אמא היקרה

Lucy Koren 14/03/2014 917 צפיות 8 תגובות

אמא היקרה,
הרבה זמן לא כתבתי לך, משום שלא היה לי זמן לשבת ולכתוב. המלחמה ממשיכה. אני יושבת עכשיו בתוך בקתת עץ קטנה ומחכה לסימן של ידידיי.
את מבינה, היום אנו יוצאים למבצע חשאי על מנת לאסוף מידע על האויב.
יש להם צבא חזק, והוא גדול יותר משלנו, אבל אני זוכרת את הסיפורים שסיפרת לי לפני השינה כשהייתי קטנה. תמיד אמרת שגם הקטנים יכולים לנצח אם הם עושים זאת בחכמה.
תמיד אמרת שידע זה כוח, אז היום אנחנו יוצאים אל מעבר לגבול כדי לדעת.
אל תדאגי לי אמא, חבריי יחפו עלי, אני אהיה בסדר.
אנחנו חמישה אנשים פה. כולנו לחוצים, אבל אנחנו מחכים בציפייה לסימן. אנחנו רוצים לצאת ולעשות משהו.
זוכרת שאמרתי לך תמיד שעדיף שיקרה משהו רע מאשר שלא יקרה כלום? אז זוהי ההרגשה עכשיו. הפחד מהלא נודע הוא הפחד האכזרי ביותר.
כבר הרבה זמן שאנחנו יושבים פה בחוסר מעש ורואים את חברינו נופלים לנגד עינינו. והיום? היום אנחנו נהיה שם איתם. נעמוד מול האויב.
טוב אמא, הסימן ניתן. אני חייבת ללכת, אבל תזכרי, אני אהיה בסדר. אני מבטיחה לעשות את המיטב.

אמא של לילי היקרה,
אני מצטער. לא הצלחנו לעשות דבר..

המילים הפסיקו שם, ועל הדף נראו כתמי דמעות.. דמעות לוחמים.


תגובות (8)

אהבתי, הכתיבה שלך תמיד מצליחה לרתק אותי :)
אני עדיין צריך לקרוא את הסדרה החדשה שלך פשוט עוד לא מצאתי זמן אני יגיע לזה בסופו של דבר XD
עבודה מעולה!

14/03/2014 23:21

כל מה שהבחור מעליי אמר רציתי גם אני להגיד מדרגת לחמש

15/03/2014 01:22

וואו. אני קצת בוכה.

15/03/2014 06:08

למה תמיד כשמנסים לכתוב לך תגובה מיד נתקעים במילים "מדהים!" או "מהמם!" או "מרגש וסוחף!" ?
זאת שאלה טובה…
בכל מקרה, היא אפשר להסביר כמה הכתיבה שלך מעולה! תעשי עם עצמך משהו ילדה! D;

15/03/2014 19:29

    חחחח תודה רבה ספירי!!! תמיד התגובות שלך ממש מעודדות :) באמת שאת אחת הסיבות העיקריות שבגללן אני עוד כותבת פה :)

    15/03/2014 20:30

מדהימה !!!!!
אין לי מילים !
תמשיכי !!

15/03/2014 21:46

וואו, זה באמת ממש-ממש יפה. הסוף מעורר שאלות רבות (אצלי) ומחשבות. זה כמו דבר שאפשר לפרשו בהרבה דרכים שונות. אני אוהבת קטעים שהסוף בהם הוא לא בדיוק אותו הדבר אצל כולם. אני אוהבת סופים שמעלים שאלות ומחשבות.
טוב, חפרתי על הסופים עם השאלות והמחשבות.
אהבתי, מדרגת 5 D=

20/03/2014 16:54

חחחח תודה רבה (:

23/03/2014 10:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך