בקי
מסיבת אירוסין, וואו, זה ודאי יהיה משהו גדול כעין הקדמה לחתונה שתתקיים לאחר זמן מה!!!!
מזל טוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

א ה ב ה

בקי 28/08/2011 633 צפיות אין תגובות
מסיבת אירוסין, וואו, זה ודאי יהיה משהו גדול כעין הקדמה לחתונה שתתקיים לאחר זמן מה!!!!
מזל טוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פרק כ"ה

הזוג הצעיר לבית לימור לאחר יום ארוך, יום מלא הפתעות, לאחר לילה ארוך שמטרתו להשיב על כנו את הכח וההתרגשות הבלתי רגילה, ובקר יום חדש זה לאחר אהבה , אהבה ועוד אהבה, החליטו כי עליהם להפרד לזמן קצר, להתארגן ולנסוע לבית החולים, למחלקת הילדים, שמצפים להם שם.

לירי נכנסה להתקלח ורוני חשב והחליט "למה לא" והוא נכנס למקלחת, ומה שהיה שם לא קשה לנחש, אך אנחנו נתעלם מכך והנה הגענו לקטע ששניהם, מצוחצים, יפהפים, יורדים למגרש החנייה כששני רכבים נוצצים , ממתינים להם. לירי שאל אותה רוני, את רוצה לנסוע ברכב שלך:? לא מאמי בוא נסע עם הרכב שלך מאחר ועלי לבדוק את תוקף רשיון הנהיגה שלי לבל אעשה משהו שלא כדאי לי להגיע אליו.

רוני ולירי נכנסו לרכב הלבן ושניהם "טסו" לעבר מחלקת הילדים בבית החולים "שיבא",להתחיל יום חדש, יום מרנין, יום שכייף להתמזג לתוכו. שלובי זרוע נכנסו למחלקת הילדים וירדנה שראתה אותם ראשונה מחאה כפיים ו"בירכה אותם: "בקר אור לאחות המוסמכת שלנו ולד"ר לימור שאוטוטו הם חתן וכלה"

לירי ורוני הודו לה מאד מאד וכל אחד פנה לדרכו. לירי נכנסה לחדר שלה ולאחר שהתענגה למראהו, לבשה את החלוק הלבן וחיש מהר חזרה לחדר האחיות להכין את העגלה לביקור רופאים, בבקר יום נפלא שכזה. פרופסור לימור הגיע אף הוא לעבודה וחייך לעבר ירדנה ושאל "הגיעו"? ודאי הגיעו וכפי שהגיעו היום מאחלת לך יובל , שתמיד תמיד יהיו מאושרים, ואתה ורותי הגב' האצילה תדעו רק אשר, נחת והמון אהבה. יובל ניגש לירדנה ונישק לה על לחייה : "לו יהי" מתוקה וגם הוא צעד לעבר חדרו.

ביקור הרופאים יצא לדרך, כשלירי צועדת ראשונה עם העגלה , אותה הכינה מראש , וכמובן "תרשום כל הערה וכל תגובה, ואם יש שינויים לגבי חולה זה או אחר, הכל ירשם בצורה ברורה ונכונה. מדי פעם אחד הילדים שמח לקראת לירי והתינוקת החמודה שרוצה להקרא לירי, חיבקה את לירי האמיתית ושאלה אותה:"הבאת לי הפתעה" ודאי לירי. כשיסתיים הביקור אחזור אלייך עם ההפתעה" יששששששששש שמחה המתוקה.

לאחר כשעתיים לערך, ביקור הרופאים הסתיים , כשכל רופא שאל שאלות , והציע הצעות לגבי המשך הטיפול , וכמובן המתמחים נשאלו ע"י הרופאים הבכירים והפרופסור לימור , שאלות כאלה ואחרות , וכל תשובה הקפידה לירי לרשום ביומן. לירי שבה לעמדת האחיות ושמחה לראות את המזכירה החדשה יושבת על דוכנה ולאחר גינוני טקס קצרצרים העבירה לה לירי את היומן , ובטרם נפרדה ממנה, ביקשה, כי תשים לב, כי תעבוד לאט , וכי תעשה הגהה לאחר כל שם ושם. ברור לירי! יופי.

פרופסור יובל ביקש מלירי שתכנס לחדרו והיא כמובן מיהרה לשם , וכמה שמחה שגם אהובה שהה בו. יובל סגר את הדלת אחריו וצפה באהבה למראה הזוג הצעיר המאוהב כשהוא מחובק ומאושר. היי חברים שלי, פנה אליהם האב, דיברתי הבקר עם רותי והחלטתי ליידע אתכם על תוכן השיחה שלנו: האם אתם מעוניינים לערוך מסיבת אירוסין ? כי רותי ואני מאד נשמח לארגן לכם מסיבה כזו" "פרופסור לימור הזדרזה לירי להשיב לו : "אנחנו נהיה אסיר תודה לכם" הורי היקרים אם אכן תארגנו לנו מסיבת אירוסין, נכון רוני "? החלטת "פה אחד" חייך אליה והמשיך לחבקה לעיני אביו המאושר?

אוקיי חייך האב , נתחיל להריץ את ההכנות ונחליט על המוזמנים, על מקום האירוע ועוד כאלה וכאלה דברים שמחים . עם חיוך על פניו אמר לשניהם: אתם חופשיים , "רוצו לעבודתכם"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך