א ה ב ה

בקי 25/08/2011 711 צפיות 2 תגובות

פרק כ"ב

לירי נשארה בדירתה המקושטת וטבעת היהלום המהממת של רוני וציפתה לשמוע את פסק דין ההורים. אם לא יסכימו החלה לירי לשנן לעצמה אזי את הדירה היא חייבת לפנות , ולבקש העברה ממחלקת כח אדם של בית החולים איכילוב להעביר אותה למחלקה אחרת. וואו כיצד אפרד מהאנשים הכל כך טובים, ומה עם החברה של רוני ??????? וכל הספקולציות שלה :מה יהיה? אם וכאשר " ומה יהיה באם וכאשר ומרוב מחשבות עייפה ונרדמה על השטיח שליד המיטה.

לפתע שמעה צלצול חזק בדלת צלצול שלא מרפה מהפעמון " רק רגע" לירי פתחה את הדלת ובפתח מתייצבים 3 אנשים שכה אהובים עליה" רותי ראשונה עם עוגה ענקית בידיה, יובל אחריה עם משהו ארוז בידו ואחרון חביב רוני.

רותי פתחה ראשונה את השיחה: "לירי המתוקה שלנו , רוני שימח אותנו כל כך כשסיפר על האהבה ששוררת ביניכם. אנחנו מאושרים לקבל אותך לחיק משפחתנו, ואוהבים אותך מאד מאד מאד". יובל המתין בסבלנות לנאומה של בת זוגו אהובתנו וכך אמר: :לירי ילדתי שימחת אותנו בבואך בתור לירי ותשמחי אותנו בעוד ועוד יותר כששמך יהיה לירי לימור. ברוכה הבאה חמודה שלנו , ובע"ה , בעוד שבוע נעשה חגיגיה גדולה לכל בני המשפחה שלנו , והחשוב מכל הם בתנו ובן זוגה ובננו השני שגם הוא כבר בזוגיות , אך זוגיות כמו שלכם , כה קצרה והניבה פירות רעננים וטריים = משמח אותנו מאד מאד.

רוני שלף את הטבעת מתחת למיטה ושוב כרע ברך בפני אהובתו וביקש ממנה להנשא לו! רותי, פרופסור לימור וד"ר רוני לימור: "אני חייבת לספר לכם" כי הראש שלי עבד במישורים שונים, מאחר ולא הייתי בטוחה" כיצד תגיבו ורוני בנכם אהוב לבי הפתיע גם אותי מאד מאד וחשבתי לתומי :זכותכם לא להסכים, היא זכות לגיטימית, זכותכם לבקש ארכה בינינו, כדי להעמיק את ההיכרות , כל מיני כאלה מחשבות ואז הגעתי להחלטה הכי קשה והיא לפנות מיד את הדירה , עם המון המון תודות שנתתם לי, את מחלקת הילדים שהיא אהבת חיי ופשוט,

ופשוט ואז לירי פרצה בבכי מר ולא הפסיקה לבקש סליחה , אך לא הייתה מסוגלת לעצור בדימעותיה וכך היא אמרה : רותי, יובל, רוני :נושאת אני תפילה להורי היקרים , ולאחותי אהבת חיי , שלושת הנפשות הזכות , שבין המלאכים נמצאות , ואני בטוחה שהם צופים בסיטואצייה הכל כך משמחת בשבילם , בשבילי, ואני אומרת לכם אמא'לה, אבא'לה רעות, תשמחו בשבילי, קיבלתי אהבה, קיבלתי משפחה, קיבלתי מקצוע, אמשיך בלימודי , אני אוהבת את שלושתיכם" ואתם לנצח נצחים תהיו שרויים בלבי , בנשמתי, ואנא ברכו את כולנו שרק נחווה שמחות, בריאות ונחת.

רותי הביאה מהדירה שלה מגבות נייר וסכו"ם חד פעמי וחילקה לכל אחד פרוסת עוגה כיד המלך הטובה, יובל פתח את המתנה שהביא וזו הייתה בובה, יפהפייה וכשהושיט אותה ללירי אמר : חיפשת בובה שדומה לך, יופייה גדול אך לעולם לא תשתווה ליופייך ונישק ללחייה. המשפחה המשיכה בחינגה ופשוט לא רצו להפרד מכלתם החדשה המתוקה מדבש.

המשך יבוא


תגובות (2)

מדהים מדהים מדהים ! סיפור מדהים! כולכך אוהבת את הסיפור הזה שכל יום רק מחכה להמשך … :)

26/08/2011 15:54

תודה רבה רבה רבה חביבה שלי

אני כל כך שמחהכשאני רואה את שמך מגיב לסיפורים שלי
איזה כייף שהיחסים בינינו חזרו למסלולם הרגיל
זה באמת מאד מאד משמח אותי.

ביי מתוקה ושבת שלום !!! בברכה בקי

26/08/2011 18:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך