארח כמובן אם ירצו גם אצלם."

יובל נכנס היתה והיה המום מהעוגה שאשתו אפתה, נו מה תגידו"? חברי היקרים" "גם יפה – גם אופה" הוא נישק לאשתו – אשת חיל וכמובן התיישב גם הוא ליד הצעירים ושאל אפשר להתכבד? אמא אמא אמר רוני, לא לפני שנצלם את העוגה שאפית במו ידייך. "הוא שלף את הנייד שלו וצילם את העוגה מכמה זוויות וכמובן ביקש שכולם יצמדו אחד לשנייה וגם אותם צילם – למזכרת – .

רוני ולירי היקרים, תודה שנעניתם לבקשתינו ונעשה מסיבת אירוסין, מסיבה גדולה , ונזמין את כל המשפחה, חברינו, צוות בית החולים, ועוד כהנה וכהנה. "לירי יקירתי פנה יובל ללירי" אני מבקש ממך שתתאמצי היטב היטב ותוכלי להזמין את מי שאת רוצה, כמה שיותר, כך יהיה שמח ביותר.

לירי ורוני נשארו עוד זמן מה אצל ההורים, ומיהרו להכנס לדירתה הקטנטנה של לירי ושם החלה המסיבה האמיתית, ללא אורחים , ללא עוגות, גם ללא פרחים, מסיבה שבינו לבינה , מסיבה שאין מקום לצלע שלישית , זו מסיבה של ערגה, של תשוקה, זו מסיבה שהמלה" אהבה " מתגשמת הלכה למעשה, בחדר הקטנטן של לירי המתוקה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך