בקי
וואו קוראי היקרים כמה כייף להיות כמה יפה וגם בעלת המאה וואו לירי צבטה לרגע בזרועה לוודא שהכל אמת לאמיתה = מזל טוב מתוקה !!!!

א ה ב ה

בקי 28/08/2011 664 צפיות 2 תגובות
וואו קוראי היקרים כמה כייף להיות כמה יפה וגם בעלת המאה וואו לירי צבטה לרגע בזרועה לוודא שהכל אמת לאמיתה = מזל טוב מתוקה !!!!

פרק כ"ו

אתקדם ברשותכם בסיפור הנפלא הזה, כשהאהבה עזה נרקמה בין לירי ורוני." רותי ויובל לאחר חיפושים די ארוכים סגרו שהמסיבה תתקיים באולם הגדול שבמלון "אינטרקונטיננטל" וסיכמו גם על תפריט ייחודי ולא זול ממש". המסיבה נקבעה לעוד 10 ימים, ובינתיים יובל דאג להדפיס הזמנות , כשאת המעטפות קיבלו מהמלון, שכמובן מודפסת עליהן "מפה" כדי לסייע בידי המוזמנים לדעת בדיוק את מקום האירוע.

לירי צלצלה לחברתה נטע , וסיפרה על האירוסין, ועל המסיבה , שהוריו של רוני כבר קבעו במלון יוקרתי בתל אביב." נטע חברתי היקרה,אני אשלח הזמנה באופן מיוחד גם להורייך , ואם יתאפשר לי הזמן , אסע אליכם הביתה ואמסור את ההזמנה להורייך היקרים ,שאירחו אותי ללא סוף, שתמיד היו מוכנים להאזין לי פשוט – הם התנהגו כלפי כאילו הם הורי וזאת לעולם לא אשכח.

נטע כמובן שמחה מאד מאד בשמחתה של לירי ואמרה: "יש אלוהים בשמים, אם למישהו מגיע נחת , זה לך אחות שלי היקרה. " לירי ניסתה להפעיל את זכרונה ואולי תוכל "לשלוף" עוד מוזמן או מוזמנת אך בינתיים היא תסתפק בנטע והוריה.

כל ערב ישבו יובל רותי והזוג המאוהב ורשמו כל פרט ופרט לגבי האירוע , כדי שחלילה לא ישכח משהו חשוב. "שבוע לפני המסיבה כל ההזמנות היו מוכנות ורותי לאחר שצלצלה לכל אחד ואחת המוזמנים שלה, היא הביאה לאנשים הקרובים יותר את ההזמנה לבתיהם. "לירי אמר יובל" "הנה מתוקה אני נותן לך 5 הזמנות, ואני סמוך ובטוח שיש לך עוד אנשים שתזכרי ותזמיני. ואוו רק רגע , את פרופסור יהונתן וואו איך שכחתי, את רואה" "תאמצי את הזיכרון וללא ספק תבקשי עוד כמה הזמנות:"

ליום המחרת לאחר העבודה, כשלירי כבר נוהגת ברכב האדום והמהמם יידעה את רוני שהיא תלך להסתובב קצת בקשר לביגוד חגיגי. הוא שלף מכיסו פנקס צ'קים , והפלא ופלא על הצ'קים היה רשום "לירי ורוני מילר " וואו רוני מתי הספקת ? ברגע שהסכמנו לערוך את מסיבת האירוסין , מיד ביקשתי ממנהל הבנק שהוא חברי הטוב שיזמין 2 פנקסי צ'קים כששמות שנינו מודפסים עליהם , הוא כמובן שמח מאד, וכמובן רעייתו והוא מוזמנים גם הם למסיבה שלנו.

וואו רוני, אתה מהמם , אתה אחד שדורש כל שנייה, חיבוק ונשיקה, נו אז היכן החיבוק והנשיקה? לירי את רוצה לקנות לך בגד נכון"?" נכון מאד אז קחי את האוטו קחי את הצ'קים ואני אמתין בסבלנות לשובך" ואז אקבל את החיבוק והנשיקה"עם ריבית דריבית" נכון, "אתה כרגיל תמיד צודק" והיא שמה פעמיה למגרש החנייה כדי לנסוע ולהתחדש עם משהו מאד מאד מאד אלגנטי ויפהפה.

לירי החליטה דווקא לנסות ולהכנס לחנויות שבקרבת מקום, אך משום מה לא מצאה משהו ששבה את ליבה. אוקיי חשבה, אין מנוס משפחת לימור "ככר המדינה" שם תתבצע הקנייה קרוב לוודאי. לירי הגיעה לככר המדינה ולאחר שמצאה חנייה, החלה להסתובב בין החנויות. היא נכנסה לחנות שנראתה לה מאד מאד יוקרתית, וביקשה למדוד משהו אלגנטי. בעלת החנות הזדרזה והראתה לה שמלת מיני מהממת , בצבע טורקיז משגע, אנא תואילי למדוד את השמלה הזו, כדי להתרשם מה הולם אותך. לירי נכנסה לתא ההלבשה כשבקיר מוצבת מראה ענקית, קרוב לודאי מראה מקריסטל. היא לבשה את השמלה "ומיד נדלקה" וואו , כמה אני יפה " היא יצאה מתא ההלבשה ,ובעלת החנות נדהמה מהיופי של השמלה, על גופה של לירי, "את רוצה למדוד עוד משהו:?" לא" !! שיקול נכון בהחלט.

"בעלת החנות הציעה לה גם נעליים עם עקב גבוה ומהממות וצבען ? נכון טורקיז". הצ'ק הראשון שלירי שלפה ע"ח הברון חחח היה הזוי לחלוטין, מימיה לא דמיינה אפילו לא בחלומה כי יתאפשר לה לקנות בגד כה יקר,אך המעמד מחייב חייכה בינה לבין עצמה.

בטרם נפרדה מבעלת החנות, היא הציעה לה שאת שיערה הקצרצר והמאד מאד יפה, היא תחפוף עם שמפו , עדין מאד, ותתן לו להתייבש טבעי וכדי לאחל לך מזל טוב גבירתי הפהפייה, הנה אני נותנת לך מתנה , והיא שלפה מאחת המגירות שבחנות פרח קטן מוצמד לסיכה וצבעו "נו באמת" נכון ? טורקיז. תודה רבה הודתה לה לירי ויצאה שמחה וטובת לב , מהחנות שבככר המדינה.

המשך יבוא


תגובות (2)

וואו איזה כיף ללירי ! אני ממש מאושרת בשבילה :)תמשיכי

28/08/2011 21:08

היי מירי

שיהיו בריאים ההורים שלך עד 120 אמן !!!!!!! גם את יכולה להכיר מישהו כזה מרשים כמו רוני וקדימה מסיבת אירוסין גדולה וחתונה נפלאה. מה שאני אומרת לבתי אומרת גם לך, תביני איך אני מרגישה כלפייך ,ובכן מה שאני אומרת לה ולך זה: לא למהר להתפשר!! זו דעתי !

מקווה שההורים שלך (אינני יודעת אם הם מעורים בכתיבה שלך) שיחפשו אותי ויגידו לי בצדק קישתא בקי חחחחחחחחחחחחחחח

כל טוב מתוקה ביי

28/08/2011 21:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך