א ה ב ה

בקי 21/08/2011 722 צפיות אין תגובות

פרק ח'

לירי התרגשה בראותה את הפרופסור לימור, אני מאד מאושרת אדוני, כי הצבת אותי לעבוד במחלקת ילדים, מאחר ואני כה אוהבת ילדים , ועל אחת כמה וכמה, ילדים שאינם בשיא בריאותם, ומקווה שהצוות יאהב אותי והכל יסתדר על הצד הטוב ביותר.

פרופ' לימור ביקש מלירי שתלווה אותו למסדרון "כי יש לו עוד המון המון עבודה". לירי, פנה אליה פרופסור לימור, "אני רוצה לקבל את אישורך לכך, מאחר ואני רוצה לנסות , לסדר לך מגורים במעונות של בית החולים. "המעונות שהתגוררת עד עתה, כבר אינם רלוונטיים לגבייך, מאחר והן מיועדות רק לתלמידות בית הספר לסיעוד, "כאן בבית החולים עצמו, קיימים מעונות שבדרך כלל כולם מאויישים ויש אפילו כאלה שממתינים באם מישהו מהדיירים יעזוב , אזי מיד "מאייש רופא או מתמחה את הדירה".

פרופסור לימור, אין מלים בפי להודות לך, אני פשוט המומה, שאתה יורד לגופם של הצרכים שלי, אני פשוט בהלם. לירי, "אני שמעתי רק הבקר מהגב' יהונתן על כל מה שעבר עלייך , ואני משתתף בצערך העמוק, לכן עלי להסדיר לך מגורים נאותים, כדי שבעייה זו, שהיא חשובה לאין ערוך , תרד ממך, ותוכלי להתמסר רובך ככולך לעבודה כאן במחלקת הילדים.

:"אוקיי אזי הבהרתי את עצמי ועכשיו גבירתי, רוצי לעבודה. ליריי שבה והודתה לפרופסו וחזרה למחלקה"…..

…"העמדה של האחיות הייתה ריקה, היא התיישבה וגל של טלפונים הציף אותה, כמובן שחלק מהמטלפנים היו מבני המשפחה של אותם ילדים שמאושפזים במחלקה, לירי ענתה להם שזה יומה הראשון לעבודתה כאן ולכן אין לה תשובות לשאלותיהם, וביקשה מכולם שיטלפנו יותר מאוחר.

כוכי הגיעה לעמדה ולירי ביקשה: "תעסיקי אותי בבקשה" לירי ,זיכרי נא שאת ביקשת חחחח." היא מסרה לה את היומן הגדול ועב הכרס, וביקשה שהיא תעדכן את המחשב לגבי הוראות הרופאים ואם הן בוצעו?

"לשמחתה של לירי, היא שלטה היטב ברזי המחשב וכמובן ב"וורד" כך שהכל הלך לה על הצד הטוב ביותר. לירי סיימה את המטלה שביקשה ממנה כוכי ואז אורלי חזרה לאחר שסיימה בחלוקת התרופות לכל המאושפזים הצעירים במחלקה.

לירי קמה ממקומה "וביקשה לעבור בין החדרים" ופשוט לבקר את הילדים החולים , ולשמוע מהוריהם או מאלה "שמופקדים על שמירתם" לעיתים הן סבתא או סבא הכל בהתאם לאפשרויות של אותה משפחה.

"היא החלה מהחדר הראשון מול התחנה שלפתע שמעה מישהו שקורא בשמה, היא הסתובבה וראתה את הגבר הצעיר שרקד איתה במסיבה לכבוד סיום הלימודים, ולחדד לכם את האוזן "קוראי היקרים" מדובר בחבר מזה 3 שנים של הדס. לירי פנה אליה הצעיר""כן" "מה שלומך?" תודה , "באתי להזמין אותך שתהיי בת זוגתי במסיבה שנערכת היום ברמת גן. מה דעתך?

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך