בקי
לירי מאושרת לעבוד במחלקת הילדים ומתרגשת מפרופוסר לימור,כי ביקש את רשותה להסדיר לה מגורים במעונות , תודה גב' יהונתן התחייכה לירי = אוהבת אותך!!!!

א ה ב ה

בקי 21/08/2011 645 צפיות אין תגובות
לירי מאושרת לעבוד במחלקת הילדים ומתרגשת מפרופוסר לימור,כי ביקש את רשותה להסדיר לה מגורים במעונות , תודה גב' יהונתן התחייכה לירי = אוהבת אותך!!!!

פרק ט'

לירי הודתה לו מאד על ההזמנה אך היא עסוקה ואין באפשרותה לקבל אותה. ואגב שאלה " היכן הדס:? היא כבר קבעה לצאת עם "ידיד כדבריה" הערב, ולכן לא תוכל להתלוות אלי. אני מודה לך אך מאחר ואני בתחילתו של יום העבודה שלי ועלי ללמוד המון דברים חדשים, מבקשת ממך לא להגיע לכאן, ואיתך הסליחה".

הגבר הצעיר הבין את דבריה היטב פנה והלך לדרכו. "הדס עסוקה" חייכה לירי מי יודע עם מי הפעם היא "תבלה". לירי נכנסה לחדר הראשון שבו היו 3 מיטות של תינוקות וליד כל מיטה ניצב/ה אחד מבני המשפחה. לירי הציגה את עצמה בפני האשה הצעירה שישבה ליד מיטת התינוק הקטנטן.

האם קמה ושמחה לראות את האחות הצעירה שעד עתה לא ראתה אותה בין הצוות. שמי אילנה אמרה האמא, היי אילנה שמי לירי וזה היום הראשון שלי במחלקה והחלטתי לסייר מעט בין החדרים כדי להכיר את הפציינטים הצעירים שלנו. מה שלום בתך אילנה ? עכשיו מצויין ומקווה שפרופסור לימור ישחרר אותנו היום ללכת הביתה. "הפרופסור הזה הוא עילוי רק שיהיה בריא וימשיך להציל המון תינוקות צעירים.

לירי המשיכה וניגשה למטת התינוק השנייה ושם ישבה סבתא כשהעייפות מורגשת היטב על פניה ועיניה שכה זקוקות לשינה. היי אמרה לירי לסבתא , היי ענתה לה הסבתא בעייפות רבה, גבירתי אני מבינה שאת הסבתא של התינוק החמוד הזה? נכון מאד והוא מאושפז כאן כבר 3 שבועות ורק לאחרונה, החל מצבו להתייצב וחלפה הסכנה שבה הובא לכאן. לירי שמה לב לגליון החולה שהייתה מוצמדת על המיטה ואכן ראתה שהיום אין לו חום והחל קצת לאכול דרך הפה.

אכן יש שיפור משמעותי שמחה לירי אך אני רואה שאת מאד עייפה".נכון מאד אני "מתה לישון" גבירתי פנתה אליה לירי אין מי שיחליף אותך? לא עכשיו בתי תחליף אותי רק בעוד שעתיים, כי גם עליה היה לחזור לעבודה ולו למספר שעות. היא ביקשה שנייה את סליחתה וניגשה לאורלי וכוכי ושאלה אותן? האם אתן מרשות לי לשבת ליד התינוק בחדר כאן ממול במיטה האמצעית כי "הסבתא מאד מאד עייפה" ובתה אמורה להגיעה רק בעוד שעתיים להחליף אותה" "את רוצה לשמור על התינוק לירי"? בודאי מאד מאד אך אינני יכולה להחליט מבלי לבקש את אישורכן.

אוקיי קיבלת את אישורינו , שחררי את הסבתא שהיא באמת עשתה ימים ולילות בשמירה על הנכד שהוא כה אהוב עליה, אך גם כוחותיה אזלו. תודה אורלי וכוכי " אני אשב ליד התינוק אך אם אתן צריכות משהו "הלוא אוכל לעזוב אותו למספר דקות לבד"? כן כבר מאתמול השמירה לידו אינה מחייבת ל- 24 שעות והוא עבר בהצלחה ובעזרתו המסיבית של פרופסור לימור ומעתה מצבו רק ילך ויוטב.

לירי נכנסה שוב לחדר וסיפרה לסבתו של התינוק על שיחתה עם האחיות הבכירות, וכן את יכולה ללכת לנוח גבירתי, ואני לוקחת את הפיקוד לשמור על "היא העיפה מבט על הגליון ואמרה "עידן. אין יותר מאושרת ממני, חמודה שלי, ואני אסירת תודה לך "כוחותי בגדו בי" אל תדאגי לכי לנוח ותשתדלי לא לחזור יותר לפחות היום ואני אמתין לבואה של בתך האמא של התינוק".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך