בקי
למעשה אין לי מה להוסיף , מאחר ואני לא כל כך מבינה את היחס הכל כך מיוחד של הפרופסור כלפי לירי. מקווה שהכל" כשר למהדרין"

א ה ב ה

בקי 21/08/2011 706 צפיות אין תגובות
למעשה אין לי מה להוסיף , מאחר ואני לא כל כך מבינה את היחס הכל כך מיוחד של הפרופסור כלפי לירי. מקווה שהכל" כשר למהדרין"

פרק ט'

לירי התיישבה ליד התינוק החמוד וכל כך רצתה שהוא יתעורר כדי שתוכל להקים אותו מהמיטה' אך הוא ישן שינה שלווה' ולאור מה שסיפרו על מצבו שהיה קשה היא ממש שמחה לראותו ישן בשקט ובשלווה.

עידן . אתה חמוד!. מדי פעם קמה לירי ממקומה ושאלה את האחיות אם הן צריכות משהו ממנה ? וכוכי אמרה כי למען האמת היא הייתה מאד שמחה שתעלה על המחשב מספר עידכונים , אך לא אקח סיכון ולכן את תעשי את העידכון לאחר שאימו של עידן תחליף אותך.

לירי חזרה לחדר וחשה פתאום רעב שמה זה הציק לה" אבל לצאת שוב מהחדר ו"לבלבל את המח לכוכי ואורלי ' זה כבר יותר מדי , אז אתאפק עד שהאמא תגיעה. היא ליטפה במבטה את המתוק וחשבה בשבילך אני אתאפק עד שאמך תבוא ואז אלך לקנות משהו לאכול. חלפה שעה ורבע ולשמחתה של לירי הגיעה אמו של התינוק, בחורה צעירה, מהממת, היא ניגשה ללירי והודתה לה מעמק ליבה על "היחס הכה אנושי: "כי שיחררת את אמי, לעולם אנצור את המעשה האנושי מאין כמוהו.

מה שלום עידן שלי? הוא ישן שנת ישרים ענתה לה לירי, וכמובן הוסיפה שהיא מאד מאד שמחה כי מצבו של התינוק החמוד הזה הוטב והוא הולך ומחלים. נכון אמרה אמו , היו לנו 3 שבועות של סיוטים נוראיים ופרופסור לימור לא נתן לנו להישבר וליווה אותנו , וכן עשה ככל שלעיל ידו ,והנה התוצאות לפנייך. מה שמך שאלה האמא את לירי"? שמי "לירי" וואו איזה שם מהממם ושמי לא תאמיני חחח "לי" וואו, באמת אני לא מאמינה, צחקה לירי. אגב אמרה לי , יש לי בתיק 2 לחמניות עם ביצה שקניתי למטה אצל "יעל" את תרצי אחת מהן ? לי אין לך מושג כמה אני משוועת לאחת מהן, אני ממש גוססת וזה יומי הראשון כאן והלחמניה שלך תצילייני

לי שלפה את הלחמנייה מתיקה, ולירי "זללה בטירוף" וואו אמרה לי , "את ממש רעבה " איך ניחשת חייכה לירי עם פה מלא"? " ניחוש פראי" לי ביקשה מלירי שתוסיף לשבת עוד מעט ליד עידן והיא תלך למתקן הקפה ותביא לשתינו כוס קפה להשלמת "ארוחת המלכים"

לירי המשיכה לזלול וכוכי קראה לה לטלפון, היא סיימה את הביס שבפיה וענתה שלום מדברת לירי" שלום גב' לירי השיב לה הפרופסור לימור" שלום פרופסור לימור, "הביטי אני חושב שיש סיכוי טוב למצוא לך דירת מגורים אמנם קטנה אך יותר טוב מכלום , יופי שמחה לירי, ,,,

.. אך יש בעייה כי היא תתפנה רק בעוד שבועיים ימים , אז פרופסור לימור, אולי אפנה לגב' יהונתן שתנסה להשאיר אותי במעונות עוד שבועיים? ביררתי היא ניסתה וחזרה אלי עם תשובה שלילית, אך תקשיבי לירי המשיך הפרופסור , הערב עוד תוכלי להשאר בדירה ומחר בבקר נראה לי שאמצא איזה סידור למשך שבועיים" "תודה רבה פרופסור תודה רבה רבה והקו נותק.
.
לי חזרה לחדר עם שתי כוסות קפה ושתי הנשים ישבו יחדיו ליד מיטתו של עידן המתוק וניהלו שיחה על עניני דיומא.

לירי סיימה את הלחמניה והקפה, הודתה ללי ושבה לדלפק האחיות כדי להמשיך לעבוד על המחשב. כמובן שבראשה הדהד כל הזמן קולו של פרופוסר לימור "איזה איש מקסים הוא וכן רופא בעל שם עולמי., יבורך !

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך