בקי
צעירים עם דם תוסס כמו שרק דמם של צעירים מסוגל לתסוס וואו "רעמים וברקים" עוצמות אדירות של אהבה ועוד ועוד אהבה

א ה ב ה

בקי 23/08/2011 682 צפיות 2 תגובות
צעירים עם דם תוסס כמו שרק דמם של צעירים מסוגל לתסוס וואו "רעמים וברקים" עוצמות אדירות של אהבה ועוד ועוד אהבה

פרק ט"ז

לירי ורוני שבו הביתה. לירי נכנסה מיד לדירה שלה והוא פתח את דירת הוריו. מלה לא הוחלפה ביניהם במהלך כל הנסיעה בדרך חזרה.

לירי ישבה עם עצמה וכעסה מאד מאד על "ההתאהבות "בבן של…." עלי לנסות לוודא שאוכל לעבור למעונות הרופאים בתל- השומר מהר ככל שניתן. "הסיפור הזה עם רוני לא ייגמר יפה ואם הוריו יפגעו בעקבותיו, לירי לא תסלח לעצמה לעדי עד.

היא נשכבה על המיטה בבגדיה, והרגשה מוזרה הטרידה אותה. האורות בדירה היו כבויים ולפתע כנראה כבר כשהיא ישנה די זמן שמעה צלצול בפעמון. לירי ניסתה להתעלם , בתקווה שהמצלצל ילך לדרכו , אך המצלצל העקשן לא הירפה. לירי קמה מהמיטה ופתחה את הדלת. רוני עמד בפתח ביקש סליחה ונכנס לדירה.

רוני מה אתה עושה פה? : "אני אוהב אותך, אני רוצה כי תרשי לי לאהוב אותך, ניסיתי לחשוב כל מיני מחשבות, אך לאותה מסקנה הגעתי תמיד. "אני רוצה לאהוב אותך ואנא אל תסרבי אנא לירי "הוא הצמיד אותה אל חזהו ולבבות שני הצעירים, פעמו, רק כמו שלבבות של צעירים, מאוהבים ,מסוגלים לפעום. לירי אני רוצה אותך עכשיו , אנא אל תהססי, לא אעשה לך מאומה אם את רצינית שאינך אוהבת אותי, ולא רוצה אותי, ולא, ולא, ולא , ושפתותהים נפגשו בנשיקה סוערת בנשיקה עם המון תשוקה, עם המון אהבה.

רוני השכיב את לירי על המיטה ולאט לאט הפשיט אותה , הכל לאט, במלוא החושניות שרק גבר צעיר ומאוהב יכול להתנהג בצורה כזו מחשמלת ומענגת כאחד. לירי את מסכימה? לירי אם לא אני מיד חוזר הביתה?" תהיי כנה אתי, נכון שאת רוצה אותי" ? נ כ ו ן!!!

..האהבה שם בערה כאש בשדה קוצים, התאווה , ועוצמות אדירות של תשוקה, של אהבה, של ליטופים כל אלה היו מנת חלקם של שני הנאהבים שהחליטו להתמסר אחד לשני , ומה שיקרה? ממילא צריך לקרות. רוני נשאר ליד אהובתו שעות רבות, כשהוא מלטף אותה , מכך רגל ועד ראש, מענג אותה ומבקש ממנה לא לשנוא אותו" "כי לירי אני אוהב אותך" אני רוצה להיות איתך " ובינתיים בואי נשמור על הסודיות, ונמשיך לאהוב! מאמי נכון שאת אוהבת אותי ? "לא" חחחחחחחחחחחחח

חלפו מלא שעות מי בכלל מסתכל בשעון כשרוני נפרד מלירי בנשיקות סוערות ויצא מדירתה עם תקווה ענקית שהוריו לא יראו אותו במצב זה. הלוואי שהם לא בבית , הלוואי.

מישאלתו התגשמה תמי ויובל לא היו בבית והוא פלט אנחת רווחה. רוני נכנס לחדר האמבטייה אך קודם לכן הסתכל בשעון הקוקייה היפהפה שהיה תלוי במטבח הוא אמר שהשעה 03.00. וואו ??

המשך יבוא


תגובות (2)

אעאעאעאעעאעאעא מדהים !! מגיע ללירי סוף סוף אהבה אחרי כל מה שהיא עברה אנא המשיכי =)

24/08/2011 15:39

אתר הצהרים נעימים מירי

תודה רבהההההההההההה על כל התגובות היפות.

כל טוב מאמי ונמשיך להפגש

בברכה בקי

24/08/2011 15:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך