איך אני בעצם קיים בעולם הזה?

18/11/2015 799 צפיות 8 תגובות

"וואלה,חבר'ה…יש לי רעיון טוב מאוד אבל הרבה..ניקח חלק מהקבוצה ונצא לטיול של כמה ימים",אמרתי יום אחד בקבוצת הווסטאפ החברתית של קבוצת הנוער שבה אני פעיל בבת ים…
אספר קצת על עצמי,שמי ליעד אברמוביץ' בן 18.5.אני גר בעיר חולון אם כבר חולון אז מה שווה העיר הזאת?יש אצלנו רק כמה חנויות ועוד כיכר שמוכר לחמים וגם סופר מרקט יש אצלנו אבל צריך שיהיה עוד משהו מיוחד….אז יצאתי לחקור בעזרת החברים שלי וגיליתי שאין כל כך מה להוסיף לעיר הזאת…העיר גובלת עם בת ים אז כך שזה רעיון מצוין שזה חברה שלי שרק לפני כמה זמן חזרנו עם היחסים בינינו…
אבל יש לי סיפור מרגש לספר לכם…
אני לפני תחילת שנת הלימודים טסתי עם המשפחה שלי לטיול בצפון איטליה והיה ממש ממש כיף…עשינו שמה את החוויה הכי טובה ונעימה שבעולם…טסנו במטוס בואינג 737 של אל על והיה ממש כיף בטיסה…באותו יום לא האמנתי בחיים שלי שאבא שלי יקבל מחברת ההשכרה מכונית מרצדס ספורט שנסעה בכביש די טוב אבל כשישבתי מאחורה זה כבר היה לי סחרחורת וכל הזמן בעיקופים ובנסיעות אמרתי לאבא שלי תוך כדי זה שהוא נוהג:"אבא,יש לי סחרחורת ואני חייב לעצור בצד"…אז הוא היה אומר לי:"עוד מעט נעצור בצד,נשתה משהו ונאכל משהו…באופן כללי,הבית מלון…אי אפשר להגיד בכלל שזה לא היה מלון טוב….למרות שבארוחת בוקר הביאו לשם סתם רק באגטים עם גבינה ומיץ תפוזים ומי שרוצה לקח לעצמו חביתה מקושקשת…הנוף מסביב לבית מלון היה פשוט מרהיב!הנוף מהרגע שנחתנו בשדה התעופה היה אפשר לראות מקרוב את הנוף מסביב ואת כל ה"ירוק" מסביב…פשוט זה היה חוויה בשבילי להיות שם…לא ציפיתי שאני אגיע למקום כזה גדול ורחב,לא ציפיתי שהנוף מסביב יראה כמו שזה היה נראה…זו כבר פעם שנייה שאני טסתי למילאנו ובעוד חודש ממש…יש לי יום הולדת וגם כן מחכה לי(אני חושב),הפתעה!!


תגובות (8)

וואו,אני מצטערת אבל לא הבנתי כלום. לא הבנתי איך חלק אחד קשור לאחר,ואיך הכותרת קשורה לתוכן. זה סיפור בהמשכים או שלא? אם זה כן כדי שתשים את זה תחת הקטגוריה של 'סיפורים בהמשכים'. מצטערת אם התגובה קצת מרושעת,באמת שזו לא הכוונה שלי >_<

18/11/2015 22:26

    הסיפור הזה זה די קשור ממה שהתחלתי לכתוב בהתחלה…קודם התחלתי במסרון בווסטאפ ששלחו לי בקבוצה החברתית שלי במתנ"ס ואז לאט לאט הגעתי לספר על עצמי….זה בסדר אם זה אפילו תגובה קצת מרושעת

    18/11/2015 22:33

אוקיי,את החלק הזה איך שהוא הצלחתי לחבר אבל מה בדיוק מרגש בנסיעה לאיטליה? לא סיפרת הרבה על מה שקרה,או שאולי אני מפספסת משהו? /:

18/11/2015 22:37

אווווו, קראתי את כול הקטע שוב פעם,אני מתנצלת על חוסר הרגישות הבנתי שעצם הנסיעה הייתה חוויה בשבילך!

18/11/2015 22:39

לא קראת את כל מה שכתבתי

18/11/2015 22:39

כן, הנסיעה לאיטליה לפני תחילת שנת הלימודים הייתה בשבילי באמת חוויה!

18/11/2015 22:43

קראתי,בקריאה שניה באמת אפשר להבין את זה יותר טוב.
-תשים לב למרכאות,בהתחלה ובסוף.
נקודה בסוף כול משפט גם כן.

18/11/2015 22:44

טוב שהזכרת לי..את חכמה מאוד

18/11/2015 22:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך