אהבה

בקי 28/08/2011 704 צפיות אין תגובות

פרק כ"ז

לירי ורוני יצאו מבית ההורים עם אשר עילאי, "עשירון עליון" פרופסור, דוקטור, ולירי "רק אחות מוסמכת" "ואולי גם קצת בהיריון" ימים יגידו. הם נכנסו לדירונת המתוקה, שספגה המון המון אהבה, ריגושים לעיתים גם דמעות, כל אלה ישארו לעולם בדירונת הקטנטונת. רוני פתח את הדלת עם המפתח שלו ולאחר שהוציא את המפתח , "נתלתה עליו לירי" וואו רוני, ככר מדינ, ה וואו, איזה כייף וואו וואו, בואי אלי משוש חיי בואי אלי עכשיו והוא השכיב אותה על המיטה הקטנה ולאט לאט "אהב אותה" לאט לאט עם הרבה ערגה, תשוקה וכל מה שקשור לאהבה בין גבר לאשה היה בחדר הקטנטנן על המיטה הצרה והכל כך נוחה.

"רוני, מלמלה לירי, כמה אני אוהבת אותך, כמה אני אוהבת את ההורים שלך – שלי" " ומייחלת לפחות בשבילם שאכן אני בהיריון, "לא תיארתי לעצמי שהם כה כמהים להיות סבא וסבתא"."גם אני מקווה שאכן את בהיריון " לפי דעתך מאז שאנו ביחד אלה הימים של הביוץ." "אז זו בהחלט אפשרות סבירה , ואם לא החדש מאמי, אל דאגה, זה יגיע במהרה, זו הרגשתי. לירי את עייפה"? לא למה" כי בא לי להתקלח " אז מה זה קשור לעייפות שלי" , ילד רע שכמוך " "לא אני לא עייפה בוא עכשיו" שניהם נכנסו יחדיו להתקלח , ולהמשיך לאחר מכן מהמקום שבו הפסיקו.

לירי החביאה את השקית עם שמלתה החדשה מרוני, כי רצתה להפתיע אותו ביום מסיבת האירוסין. הם יצאו מהמקלחת רעננים ובכוחות מחודשים והמבין יבין!"

"הבקר הגיע מהר מדי ," הם כל כך רצו להמשיך לישון" אך קמו מיד ותוך כמה דקות היו כבר בחנייה. רוני אני חוזרת אתך הביתה נכון?"" אם את רוצה" "כי פשוט אין צורך לנסוע עם שני רכבים. אוקיי מלכתי" מה שתגידי. "הם נכנסו לאוטו הלבן" ולפתע לירי נזכרה שאולי תרצה לגשת להורים , של נטע , למסור להם את ההזמנה באופן אישי", היא אמרה לרוני והוא הביע ממש שמחה, כי רצה מאד להכיר את החברה הכי טובה של ארוסתו , ויותר מכך הוריה שכה היטיבו עם לירי.

שניהם הגיעו לבית החולים, ורוני החנה במגרש החנייה ומיד נכנסו למחלקה וקדימה לרוטינה, לירי לא שכחה לקנות מתנה "ללירי הקטנטנה" היא קנתה לה בובה יפהפייה וכשנכנסה לחדרה המיטה הייתה מסודרת , סליחה" שאלה את ירדנה היכן לירי הקטנה", אמש אישר להם הפרופוסר לימור, להשתחרר הביתה, אך יחד עם זאת, היום עליהם לבוא שוב, לכאן , כדי שיובל יבדוק אותה שוב ויקבלו את טפסי השיחרור."" וואו אני מאד שמחה שהילדה כבר הבריאה, וגם שהיא תבוא היום לכאן גם זה משמח אותי מאד".

לירי נכנסה לחדר האחיות והחלה "להעמיס" על העגלה את כל הרכיבים הרגילים שדרושים לביקור הרופאים, ותוך זמן קצר הגיע גם הפרופסור לימור "ובחיוך מפה ועד להודעה חדשה" איחל בקר טוב לכל הפרסונל שכה אהבה וכיבד וגם הם אותו ללא יוצא מהכלל"?

ביקור הרופאים החל וארך לא פחות משעתיים, זה היה ממש ארוך ומתיש, חשבה לירי, אך אין מה לעשות יובל איש מאד מאד קפדן, והמתמחים שהולכים לצידו שואלים שאלות ונישאלים שאלות כך שהכל מתארך.

המשך יבוא!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך