בקי
מה דעתכם חברי היקרים האם ליובל ותמי יש שמץ ולו הקל שבקלים כי בנם מנהל רומן סוער ומאוהב מעל לראש בלירי"??????? נמשיך לעקוב ונהיה יותר חכמים !!!!!!

א ה ב ה

בקי 25/08/2011 717 צפיות אין תגובות
מה דעתכם חברי היקרים האם ליובל ותמי יש שמץ ולו הקל שבקלים כי בנם מנהל רומן סוער ומאוהב מעל לראש בלירי"??????? נמשיך לעקוב ונהיה יותר חכמים !!!!!!

פרק כ'

לירי שמעה את קולו של פרופסור לימור והבינה כי גם רוני כבר בעבודה. ליבה שקשק , כמה רצתה להתכרבל בין זרועותיו, אך היא מיהרה להתעשת ויצאה מחדרה המתוק שיובל הכין עבורה. "בינגו" כל החבורה כשהפרופסור בראש מתכוננים לביקור חולים. רוני משום מה לא נראה ביניהם אך זה לא הזמן לסנטימנטים, צריך להמשיך בעבודה. בקר טוב לכולכם ברכה לירי את הרופאים, לירי שאל יובל הכל מוכן? אפשר להתחיל" . "כן פרופסור לימור אפשר להתחיל."

הצוות "הענק" החל בביקור החולים כשהילדים מקבלים את לירי באהבה אמיתית. לירי ניגשה לילדה אחת קטנטנה , שמשום מה איש לא ישב לידה , וליטפה את שיערה, היי מותק שלי מה שמך? "לירי" וואו איזה שם יפה "איפוא אמא לירי" עוד מעט תבוא ,ובינתיים את צריכה לשמור עלי? כל החבורה פרצו בצחוק , ותוך שנייה הופיעה בדלת אשה יפהפהפיה והציגה את עצמה בקר טוב לכל הרופאים המכובדים, שמי סיגל וזו בתי אהובתי מיקה" מיקה? התפלאו כולם , היא אמרה ששמה לירי, נכון כי היא אוהבת את לירי וביקשה שכולנו נקרא לה ליר"י.

הצוות המורחב המשיך בביקור החולים הצעירים ופה ושם העיר הפרופסור הערות בקשר למינון התרופות או לשינויין וכן 2 חולים לשעבר וכעת כבר בריאים קיבלו "פס" לשוב הביתה. למיותר לציין כמה הוריהם שמחו. לירי הקפידה לרשום כל מה שיובל אמר כדי שחלילה לא תעשה שגיאה. בחלוף שעה הסתיים ביקור הרופאים, יובל ביקש מלירי שתכנס לחדרו. ליבה ניבא נבואות לא הכי הכי נעימות. לירי פתח יובל , אנחנו מאד מאד מרוצים ממך במחלקה זו , אך במחלקת הילדים השנייה שאני הממונה עליה צריכים מישהי כמוך, ורציתי להתייעץ איתך באם תרצי למלא במחלקה השנייה את הפער שבין זו לבינה. הכוונה שלי היא כי תעברי לעבוד במחלקות ילדים ג' וד' שכמובן אני הממונה עליהן.

יובל המתין לתגובתה ולירי פשוט החלה לבכות. לירי קם יובל מכיסאו והתקרב אליה, חמודה : "למה את בוכה" מלחתחילה אמרתי לך שאינך חייבת להסכים, אבל לבכות למה", פגעתי בך חלילה. פרופסור לימור היקר שלי, בחיים לא אוכל להודות לרותי המדהימה וכמובן לך על היחס הבלתי רגיל שלכם כלפי. אולי בע"ה במהלך השנים, אולי אהיה "מסודרת יותר מבחינת מעמדי , ואז ארשה לעצמי להסתכל לכם "בלבן של העיניים," ולומר "ת ו ד ה". לירי הסירי דאגה מליבך אין צורך להודות לנו , אבל שמעמדך ישתפר כפי שאת מקווה ומייחלת, ואף לגבינו עצם התנהלות חייך בעתיד, כשנצפה שאת מאושרת" זו המתנה שתוכלי להעניק לנו בשמחה.

יובל חזר לשאלתו וכך אמר: לירי אני מבטל את בקשתי ואנא תרגישי בנוח, ודאי אמצא מישהי שאוכל להעזר בה. פרופסור לימור:"אתה כועס עלי?" חלילה."ואגב רציתי לומר לך שרוני בני, עובד במחלקות ילדים ג' וד'. אמר ויצא מהחדר כשלירי הולכת אחריו. אלוהים, איך פספסתי, איך איך איך והנה רוני מתקרב אליהם , בירך את אביו לשלום וכשהוא התקדם לדרכו אמר רוני ,לירי כנסי רגע לחדר שלך". היא נכנסה והוא אחריה ולאחר שנעלו את הדלת התחבקו שני המאוהבים והנשיקה או נכון יותר לומר הנשיקות לא בוששו לבוא. רוני אין לך מושג איזו פאשלה עשיתי אמרה לירי, בין נשיקה לנשיקה, את לא רוצה לעבור מכאן " נכון? "איך אתה יודע" , ניחוש פראי.

מאמי טוב שלא הסכמת, כי אם שנינו נעבוד ביחד , צמודים זה לזו, טיפול בחולים המתוקים שלנו לא יהיה בראש מאוויינו , אז מצויין, את תישארי כאן ואני קיבלתי שם קידום מסויים, וזה לא מאבי אלא מפרופ' אמיתי זה שבדק את השאלון שלי, וכמובן הכל בעילום שם "בין היתר כתב פרופסור אמיתי " "כי אני מסוגל ומתאים לעמוד בראש צוות הרופאים במהלך ביקור חולים והפרופסור יובל יבדוק את מהלכי.

מאמי אני חוזר לעבודה ואת תמשיכי להיות בדיוק כמו שאת , אל תשני מאומה, יופייך מלבב את חיי ואני בר מזל שפגשתי בך. לירי שמחה על הנשיקות, לירי שמחה על החיבוקים, לירי שמחה שהוא דווקא שמח שלא הסכמתי לעבור. לירי חזרה מיד לדלפק האחיות ולשמחתה ראתה בחורה צעירה יושבת ומדפיסה.

" בקר טוב קידמה לירי את פניה" שמי לירי בקר אור השיבה לה הצעירה, שמי ריוי (קיצור מרויטל ) חייכה ונעים לי לעבוד במחלקה הזו. אני מבינה אותך ריוי כי במחלקה הזו "הנעם, החברות והאחווה הם המלווים את כולנו במהלך כל היום כולו . ירדנה התקרבה לשתי הצעירות ואמרה "איזה כייף לי להיות מוקפת בשתי צעירות יפהפיות "ריוי הוסיפה: גם יפות וגם אופות" באמת ענתה ירדנה "אז מחר את תבואי גב' ריוי עם מאפה מעשה ידייך" לירי הביאה את היומן רב הכרס והסבירה לריוי כיצד לעדכן אותו במחשב ואת צריכה להיות מאד קשובה ועירנית ריוי כי כאן "אין סליחה" כאן הכל צריך להיות ברור ונכון!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך