בקי
יש לו חברה ומאוהב בלירי ??????????????????

א ה ב ה

בקי 23/08/2011 748 צפיות אין תגובות
יש לו חברה ומאוהב בלירי ??????????????????

פרק ט"ז

השעה 17.00 כאילו יובלות עברו ,מאז ירדה מהאוטו של רוני. היא נפרדה מכמה פציינטים צעירים , שכבר התחברה אליהם, וכמובן נפרדה מהאחיות ו"רצה" לדרכה. "וואו, מה יהיה" אולי "תבריז לו" ולא תפגש עמו ? "נכון ? רעיון טוב," הראש אומר רעיון מצויין , הלב מבקש לרוץ אליו.

לירי יצאה מהשער , והמכונית הלבנה הבוהקת המתינה בצד. רוני קלט אותה, ומיד פתח את הדלת והיא נכנסה והתיישבה לצידו. מה שלומך לירי"? "בסדר גמור" "ואתה ? בסדר גמור". הוא נסע כשהרדיו מנגן שיר שלו והכל האוירה נינוחה שלווה והחשמל שבאויר שב לבקר שנית את שני הצעירים הללו, שבקושי מכירים אחד את השנייה יום אחד בלבד. לירי החלה להירגע , ונהנתה מהמוסיקה השלווה, ומהגבר שישוב לצידה , הוא כל כך מקסים, הוא הוא .. ונגמר לה האויר.

רוני המשיך בנסיעה , וכנראה הכיוון היה הפוך מזה שמגיעים אליו הביתה. הוא הגיע לפארק ענק ,מוצף פרחים בשיא פריחתם וכן עצים גבוהיםהמעטרים אותו ועושים צל למי שירצה לחנות לצידם. רוני עצר את האוטו ליד עץ אחד שכזה ,המנוע דמם והוא ליטף את פניה היפהפיות של לירי , חייך אליה חיוך מלבב כשהוא חושף שיניים לבנות כמו פנינים,

לירי ישבה מהופנטת ,ולא הבינה כלל ועקר מה עובר עליה. רוני המשיך בליטוף המענג, והמרטיט כשהו לקח את הזמן, לא בוער שום דבר. לירי שאל אותה בלחש" אני יכול לבקש ממך נשיקה? היא התקרבה אליו ושפתותיהם נפגשו בפעם הראשונה כששני הצעירים חוו את התהוות הקסם שבין שניהם.

רוני לחשה לירי, מה קורה ? מאמי למה לחשוב מה קורה, בואי נהנה מהרגע בואי נצפין אותו עמוק בליבותינו וניתן לארועים להוביל אותנו לאן שהוא. הוא שב וביקש את שפתיה והיא חשה את עצמה כאילו מרחפת, כאילו אין עבר, אין הווה, והעתיד לוטה בערפל, מה שיש זה, דקה זו יפהפייה ,מהנה ומענגת.

רוני אמרה לירי, אביך מהווה עבורי משפחה , הוא עשה ועושה למעני את הבלתי אפשרי כמעט, התקבלתי ע"י אמך בחום ואהבה ונתנו לי דיור להניח את ראשי בו, ומה אני עושה ? אולי לא יאהבו את מה שקורה בינינו ואולי זה חד פעמי" חלילה " רוני??

לירי אני התאהבתי בך מעמק הלב, כל הלילה חלמתי עלייך, ואני רוצה להמשיך לאהוב אותך, כל הסיפור עם אבי ואמי זה משהו שלא קשור כלל וכלל לזה שאנחנו פשוט מאוהבים, אזי מה שלדעתי נבון לעשות הוא, בשלב הזה , לשמור על דיסקרטיות, ורק הזמן הוא יהווה עבורינו את המצפן מה להגיד מתי להגיד ואם בשלב הזה לא להגיד " .

אני רוצה לומר לך משהו אחר לירי מתוקתי , יש לי חברה מזה שנתיים, היחסים בינינו הם יפים אך לא הגעתי בחיים שלי במהלך השנתיים האחרונות לכזה מצב שהגעתי במשך יום איתך, וואו רוני, אם יש לך חברה מזה שנתיים אזי אני מבקשת ממך , אנא קח אותי הביתה ואני רוצה להשתדל ולהצליח "למחוק אותך ממני. באיזה רשות אני "מרשה לעצמי" לעקור אותך מחברתך מזה שנתיים ימים, אנא רוני בבקשה הקל עלי את הענינים ובוא ניסע הביתה.

רוני לא השיב מאומה הוא יצא מהפארק היפהפה ושם פעמיו לעבר רמת אביב ג'.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך