א ה ב ה

בקי 28/08/2011 653 צפיות אין תגובות

פרק כ"ז

שמחה וטובת לב חזרה הגב' לירי מככר המדינה שם רכשה לעצמה שמלה, נעלים וגם קיבלה טיפ ושי מבעלת החנות הטיפ התייחס כיצד לטפל בשיער בערב האירוסין והשי גם קשור לשיער והוא כעין פרח יפהפה עם סיכה מאחוריו וצבעו ? נכון ! טורקיז.

היא הלכה לכיוון המכונית שלה וכעבור דקות ספורות הגיעה הביתה. במרפסת היו רוני והוריו, ויובל אמר לה לירי בואי מתוקה כנסי אלינו" "בשמחה "! "הדלת כמובן הייתה פתוחה עבורה והיא נכנסה למטבח שהיווה את "לב הדירה" רוני קם מיד לקראתה וחייך אליה "מה עם ההבטחה" חח!!!

יובל" החל לשאת את דבריו, ודאי שהוא החל הראשון ,כיאה לפרופסור, עתיר ידע ומנהל 2 מחלקות ילדים בבית החולים "שיבא". לירי תקשיבי יש לי בשורה מאד משמחת לבשר לך ולרוני. "היא התיישבה על בירכיו של רוני" "הכי נוח שמחה"! ובכן, אנחנו קנינו לכם דירה, סליחה ? קפץ רוני? כן חמוד שלנו בדיוק כמו שקנינו לנטע ולאורי , "אתה לא מופלה לרעה כמובן," והיכן הדירה ממוקמת שאל רוני?" בככר המדינה בתל אביב." וואו התרגשה לירי" ו"ואו איזה מקום נפלא שם גרים רק העשירים", ולאחר שאמרה זאת הסמיקה ואמרה פישלתי בגדול נכון?" , לא בכלל לא פישלת ענתה לה רותי, יובל ואני נחשבים לאנשים אמידים וכן התאפשר לנו לקנות לשלות ילדינו דירות, כל בהחלט אנחנו לפי לפי הסטטיסטיקה "מדורגים "בעשירון העליון". "וואו תודה" "ואו תודה" היא ירדה מברכיו של אהובה ,וניגשה באופן הכי ספונטני נישקה ליובל על שתי לחייו, וכמובן גם לרותי והודתה לשניהם מעמק הלב. נראה לי הוסיפה כשדמעות החלו זולגות מעיניה, שסיפור האהבה שלנו עשוי להקרא "לכלוכית" או יותר יפה כי למעשה זה אותו דבר "סינדרלה"" אני מודה לכם הורי היקרים", אני אוהבת אתכם, כאילו אתם ממש הורי, ומקווה שנמשיך לחיות בהרמונייה, בשלווה , ואומר עוד משהו והיא כבר חיפשה טושי, הדירונת הקטנטנה שאיפשרתם לי לגור בה עד שאוכל לעבור למעונות, "גם בה יכולנו רוני ואני להמשיך לגור, עד שהיינו מבשרים לכם בשורה הכי הכי הכי מרגשת כי "אתם עומדים להיות סבתא וסבא" רוני" שאל יובל לירי חומדת לצון?, "ממש לא אבא" , "יש מצב די סביר שאולי כבר עכשיו לירי בהיריון, ו"אם כך האוניברסיטה, לגביה יורדת מהפרק , והיא תמשיך לעבוד במחלקת הילדים, עד שתוכל, או נכון יותר עד שתרצה, . יובל אתה שומע " קרנה רותי מרב אשר," יובל אולי אנחנו כבר בדרך להיות סבא וסבתא" " וואו" " וואו" זו בשורה הכי הכי הכי משמחת, ובתקוה שגם נטע ואורי "עובדים חזק לההפך להורים, ואנחנו נהפוך לסבא וסבתא.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך